Kauno policija sustabdė dvylikos neblaivių dviratininkų kelionę

  • Teksto dydis:

Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus pareigūnai praėjusią savaitę tikrino, kaip eismo dalyviai laikosi Kelių eismo taisyklių (toliau – KET).

Per savaitę Kelių policijos pareigūnai mobiliaisiais greičio matavimo prietaisais užfiksavo 774 greičio viršijimo atvejus.

Gegužės 10 d., apie 14.50 val. Jonavos r., Kulvos k., neblaivus vyras (g. 1967 m.) vairavo dviratį. Vyras paaiškino pareigūnams, kad vartojo silpnuosius alkoholinius gėrimus, o vėliau išvyko į parduotuvę. Vairuotojui nustatytas sunkus girtumo laipsnis – 2,72 prom.

Dar vienas neblaivus dviratininkas (g. 1968 m.) pastebėtas gegužės 13 d., apie 22.30 val. Kaune, Jiesios pl. Vairuotojui taip pat buvo nustatytas sunkus girtumo laipsnis – 2,89 prom.

Antradienį, apie 10.40 val. Jonavos r., kelyje Vilijampolė–Žeimiai–Šėta, pareigūnai pastebėjo mopedą be valstybinio numerio ženklo. Sustabdžius mopedo vairuotoją (g. 1993 m.), paaiškėjo, kad mopedas nėra apdraustas privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu ir neturi galiojančios techninės apžiūros. Mopedo vairuotojas neturėjo teisės vairuoti transporto priemonės ir buvo neblaivus. Vyrui nustatytas vidutinis girtumo laipsnis – 1,74 prom.

Savaitgalį Kelių policijos pareigūnai vykdė policines priemones, skirtas neblaiviems vairuotojams ir kitiems KET pažeidimams išaiškinti. Jų metu policijos pareigūnai Kauno ir Kėdainių miestuose bei rajonuose patikrino apie 5 tūkst. transporto priemonių. Jų metu nustatyta 20 neblaivių vairuotojų (girtumo laipsnis svyravo nuo 0,45 prom. iki 2,89 prom.).

Iš viso per praėjusią savaitę Kelių policijos pareigūnai nustatė 28 neblaivius transporto priemonių vairuotojus, iš kurių 12 – dviračių vairuotojų. Pareigūnai taip pat nustatė 10 asmenų, kurie vairavo transporto priemonę neturėdami tam teisės.

Kauno apskrityje šiais metais žuvo 14 eismo dalyvių (2022 m. iki gegužės mėnesio pabaigos – 5), 198 sužeisti (2022 m. iki gegužės mėnesio pabaigos – 248).

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

era

era portretas
dviratininkus lengviau pagaut, nei girtus beteisus automobilių vairuotojus, kurie vienu kartu pasiunčia į dangų keturis žmones...

Dviračiams takų reikia važiuojamojoje kelio dalyje

Dviračiams takų reikia važiuojamojoje kelio dalyje  portretas
Komentaruose rašoma, kad "Išvis dviratininkai turėtų važinėti gatvėmis ir devėti šalmus. Pėsčiuų takus palikim pestiesiems.". Taip, dviratininkams, paspirtukininkams tikrai yra labai nepatogu važiuoti šalia pėsčiųjų, taičau visa bėda, kad važiuojamoje gatvės dalyje jiems nėra įrengti takai, o pavyzdžiui Vokietijoje tokie takai yra važiuojamojoje kelio dalyje. Važinėti šalia pėsčiųjų yra nesaugu ir nepatogu. O kodėl mūsų valdžia nenori įrengti dviračių takų važiuojamojoje kelio dalyje?

Taigi

Taigi portretas
Atsakymas tam bmv, tai kuo kalti pėstieji, kurie sužalojami savo takuose. Svarbiausia, net vardo pasakyt negali, turbut tai bolt - ypatinga struktūra, kuriai leidžiama darbuotis Lietuvoje.
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių