Eismo įvykių imitatorius Kaune tęsia spektaklius?

Netoli pėsčiųjų perėjos stoviniuojantis vyras panašu nesirengė eiti per gatvę, tačiau, vos automobilis įvažiavo į perėją, pasigirdo bumbtelėjimas, o vyras nugriuvo gatvėje.

Panaši taktika

Kaunietis Valdas neslepia: "Apie panašią situaciją buvau skaitęs "Kauno dienoje", todėl nepasimečiau, sučiupau vyrą už rankos ir pasiūliau kviesti policiją. Tik išgirdęs mano kalbą apie policiją, jis ėmė muistytis, vos striukės nesuplėšiau norėdamas sulaikyti."

Prieš porą metų dienraštis iš tiesų rašė apie eismo įvykius inscenizuojantį vyrą. To meto ir šiandienos inscenizatoriaus braižas labai panašus. Abiem atvejais stebėtojams susidarė įspūdis, kad netoli perėjos stoviniuojantis vyras visai neplanuoja eiti per pėsčiųjų perėją. Priešingai, jis stovi atokiau perėjos, tarsi demonstruodamas, kad neketina judėti.

Senesniu atveju minima, kad vyras stovėjo net užlindęs už medžio. Pastarąjį kartą jis stovėjo nusisukęs nuo perėjos. Pagal Kelių eismo taisykles (KET), artėdamas prie perėjos vairuotojas turi sumažinti greitį ir įsitikinti, kad nėra ketinančių eiti per perėją.

Pėstieji taip pat su savo pareigas – eidami per perėją turi įsitikinti, kad kirsti gatvę yra saugu, pasižiūrėti į kairę. Natūralu, kad atokiau stovintis, nusisukęs asmuo sudaro nesirengiančio eiti per perėją įspūdį.

Ko gero natūralu ir tai, kad, įvykus incidentui perėjoje, vairuotojas jaučia didesnę kaltę nei pėsčiasis ir dėl galimų padarinių linkęs vengti kviesti policijos pareigūnus.

Išsigando pareigūnų?

Kaunietis Valdas pasakojo tokią įvykių seką: važiuodamas Vytauto prospektu stoties link, suko į Karo ligoninės gatvę. Prieš perėją stovėjo dar du automobiliai. Jiems pajudėjus, važiuoti ėmė ir Valdas. Greitis buvo labai nedidelis.

Važiuodamas per perėją, Valdas išgirdo duslų bumbtelėjimą ir akies krašteliu lyg pamatė kažkokį siluetą. Vyras sustojo, išlipo iš mašinos, o prie jo akimirksniu prilėkė ką tik ant važiuojamosios gatvės dalies gulėjęs vyras.

"Tu man kelnes suplėšei", – ėmė priekaištauti. Valdas mostelėjo, prašydamas sustoti kitam atvažiuojančiam vairuotojui. Paskui Valdo automobilį važiavęs vyras patvirtino, kad neva per gatvę ėjęs vyras buvo nukritęs, tačiau Valdas atkreipė dėmesį, kad ant dulkėto automobilio nebuvo likę jokių prisilietimo pėdsakų.

Situacija pasirodė keista dar ir dėl to, kad tariamas nukentėjusysis pabėgo. Priekaištus dėl suplėšytų kelnių atvėsino planas kvieti policiją. Kaip jau minėta, ne tik pati situacija panaši į aprašytą prieš porą metų, o panašiai apibūdinamas ir krentantysis po automobiliu.

Tik išgirdęs mano kalbą apie policiją, jis ėmė muistytis, vos striukės nesuplėšiau norėdamas sulaikyti.

Anot kauniečio Valdo, vyras aukštas, maždaug 185 cm, vešliais, kiek žilstelėjusiais plaukais, maždaug 50 metų amžiaus, bordinės spalvos striuke, tamsiomis kelnėmis, ant veido buvo užsimaukšlinęs kaukę. Prieš dvejus metus nupasakotas vyras taip pat aukštas, tik raudona striuke ir, suprantama, be kaukės.

Neatmetama, kad tokiu elgesiu, krisdamas šalia automobilio, vyras galėjo siekti pasipelnyti. Tarkime, vairuotojas pasimeta partrenkęs žmogų, o šis neva leidžiasi sukalbamas už atlygį nekviesti policijos.

Policijos darbas

Kauno vyriausiojo policijos komisariato (VPK) atstovė spaudai Odeta Vaitkevičienė informavo, kad pastaruoju metu neregistruota pranešimų apie galimus eismo įvykio inscenizavimus.

Kauno VPK Kelių policijos valdybos Eismo įvykių registravimo skyriaus viršininkė Rasa Baltaševičienė "Kauno dienai" yra sakiusi, jeigu eismo įvykis sukeliamas tyčia, tai jau bus tyčinė nusikalstama veika.

"Dažnai eismo įvykiai fiksuojami nekviečiant policijos pareigūnų, o pildant eismo įvykio deklaracijas. Eismo įvykio inscenizavimą eismo dalyviams susitarus, policijos pareigūnams išaiškinti nėra sudėtinga, kadangi policijai atvykus į įvykio vietą fiksuojami ne tik liudytojų parodymai, eismo dalyvių paaiškinimai, bet visi nebylūs įrodymai. Tuomet apžiūrima eismo įvykio vieta, braižoma mastelinė eismo įvykio schema, kad bet kada galima būtų atkurti eismo įvykio aplinkybes ir transporto priemonių padėtį kelyje stacionarių objektų atžvilgiu, užfiksuojami trasologiniai pėdsakai, atliekama transporto priemonės apžiūra, o ant automobilio visada matosi apgadinimo pobūdis, aukštis, dažų likučiai. Tiriant eismo įvykį, kilus neaiškumams, pagal surinktus duomenis skiriama autotechninė ekspertizė, o Lietuvos teismo ekspertizės centro ekspertai, atlikdami tyrimą, naudodami kompiuterinę programą, atkuria eismo įvykio kilimo mechanizmą", – aiškino pareigūnė, ragindama leisti profesionalams vertinti galimus inscenizavimus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

tai tu ontė

tai tu ontė portretas
, onutė, višta ar dėdukas ???

Ontė

Ontė portretas
Prieš pora mėnesių pasistačiau mašiną stovėjimo aikštelėje prie Vitebsko parduotuvės(Čečėnijos aikštė). Šalia kitos mašinos šnekučiavosi du vyrai. Išvažiuodamas, išgirdau moters balsą: Dėduk tu man mašiną nubrozdinai. Sustabdžiau mašiną ir išlipau. Tuo metu sustojo kita mašina, iš kurios išlipo kitas jaunas vyras. P*zdiec, pagalvojau, apie inscenizuotas avarijas buvau girdėjęs, o čia trys pasamdyti liūdininkai. Neišsimokėsiu. Bet Visų atsiprašau. Šie trys žmonės stojo mano pusėn. Višta, tu, tai moteriai, kaip tas žmogus tavo mašinos užpakalį galėjo nubrozdinti. Tas dėdukas ir norėdamas, to negalėjo padaryti. Nutilo moteris, išsiskyrėm. Prisiminimai liko, gali tokie atvejai pasikartoti.

Jau joo

Jau joo portretas
Nu bl kad duočiau į kuprą, eitų triesdamas
VISI KOMENTARAI 9
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių