Vairuotojai gali lengviau atsikvėpti – netoli „Megos“ sumažės spūsčių

Magistralių Klaipėda–Kaunas bei "Via Baltica" susikirtimo vietoje nuolat susidaro automobilių spūsčių, tačiau jau kitą pavasarį situacija turėtų pasikeisti. Pradėtas Sargėnų sankryžos kapitalinis remontas. Naujas apsisukimas leis paskirstyti automobilių srautus.

Intensyvus mazgas

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pradėjo itin svarbaus eismo mazgo rekonstrukcijos darbus. Tikimasi, kad naujas apsisukimas sumažins automobilių srautus ir iš "Via Balticos" (A5) į magistralinį "Klaipėda–Kaunas–Vilnius" (A1) kelią įsukti bus žymiai paprasčiau.

Dabar nuo Marijampolės atvykstantys automobiliai bei visas eismo srautas, vykstantis iš Klaipėdos link Sargėnų, susikerta trumpoje 150 m atkarpoje. Netoli prekybos centro "Mega" bei IX forto esančiame dviejų magistralinių kelių susikirtimo mazge vyksta nenutrūkstamas automobilių srautas, tad pokyčiai buvo būtini. Sargėnų sankryžos remontas leis paskirstyti srautus ir palengvinti įsukimą iš A5 į A1 kelią.

"Šioje sankryžoje transporto srautai, judantys iš Marijampolės Vilniaus link ir iš Klaipėdos Sargėnų link, trumpame ruože kertasi, todėl sankryžoje rytinio ir vakarinio piko metu formuojasi spūstys. Siekiant to išvengti, pagal pasirašytą sutartį, ties įvažiavimu į Kauno miestą, papildomai bus įrengtas kairysis posūkis, kuris bus naudojamas kaip alternatyvus įvažiavimas kryptimi Klaipėda–Sargėnai", – aiškino LAKD atstovai.

Keisis eismo tvarka

Šioje sankryžoje nuo Klaipėdos Vandžiogalos plento link vykstantis eismo srautas bus nukreipiamas į ankstesnįjį įvažiavimą į Kauną (Žemaičių plento link), kur nepasiekus miesto ribos ir apsisukus naujai įrengiamoje sankryžos dalyje, bus galima judėti Vandžiogalos plento link

"Tai yra greitasis sprendinys, kuris pagerins automobilių pralaidumą nuovažoje iš A5 į A1 kelią. Šiame itin apkrautame eismo mazge bus pakeista eismo tvarka. Tokiu būdu A5 kelio išvažiavimas nesikryžiuos su tuo transporto srautu, kuris suka į Sargėnus, todėl galės sklandžiau įsilieti į A1 kelią", – komentavo Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Tai yra greitasis sprendinys, kuris pagerins automobilių pralaidumą nuovažoje iš A5 į A1 kelią.

Jis pripažino, kad automobilių srautas, kuris atvyksta nuo Klaipėdos Sargėnų link nėra labai didelis, tačiau pagal dabartinę tvarką, šie automobiliai turi pirmumą ir lėtėjimo juostoje stabdo eismą, todėl vykstant iš "Via Balticos" reikia laukti, kol kiti persirikiuos ir važiuos Vandžiogalos plento link.

"Be jokios abejonės, toks susikirtimas mažina A5 kelio pralaidumą. Negalime visiškai sakyti, kad tai išspręs esamą problemą, tačiau minimalios ir santykinai nebrangios priemonės tikrai pagerins pralaidumą", – tikino P.Keras.

Baigs pavasarį

Sargėnų sankryžos transporto mazge yra keletas viadukų bei estakada, tačiau įrenginėjamo apsisukimo darbų zona jų nesiekia.

Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio teigimu, šiuo metu apsisukimo, greitėjimo ir lėtėjimo juostose pakeistas gruntas smėlio ir žvyro mišiniu, taip pat rengiamas apsauginis šalčiui atsparus sluoksnis.

Rekonstravus kelio ruožą, dėl pasiskirsčiusių automobilių srautų, turėtų sumažėti spūsčių, o kartu sutrumpėti kelionės laikas, sumažės avaringų situacijų.

Eismo specialistai pripažįsta, kad neužtenka vien įrengti kairįjį posūkį kryptyje Klaipėda–Sargėnai. Automobilių pralaidumas pagerės tuomet, kai bus sutvarkyti įvažiavimas į prekybos centrą "Mega" ir Šilainius. Be to, itin daug spūsčių susidaro ant A.Meškinio, vadinamojo Kleboniškio, tilto. Tik kai tiltas bus išplatintas, bus galima tikėtis sklandaus automobilių srauto judėjimo ir sumažėjusių spūsčių.

Sargėnų sankryžos rekonstrukcijos darbai turėtų baigtis kitų metų pavasarį. Dėl kitų darbų pradžios kol kas nėra tikslesnių prognozių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Panasu

Panasu portretas
Kad bus prasauta, pagal parasyma ka cia daro, tai tikrai spusciu nuo Marijiempolies nesumazins.....

Pijus iš Seimo

Pijus iš Seimo portretas
O kaip su Vandžiogalos plentu... Čia aplamai visada kamščiai..... Ir vėl ne ten pinigus bus išmetę...

Alis Petkus...

Alis Petkus... portretas
Vilniaus-Klaipėda trasa jau atsidūrė Kaune... reikalingas Kauno apvažiavimas kažkur apie Karmėlavą... tuo pačiu reikia spręsti ir pagrindinio aerouosto problemą, perkeliant jį į Karmėlavą reikalinga ir geležinkelio atšaka į Karmėlavą,,, ten kažkur reikia pastatyti tiltą per Nerį... reikia mąstyti plačiau...
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių