- Jurgita Šakienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kaunietė pasakoja, kad per transporto spūstis vaikams tenka vėluoti į mokyklą.
„Parašykite apie visiškai nenormalias spūstis Aleksote. Vaikas iš galinės stotelės Technikumo g. išvažiuoja 7.24 val. Pagal tvarkaraštį autobusas 7.44 val. jau turi būti Karaliaus Mindaugo prospekto stotelėje, bet net ir 8.05 val. dar net buvo neprivažiavęs Vytauto Didžiojo tilto. Žmonės kalba, kad Akademijoje sugalvojo taisyti kažkokią transporto juostą dabar – prasidėjus rugsėjui. Ar nebuvo laiko per vasarą, ar kelininkai negalėtų dirbti pamainomis?“ – piktinosi moteris, paminėjusi, kad vaikai važiuoja 42-ojo maršruto autobusu.
Anot jos, mokyklos, kurias lanko sūnūs, į vėlavimus kol kas žiūri atlaidžiai, bet vėluoti yra nemalonu, sukelia stresą. Išeitis – į pamokas išsiruošti prieš valandą.
Bendrovės „Kauno autobusai“ pasiteiravome, kaip transporto spūstys mieste veikia keleivių susisiekimą viešuoju transportu. Specialiai jam įrengtos A eismo juostos, tad autobusai ir troleibusai turi galimybes per piką judėti greičiau nei kitas transportas. Deja, rugsėjį spūstys tiek išauga, kad vien A juostos, ten kur jos yra, negelbsti.
Ar nebuvo laiko per vasarą, ar kelininkai negalėtų dirbti pamainomis?
„Labai apgailestaujame, kad piko metu kelionės viešuoju transportu trunka ilgiau nei numatyta pagal maršrutų grafikus. Turime suprasti, kad prasidėję nauji mokslo metai lėmė perpildytas gatves moksleivių, naujų studentų bei kauniečių sugrįžusių po vasaros atostogų į darbo vietas. Transporto spūstys rugsėjo mėnesį – ne naujiena. Tai vyksta beveik kiekvienais metais, todėl galima būtų sakyti, kad tai įprasta kauniečių bei naujųjų Kauno miesto gyventojų adaptacija. Žinoma, prie spūsčių prisideda ir užsitęsę kelių remonto darbai“,– kalbėjo „Kauno autobusų“ Viešųjų ryšių specialistė Greta Makūnaitė.
Atsiprašiusi už kylančius nepatogumus eismo dalyvių ji prašė kantrybės ir pakantumo. „Viešasis transportas irgi važiuoja spūsčių apkrautose miesto gatvėse, todėl grafikų pokyčiai šios situacijos neišspręstų, kadangi spūstys piko metu trunka įvairiai. Keleivius raginame pasirinkti ankstesnį išvykimo laiką bei įvertinti galimas rizikas dėl spūsčių piko metu. Kaip ir kiekvienais metais, tikimės, kad mėnesio bėgyje transporto priemonių srautai normalizuosis ir viešojo transporto keleiviai galės planuotis savo keliones pagal nustatytus maršrutų grafikus“, – teigė G. Makūnaitė.
Anot jos, daugiausiai vėluojantys maršrutai yra tie, kurie keliauja miesto centre – ten, kur ir būna didžiausi transporto priemonių srautai piko metu.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Archyvas: nuo istorinės statistikos iki tautos nuomonių
Atvirame Lietuvos humanitarinių ir socialinių mokslų duomenų archyve (LiDA) saugomi įvairūs šių sričių duomenys, o interneto puslapyje galima rasti apklausų duomenų, statistikos, žiniasklaidos turinio analizių, parlamento debatų, partijų ...
-
Mažumos valanda: kas domino Kauno politikus?30
Pakeitus Vietos savivaldos įstatymą, kartą per pusmetį turi būti sudaryta galimybė rengti mažumos valandą. Antradienį ne opozicijoje esantys Kauno politikai galėjo savivaldybės administracijai, merui ir vicemerams užduoti įvairius rūpimus klausim...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste3
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Kaune nuo gegužės – pigesni metiniai viešojo transporto bilietai įmonėms10
Kaune nuo gegužės bus įvedami pigesni metiniai viešojo transporto bilietai, kai įmonės ar organizacijos tokių bilietų visiems metams perka 100 ar daugiau. ...
-
Gausus tarybos posėdis ir saujelė protesto balsų64
Balandžio mėnesio tarybos posėdyje buvo suplanuota daugiau nei 160 klausimų. Intensyvų klausimų svarstymą stebėjo ir grupelė miestiečių, nepatenkintų Kauno mero Visvaldo Matijošaičio verslo Rusijoje detalėmis. ...
-
Miesto planas – priedangų įrengimas daugiabučiuose32
Antradienio tarybos posėdyje miesto politikai svarstė, ar prisidėti finansiškai prie priedangų įrengimo daugiabučiuose. Projekto autoriai pabrėžia, kad toks projektas leistų sumažinti grėsmes galimų pavojų metu. ...
-
Laivų šliuzo per Nemuną projektui – žalia šviesa37
Pirmadienį pasirašyta sutartis dėl laivų šliuzo Kauno hidroelektrinės (HE) užtvankoje statybos poveikio aplinkai vertinimo ir projektinių pasiūlymų rengimo. Visa tai suteiks detalią informaciją dėl konkrečių statybos terminų, kainos...
-
Dainų slėnio prieigas papuošė proginiai ąžuolai ypatingam jubiliejui pažymėti9
Rekonstrukcijos pabaigą pasitinkantis Dainų slėnis sulaukė naujų akcentų – dviejų jaunų ąžuolų. Jais simboliškai įamžintas artėjantis Lietuvos dainų šventės 100-metis ir jubiliejinė Dainų diena Kaune „Miškais ...
-
Karjerų kasimas Pakarklės miške: bendruomenė žada kovoti toliau6
Ne vienerius metus trukusi bendruomenės kova su valdžios institucijomis dėl Pakarklės miško išsaugojimo, kad ten nebūtų kasami žvyro karjerai, baigėsi. Aplinkos apsaugos agentūra (AAA) pripažino, kad miške kasinėti nieko negalim...
-
Senoji Kauno ledo arena taps daugiafunkciu sporto centru15
Beveik pusę amžiaus skaičiuojanti, ne vienam aukšto lygio sportininkui pagrindus paklojusi Kauno ledo arena ruošiasi transformacijai. Iki šiol čia plušėję čiuožėjai ir kitų žiemos sporto šakų atstovai dar š...