Nau­jas trau­kos objektas Suo­mi­jo­je: iš­skir­ti­nis „Fa­zer“ lan­ky­to­jų cent­ras

  • Teksto dydis:

Spa­lio 1-ąją Suo­mi­jo­je, Van­tos mies­te, du­ris lan­ky­to­jams at­vė­rė „Fa­zer“ lan­ky­to­jų cent­ras, ku­ris lei­džia pa­tir­ti iš­skir­ti­nių po­jū­čių – pra­de­dant vir­tua­liais tu­rais po duo­nos ke­pyk­lą, bai­giant nu­si­kė­li­mu į ap­lin­ką, pri­me­nan­čią Af­ri­kos džiung­les.

Cent­ras ati­da­ry­tas mi­nint „Fa­zer“ įmo­nių gru­pės, ku­riai Lie­tu­vo­je at­sto­vau­ja „Fa­zer Lie­tu­va“ (pre­kiau­jan­ti „Gar­dė­sio“ ženk­lu pa­žy­mė­tais duo­nos ga­mi­niais), 125-uo­sius gy­va­vi­mo me­tus. Pla­nuo­ja­ma, kad šis lan­ky­to­jų cent­ras taps tarptautinio mas­to tu­riz­mo trau­kos taš­ku.

Nau­ja­ja­me lan­ky­to­jų cent­re ga­li­ma pa­si­vaikš­čio­ti tarp tik­rų ka­kav­me­džių, nau­do­jan­tis mo­der­nio­mis tech­no­lo­gi­jo­mis pa­si­mo­ky­ti mi­ty­bos su­bti­ly­bių, ap­žiū­rė­ti ki­ne­ti­nę sko­nių ins­ta­lia­ci­ją, su vir­tua­liais aki­niais ap­žiū­rė­ti ga­myk­lą, taip pat su­ži­no­ti šo­ko­la­do is­to­ri­ją. Lan­ky­to­jų cent­re su­tei­kia­ma ga­li­my­bė da­ly­vau­ti in­te­rak­ty­vio­se mais­to ga­mi­ni­mo pa­mo­ko­se, iš­mok­ti pa­tiems kep­ti duo­ną, pa­si­ga­min­ti įvai­riau­sių sal­du­my­nų, kur­ti nau­jus ir neat­ras­tus sko­nius.

Bū­da­mi „Fa­zer“ ga­myk­lo­je ga­li­te nu­si­kel­ti ir į džiung­les – nau­ja­ja­me lan­ky­to­jų cent­re įkur­ta erd­vė, ku­rio­je pa­lai­ko­ma 90 pro­c. drėg­mės tam, kad bū­tų at­kur­tas kuo pa­na­šes­nis kli­ma­tas į Af­ri­kos džiung­les. Ten su­da­ry­tos są­ly­gos aug­ti au­ga­lams, iš ku­rių ga­mi­na­mi „Fa­zer“ pro­duk­tai, pa­vyz­džiui, ka­kav­me­džiui, cit­rin­me­džiui.

Lan­ky­to­jų cent­ras iš­si­ski­ria ir sa­vo uni­ka­lia ar­chi­tek­tū­ra – šis pa­sta­tas ly­gi­na­mas net su žy­mio­jo So­lo­mo­no R.Gu­gen­hei­mo dar­bais. Ar­chi­tek­tų stu­di­jos „K2S“ su­kur­to pa­sta­to for­mo­se žai­džia geo­met­ri­nės fi­gū­ros – suap­va­lin­tos lan­ky­to­jų cent­ro pa­sta­to bei kon­fe­ren­ci­jų cent­ro for­mos at­kar­to­ja „Fa­zer“ lo­go­ti­pą, o jo vi­du­je ku­ria­mi po­ty­riai – sko­nio, kva­po, gar­so, ly­tė­ji­mo ir ne­ti­kė­tu­mo.

Pa­ten­kin­ti di­dė­jan­tį po­rei­kį

„Fa­zer“ ga­myk­la Suo­mi­jo­je, lan­ky­to­jus prii­man­ti jau dau­giau nei 60 me­tų, yra la­bai po­pu­lia­ri tarp tu­ris­tų – kas­met ją ap­lan­ko apie 50 tūkst. žmo­nių.

„Pag­rin­di­nę „Fa­zer“ ga­myk­los lan­ky­to­jų da­lį su­da­ro suo­mių moks­lei­viai ir stu­den­tai. Dau­gė­ja lan­ky­to­jų iš Šve­di­jos, Ru­si­jos, Es­ti­jos ir Ja­po­ni­jos. Ta­čiau iki šiol  ne­be­su­ge­bė­da­vo­me priim­ti tiek žmo­nių, kiek bu­vo no­rin­čių­jų. Ša­lia ga­myk­los ati­da­rius nau­ją­jį lan­ky­to­jų cent­rą, mū­sų pa­jė­gu­mai pa­di­dė­ja tris kar­tus. Ti­ki­mės, kad jis pri­trauks tu­ris­tų iš vi­so pa­sau­lio, taip pat ir Lie­tu­vos“, – tei­gia „Fa­zer Ba­ke­ry Bal­tic“ va­do­vas Min­dau­gas Snars­kis.

Jis pa­brė­žia, kad šio lan­ky­to­jų cent­ro ati­da­ry­mas su­fle­ruo­ja ir šiuo­lai­ki­nes ten­den­ci­jas – vis dau­giau žmo­nių vi­sa­me pa­sau­ly­je no­ri pa­ma­ty­ti vi­di­nius įmo­nių pro­ce­sus, sie­kia su­ži­no­ti, kaip jų mėgs­ta­mi pro­duk­tai yra ga­mi­na­mi.

125 me­tai šei­mos vers­lo

2016 m. rug­sė­jo 17 d. bu­vo mi­ni­ma 125 me­tų su­kak­tis nuo die­nos, kai Kar­las Fa­ze­ris ati­da­rė sa­vo pir­mą­ją ka­vi­nę Hel­sin­ky­je. Nuo to lai­ko „Fa­zer“ šei­mos vers­las au­go ir iš­si­plė­tė į aš­tuo­nias ša­lis, tarp ku­rių – ir Lie­tu­va.

„Fa­zer“ gru­pės mi­ni­mi 125 me­tai – tai di­de­lis pa­sie­ki­mas ne tik Suo­mi­jo­je, bet ir vi­sos Šiau­rės Eu­ro­pos mas­tu. To­kio vers­lo pra­na­šu­mų pa­ste­bi­me ir dirb­da­mi Lie­tu­vo­je, nes mū­sų stip­ry­bė ky­la iš šei­mos, iš bend­ru­mo po­jū­čio. Tu tam­pi ne tik vers­lo, bet ir tos šei­mos is­to­ri­jos da­li­mi“, – ko­men­ta­vo „Fa­zer Ba­ke­ry Bal­tic“ va­do­vas.

„Džiaugs­mo ke­lias“ kau­nie­čiams

Kaip vie­ną sva­riau­sių „Fa­zer“ pro­jek­tų Kau­nui M.Snars­kis pa­mi­ni ir „Džiaugs­mo ke­lią“, ku­ris bu­vo pri­sta­ty­tas prieš pen­ke­rius me­tus, „Fa­zer“ šven­čiant 120-ąsias gy­va­vi­mo me­ti­nes. „Džiaugs­mo ke­lias“ – uni­ka­lus marš­ru­tas, at­ve­rian­tis pen­kias neat­ras­tas, iš­skir­ti­nes Kau­no vie­tas. Kiek­vie­na šių vie­tų yra pa­žy­mė­ta „šo­ko­la­di­ne“ ply­te­le, ku­ri pa­kei­čia grin­di­nio ply­te­lę.

„Prieš pen­ke­rius me­tus sa­vo mies­tui su­ma­nė­me pa­do­va­no­ti iš­lie­ka­mą­ją ver­tę tu­rin­tį ob­jek­tą, ku­ris bū­tų ak­tua­lus tiek mies­to gy­ven­to­jams, tiek ir jo sve­čiams. Mi­nė­da­mi to­kius ju­bi­lie­jus su­vo­kia­me, kaip svar­bu puo­se­lė­ti tra­di­ci­jas ir bend­ruo­me­niš­ku­mą mies­tuo­se, ku­riuo­se vei­kia­me. Tad ti­ki­me, kad „Džiaugs­mo ke­lio“ eks­kur­si­ja pa­de­da at­ras­ti Kau­ną iš nau­jo – pa­ma­ty­ti gra­žiau­sią mies­to pa­no­ra­mą, pe­rei­ti il­giau­sią pa­sau­ly­je til­tą ar užuo­sti už­bu­rian­tį se­no­vi­nės cuk­rai­nės kva­pą“, – sa­ko M.Snars­kis.

Kau­no tu­riz­mo cent­ro at­sto­vai tei­gia, kad „Džiaugs­mo ke­lio“ eks­kur­si­ją pa­mė­go ne tik kau­nie­čiai, bet taip pat ir tu­ris­tai ar gy­ven­to­jai iš ki­tų mies­tų.

„Eks­kur­si­ja „Džiaugs­mo ke­lias“ – tai vie­na in­te­rak­ty­viau­sių eks­kur­si­jų, or­ga­ni­zuo­ja­mų Kau­no tu­riz­mo in­for­ma­ci­jos cent­ro ir kon­fe­ren­ci­jų biu­ro. Šį marš­ru­tą pa­mė­go tiek moks­lei­viai, tiek ir vy­res­nio am­žiaus žmo­nės, ku­riems sma­gu pri­si­min­ti is­to­ri­jas apie Ži­ba­li­nę, A.Per­kovs­kio ka­vi­nę, il­giau­sią til­tą ir Kau­no tar­pu­ka­rio per­lą – Kau­ko laip­tus. Užk­lau­sų su­lau­kia­me ir iš už­sie­nio tu­ris­tų, ku­rie at­vyks­ta į Kau­ną stu­di­juo­ti. Per pen­ke­rius me­tus bu­vo suor­ga­ni­zuo­ta apie 150 „Džiaugs­mo ke­lio“ eks­kur­si­jų“, – tei­gia Kau­no tu­riz­mo in­for­ma­ci­jos cent­ro at­sto­vė Si­mo­na Jurk­šie­nė.

Svečiai: Paulius Dambrauskas, „Maxima LT“ komercijos vadovas, Nijolė Penkovskienė, „Maxima LT“ pirkimų departamento direktorė, Mindaugas Snarskis, „Fazer Bakery Baltic“ generalinis direktorius, Žydrūnas Valkeris, „Maxima LT“ generalinis direktorius, Mindaugas Mickevičius, „Diena Media News“ akcininkas, pabuvojo „Fazer“ lankytojų centre.

Apie „Fa­zer“

„Fa­zer“ yra tarp­tau­ti­nė įmo­nė, ap­rė­pian­ti duo­nos, sal­du­my­nų, ma­lū­nų, mai­ti­ni­mo, res­to­ra­nų ir ka­vi­nių vers­lų sri­tis. Šei­mos vers­lo bend­ro­vė „Fa­zer“ veik­lą vyk­do aš­tuo­nio­se ša­ly­se, o sa­vo pro­duk­ci­ją eks­por­tuo­ja į dau­giau nei 40. Lie­tu­vo­je „Fa­zer“ at­sto­vau­ja bend­ro­vė „Fa­zer Lie­tu­va“ – vie­na pir­mau­jan­čių ke­pyk­lų ša­ly­je, pre­kiau­jan­ti duo­nos ga­mi­niais, pa­žy­mė­tais „Gar­dė­sio“ ženk­lu. Kau­ne esan­čio­je ke­pyk­lo­je šiuo me­tu dir­ba 230 dar­buo­to­jų. Po­pu­lia­riau­si duo­nos pre­kės ženk­lai – „Jo­rė“, „Skru­dink ir ra­gauk“ bei „Auk­sė“. Ži­no­miau­si „Fa­zer“ sal­du­my­nų pre­kės ženk­lai Lie­tu­vo­je yra „Karl Fa­zer“ ir „Geis­ha“.

 

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių