Milikonių įkalnė: nesulaukę atidarymo, išbandėme pėsčiomis

Milikonių įkalnė: nesulaukę atidarymo, išbandėme pėsčiomis

2025-10-25 15:30

Kitą savaitę pagaliau turėtų būti atvertas eismas Milikonių kalnu. Šeštadienį su „Kauno dienos“ fotografu pasivaikščiojome šia baigiama tvarkyti Linkuvos g. atkarpa.

Kauno miesto savivaldybė yra nurodžiusi, kad Šilainiai šią vieną pagrindinių savo jungčių su miestu atgaus spalio pabaigoje, o vėliausiai – iki lapkričio 1 d.

Nauja asfalto danga dengia jau visą įkalnę. Belieka baigti nutiesti takus pėstiesiems ir dviratininkams. Iš apačios ir iš viršaus šie takai jau sukloti, tačiau maždaug pusiaukelėje dar žiojėja smėlio ruožai.

Atnaujintų arba naujai įrengtų požeminių tinklų, aišku, nesimato. Tačiau lietingą šeštadienį turėjome progą įsitikinti, kad lietaus kanalizacija veikia puikiai – asfaltuota įkalne atbėgantys upeliukai nugurga pro groteles.

Kelininkų technika dar likusi darbo vietoje. Išrikiuota prie apžvalgos aikštelės. Ten pat vieniši lūkuriuoja ir įkalne automobiliams naudotis draudžiantys kelio ženklai. Dviračių takas dviračiams dar irgi oficialiai neprieinamas. Tačiau sutikome maisto išvežiotoją, elektriniu dviračiu mynusį į kalną, o po to grįžusį atgal. Važiavo ne dviračių taku – išbandė plačią automobilių važiuojamąją dalį.

Pastaroji, kaip buvo anonsuota, praplatinta. Atkarpoje tarp Varnių ir Linkuvos g. sankryžos bei susikirtimo su Pryšmančių g. bus įrengtos trys eismo juostos: dvi leidžiantis apačion ir viena – važiuojant link Šilainių.

Išvažiuojantiems iš Pryšmančių g. nebereikės tykoti, kol pasitaikys proga įsukti į Linkuvos g. Tiesa, eismo juostų kol kas nematyti, jos dar nesubraižytos.

Įkalnės viduryje, kuri oficialiai – dar statybvietė – didžiulė pakuotė trinkelių, keli rulonai tikriausiai izoliacinės medžiagos. Palikti ir batai. Juos kaip ir šaligatvį merkė lietus.

Besileidžiant kalnu dėmesį patraukė įvažiavimas į garažus. Jis viso remonto metu buvo užblokuotas. Keista, nes prie garažų buvo matyti stovintys keli automobiliai. Negi jų savininkams per kelis mėnesius šių transporto priemonių taip ir neprireikė? Jeigu ir prireikė – šaukštai po pietų. Bet laukti teks jau nebeilgai.

Nemažai kauniečių iki remonto naudodavosi laipteliais, jungiančiais Linkuvos g. ir Pryšmančių g. Šiuo metu jie nuardyti ir pradėti kloti naujai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Durniukas

Atrodo,kad ant Milikonių kalno didžiausia problema buvo pėsčiųjų ir ir dviratininkų kamščiai... Tiesiog Kauno miesto traukos zona, nes net eilės stovėdavo, kaip norėjosi kauniečiams užlipti - nulipti Milikonių taku prie kelio. O keliu tik keli automobiliai pravažiuodavo, kaip kokiais 1980-aisiais.
0
0
K

Kokia čia parorija??? Čia tiek laiko nuždaryta ir kelią sugebėjo praplatint tik apačioje?kokie piestieji? Kas ten vaikščios..jau debiliukai Kęstučio g susiaurino,dbiračių takas platesnis nei važiuojamoji dalis,bet dar neteko matyt dviratininkų ten....tai irbčiabtą patį padarė ..nu kažkada visi turės priaiimti atsakomybę už šitas paliavas...
1
-3
Steph

Tapau kriptovaliutų influenceriais ir prekiautojais apsimetusių plėšikų, kurie iš mano įmonės pavogė milijonus USDT, auka. Nepaisant maldavimų ir valdžios institucijų, negalėjau atgauti lėšų. Tada kreipiausi į „turto susigrąžinimo specialistus“, tačiau jie tik reikalavo begalinių mokesčių, be rezultatų. Galiausiai forume aptikau diskusijas apie „Trustwavehackerstech“ (TWHT), kuriose žmonės iš skirtingų šalių dalijosi, kaip atgavo pavogtus pinigus. Nors iš pradžių dvejojau, susisiekiau su jais per „Trustwavehackerstech2 @ gmail com“. Po daugybės patikinimų ir įrodymų sutikau su jų sąlygomis. Mano palengvėjimui, TWHT sėkmingai atgavo kiekvieną prarastą centą. Jie buvo profesionalūs, patikimi ir taupė laiką. Rašau šią apžvalgą, kad padėčiau kitiems išvengti sukčiavimo ir žinočiau, kad yra reali pagalba. Pasidalijimas šia apžvalga gali išgelbėti ką nors kitą nuo finansinio žlugimo.
0
-2
Visi komentarai (45)

Daugiau naujienų