Esu laimingas atnaujinimui senai turėjo buti padaryta tiek pėstiesiems ir dviratininkams. O kas su automobiliu važinėja maziau vazinesit ir kamščius darysite. O komentatorių pastebėjau tie patys verkiantys kurie verkė kad retina medžius ir rinko parašus o dabar verkia kad siauros gatves. Džiaugiuosi musu MERU džiaugiuosi ir savo miestu KAUNU.
Kaunas yra gražius ir nepykite zmones Kaunas stengiasi būti gražius o ką kiti miestai būna dar baisesni Kaunas yra gražius ir bus gražus mes už Kauną mes mylime savo Kauną
Jeigu tau apie 30m.turetumei atsiminti jeigu ir vaikas buvai,per kokias duobės visame Kaune tave vežiojo tėvai, valstybinis transportas. Nuo pat pirmos kadencijos Matijosaiciui ačiū! Spėjo,nespėjo,bet padarė.24 metus Kaune beveik nieko nedarė iki P Visvaldo. Darė,bet ką reikėjo tam tikram klanui. Dabar užtenka visiems ir paprastiems.
akis atmerk per tiek metų po kelis kartus remontuotos gatvės ir jei dar ne visai durnas pažiūrėk Juozapavičiaus prospektą kuris darytas prie koncervų ir matysi skirtumus, visą vasarą darė kalną o kalno apačią iškasė prieš atidarymą minties galiūnai kaip ir tu
Žmonės rašo ,kad darbai atlikti ir suplanuoti blogai ,sėdėsi pats kamščiuose ir dūminsi ,kodėl neišplatino kalno nuo viršaus kalno
,dviračių ir pėsčiųjų takas platesnis už automobilių.
Ar pinigus taupė ,ar proto neužteko ,kas suplanavo kalno atnaujintą projektą .Kodėl nuo kalno viršaus nepadarė dvi juostas į apačią ,o vieną į viršų. Asfaltuotaja aplinkines gatveles ,kad galėtų važiuoti į apačią
,žmonėms išeiti ir išvažiuoti iš garažų ,o taip pat vaikšto vaikai į mokyklas bus nesaugu ir sudrumsta ramybė ,tai žaibo ,audros ,debesų gatvių gyventojams ,ar taip Kauno valdžia rūpinasi ir sprendžia žmonių saugumu , kodėl palikti plačiausiai pėsčiųjų ir dviračių takai ,besmegeniai pridarė nesamonių ,vėl kamščiai ir oro tarša kamsčiuose, apgailėtinas neprotingas projektas ir jų autoriai ,Pakalniški ,kur tu žiūrėjai ,ar bent supranti kalno svarbą ,galėsi ir pats stovėti kamščiuose.
..
Dalinai sutinku. Nesuprantu vieno,kodėl piko valandoms nepakeisti juostų judėjimo. Tarkim ryte nuo kalno dvi juostas,po pietų kai žmonės grįžta namo Šilainių link į viršų dvi juostas japonai ir netik tai naudoja ne vieną dešimtmetį. Tu vietų Kaune daug. Dėl Debesų gatvės jūs perdedat,yra šviesoforas.
Debesų gatvėje nėra jokio šviesoforo ,lekia akis išvertė, gatve rytais eina vaikai ir pėstieji ,todėl privalės statyti greičio apribojimo ženklus ir gulintį policininką ,o susikirtimo sankryžoje debesų ir žaibo gatvės nėra jokio ženklo ir nesilaikoma dešinės rankos taisyklės ,štai ir patogumai nuvažiavome anyrw juosta Audros ar debesų gatvėmis į apačią kalno ,ar tai gyventojams saugiau ,kai šniūrais važiuoja pro variklius, besmegeniai tikėjosi sutaupyti keldami gyventojams nepatogumus.
Atrodo,kad ant Milikonių kalno didžiausia problema buvo pėsčiųjų ir ir dviratininkų kamščiai... Tiesiog Kauno miesto traukos zona, nes net eilės stovėdavo, kaip norėjosi kauniečiams užlipti - nulipti Milikonių taku prie kelio. O keliu tik keli automobiliai pravažiuodavo, kaip kokiais 1980-aisiais.
Kokia čia parorija??? Čia tiek laiko nuždaryta ir kelią sugebėjo praplatint tik apačioje?kokie piestieji? Kas ten vaikščios..jau debiliukai Kęstučio g susiaurino,dbiračių takas platesnis nei važiuojamoji dalis,bet dar neteko matyt dviratininkų ten....tai irbčiabtą patį padarė
..nu kažkada visi turės priaiimti atsakomybę už šitas paliavas...
Nezinau (dėl mužiku),bet dėl supuvusių landzberginiu su tuo dvasna ir anūkų+zmonele žinau vieną. Man negrąžino 2,5ha miesto žemės,grąžino 8arus. 15 metu teismuose+500litu bauda. Už klausymą kas yra nekilnojamas turtas! Kadangi kas "norėjo tas perkėlė kur reikia. Kaunas padėti negalėjo,bet taip ir pasakė. Vilniui labai reikėjo Nemuno krantų. "Profesorius nustiptu Slabadoje padaryciau balių.ziauriai laukiu!
Kas trukdo savaitgaliais dirbt? A apkiautėliai,kausta aišku ir taip užsakymus laimi,dar papildomai lėšų iškaulija,+ krabas atkatus gauna, su šiliausku jau nereikia dalintis.
Aš gimiau ir gyvenu Kaune "slabotkeje",.realiai mano vieta Mihalinava,jaunimas to net negirdėjas, kad man ar keletą šimtų pazistanciu žmonių pasiūlytų parašyti kažką kas už pasiūlymus ar pinigus,Jūs Tiesiog Idijotas,arba Dariaus ir Girėno pacientas. Sėkmės jums.
Alus K. Grand Select iki PC - verta paragauti ! - 1,10ė/skrb. Per tamsus,žinivams, bet skonio tai jmjo !!! Uosdidžiai 1-2 skrb ir su vidaus organų stažu galima, bet per daug jau per tamsokas. Bet skonio tai "Ąch !!!"
O kad ir UA gertų Jalnapilį, tai vietoje žvaigždės reikia saulę oapaišyti, arba septynkampę žvaigždę, gal ir geltoną ar platininę. Geria vien 1410 iš LT alŲ. VALiO UKRAiNAi !!! Prašymas yra pakeisti bent kampų kiekį į didesnį ar kažką.
Gal Saulė geriausia būtų ? Ir zvaigždė Ji irgi. 2in1 👍
Cukraus kiek per daug 1410 aluje , jeigu su patirtimi alkĄšas. Pilčiau K. "Original" į 1410 arba "ŽB" (chronologine tvarka) arba cuKrų išjimčiau iš 1410 . Saaz apynių gal 1410 , kaip ir ŽB ?
Toks įspūdis, kad Kaune mašinų mažėja, bet RomĄiniuose daugėja. O kap dėl to vingiuoto in Romainius, arčiausiai Nevėžio kur ? Pušų, aišku , sĄskaita pasikoreguti reikia.
Yra dalis profoskių valdžioje, kurios nesugeba išsilaikyti teisių. Tai gal tame proba ? Na, tuo pačiu ir Pirklių g. Žemklai palei EMSI. O ! ten tai tikrai reikia posto ! Pfk tas greitis.... Paralėlė autostrados link Klp po dešinei. 😱👎 Viliojanti ne vien cepelinai į tą EMSI , bet ir nukreipiamaisiais ženklais ! 😂 1000baudų per 1parą mažiausiai už pravaziavimą tiesiai.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)