Sekdama sostinės pavyzdžiu, Kauno valdžia nuo kitų metų užsimojo panaikinti beveik pusę mikroautobusų maršrutų. Be to, iš privačių vežėjų žadama reikalauti ir naujų transporto priemonių.
"Beveik 20 metų savivaldybė neskelbė nė vieno konkurso dėl privačių vežėjų. Tiesiog sutartys su maršrutiniais taksi būdavo pratęsiamos. Dabar nuspręsta peržiūrėti visus maršrutus, kad jie ne konkuruotų tarpusavyje, o papildytų vienas kitą", – aiškino savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Dauguma sutarčių su privačiais vežėjais galioja iki 2014 m. sausio ar vasario mėnesio.
"Iki rugsėjo ketiname parengti naujo konkurso sąlygas. Bus sudarytas naujas maršrutų sąrašas", – teigė P.Keras ir neslėpė, kad maršrutinių mikroautobusų Kaune sumažės.
Be to, numatoma, kad ypatingas dėmesys bus skiriamas privačių vežėjų transporto parkui. Dėl šios priežasties, kad spėtų įsigyti naujus automobilius, konkurso laimėtojai dirbti pradės ne nuo kitų metų pradžios, o nuo liepos 1-osios. Iki šio termino Kauno gatvėmis bus leista važinėti daliai senųjų maršrutinių mikroautobusų vežėjų. Jų sutartys bus laikinai pratęstos
Šiuo metu Kaune mikroautobusai kursuoja 21-uoju maršrutu. Nuo 2014 m. pradžios beveik pusės šių maršrutų nebeliks.
"Dalies sutarčių nusprendėme nepratęsti dėl nuolat fiksuojamų pažeidimų. Su kitais vežėjais naujų sutarčių nesudarysime, nes naikinsime maršrutus, kurie dubliuojasi su autobusais ar troleibusais", – atskleidė P.Keras.
Savivaldybės atstovai skelbia, kad troleibusai ir autobusai perveža apie 80 proc. keleivių.
"ES direktyvos aiškiai sako, kad konkurencijos miesto gatvėse dėl keleivių negali būti, o šiuo metu vyksta lenktynės. Mikroautobusai lekia, kad tik spėtų greičiau už autobusą ar troleibusą. Taip jie sukelia avarines situacijas gatvėse, nepraleidžia pėsčiųjų", – pastebėjo vedėjas.
Laidoja maršrutus
Nuo kitų metų Kauno gatvėse nematysime šiais numeriais pažymėtų maršrutinių mikroautobusų: 3, 11, 13, 22, 27, 33, 44, 92, 120.
Naujausi komentarai