Kėdainių tilto statybos vyksta pilnu tempu: į viršų jau stiebiasi kolonos Pereiti į pagrindinį turinį

Kėdainių tilto statybos vyksta pilnu tempu: į viršų jau stiebiasi kolonos

2025-02-27 12:16 kauno.diena.lt inf.

Praėjusių metų vasarą pradėta statyti Kėdainių tiltą. Darbai šioje statybvietėje vykta ypač intensyviai. Dėl statybų kiek susiaurinus Nemuno vagą, jau galima matyti ir į viršų kylančias tilto konstrukcijas.

Darbų gausa

„Vadinamasis Kėdainių tiltas statomas pilnu tempu, – pranešė Kauno miesto savivaldybė. – Vilijampolės pusėje jau stovi pirmosios atramos. Plieninės perdangos konstrukcijos intensyviai vežamos į statybvietę ir montuojamos greta esančioje specialiai įrengtoje palapinėje“.

Be to, šiuo metu prasideda armavimo ir betonavimo darbai ties Nemuno centru ir Marvelės krantu. Miesto specialistai pranešė, kad lygiagrečiai imamasi Užnemunės gatvės viaduko statybos bei atraminių sienų konstrukcijų įrengimo.

Svarbi jungtis

„Kėdainių tiltas, sujungsiąs Brastos ir Užnemunės gatves, ne tik pagerins eismo srautus ir sumažins spūstis miesto centre, bet ir suteiks patogesnį susisiekimą su Vilijampolės, Marvelės, Aleksoto ir Žemosios Fredos mikrorajonais. Greitesnis susisiekimas – lengvesnė kasdienybė“, – pažymėjo Kauno atstovai.

Nurodoma, kad objektas ilgainiui sukurs patogesnį ir greitesnį susisiekimą aplenkiant miesto centrą, ypač prisidės sumažinant transporto srautus ties senamiesčiu. Skaičiuojama, kad per parą Šv. Gertrūdos ir Gimnazijos gatvių sankryžoje pravažiuoja apie 70 tūkst. automobilių ir bent pusė jų pravažiuoja šią vietą tranzitu, judėdami į kitus miesto mikrorajonus.

Vadinamasis Kėdainių tiltas laikomas strateginės reikšmės objektu visam Kauno regionui. Prireikus, jo techniniai parametrai leistų šį kelią virš Nemuno pasitelkti kaip alternatyvų maršrutą krašto gynybai.

Kauno m. savivaldybės nuotr.

Kartu vyksta ir kiti darbai

Būsimasis tiltas per Nemuną sujungs Marvelę ir Vilijampolę – nuo Brastos iki Užnemunės gatvės. Abipus krantų įrengtos darbų aikštelės, būsimų atramų vietose įrengti pylimai statybų technikai. Lygiagrečiai vykdoma elektros ir vandentiekio tinklų rekonstrukcija.

Bendras tilto ilgis sieks 417 metrų, o plotis – 23,2 m. Jame išsiteks 4 eismo juostos ir 6,9 m pločio zonos pėsčiųjų bei dviračių takams. Bendra statybų vertė sieks 115 mln. eurų su PVM.

Skelbta, kad statinio konstrukcijoms rangovai panaudos virš 6 tūkst. t aukštos kokybės plieno, apie 10 tūkst. kub. m aukštos klasės betono ir apie 3 tūkst. t armatūros. Vykdant darbus bus rekonstruota daugiau nei 2 km vandentiekio trasų, paklota beveik tiek pat naujos kelio dangos bei 16 km elektros linijų.

Be to, tilto prieigose suprojektuotos dvi sankryžos. Brastos gatvės pusėje – žiedinė dviejų eismo juostų, o Užnemunės gatvėje nepertraukiamą eismą užtikrins prietilčio viadukas. Čia pat numatyta vandens siurblinė, 30 m ilgio ir 18 m pločio tunelis. Abipus šių arterijų numatytos ir triukšmą slopinančios sienelės.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Cha cha cha

Ką norėtumėt pavadint Čekistu Vytautu..Juk jis nusipelnias Tarybų Sąjungos didvyris
0
0
niekaip nesuprantu

prie ko tilta vadina Kedainiu gal geriau zuvim pavadinti.
1
0
O \\\\\.../////

pačiuose Kėdainiuose tiltą stato,kuris griūdamas net komunistą nuo'Sėdą aptaškė?
1
-1
Visi komentarai (4)

Daugiau naujienų