„Kautros“ vadovas traukiasi iš „Kauno autobusų“ valdybos

Po „Kauno dienos“ rašinio iš savivaldybės kontroliuojamos bendrovės „Kauno autobusai“ valdybos traukiasi privačios bendrovės „Kautra“ vadovas Linas Skardžiukas.

Po „Kauno dienos“ rašinio iš savivaldybės kontroliuojamos bendrovės „Kauno autobusai“ valdybos traukiasi privačios bendrovės „Kautra“ vadovas Linas Skardžiukas.

„Ką aš čia dabar daug aiškinsiu. Bet kokiu atveju visokios neigiamos interpretacijos, ar jos turi pagrindo, ar ne, vis tiek neigiamai veikia įmonių reputaciją – ir „Kauno autobusų, ir „Kautros“. Jeigu yra tokia opinija, mes nekovosime su ja. Tokia ir priežastis. Nėra ten jokių interesų“, – įsitikinęs L.Skardžiukas.

Paklaustas, ar ką nors pasiūlė į savo vietą savivaldybės kontroliuojamos bendrovės valdyboje, L.Skardžiukas tikino, kad tai ne jo kompetencija. „Jeigu kas nors ko nors norės, tai paklaus“, – pridūrė privačios bendrovės vadovas.

„Kauno diena“ praėjusią savaitę rašė, kad savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas savo įsakymu naująją „Kauno autobusų“ valdybą patvirtino gegužės 11 d., tačiau nei jam, nei kitiems miesto valdžios atstovams neužkliuvo, kad privačios keleivių pervežimo verslu užsiimančios bendrovės vadovo paskyrimas ir tolesnis darbas gali sukelti viešųjų ir privačiųjų interesų konfliktą.

Žurnalistų kalbinti Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos specialistai įžvelgė, kad šioje situacijoje yra labai daug priežasčių interesų konfliktui kilti.

„Jeigu matysime galimą interesų konfliktą, aš balsavime net ir nedalyvausiu, o jeigu tai taps chronišku reikalu, tiesiog atsistatydinsiu. Aš ir miesto vadovams sakiau, kad jei tai trukdys darbui, reikės surasti kitą žmogų“, – dar praėjusią savaitę „Kauno dienai“ sakė L.Skardžiukas, tačiau panašu, kad jis naujoje „Kauno autobusų“ valdyboje dirbti net nepradėjo.

„Čia labiau matau galimybes kaip tik padaryti maksimalią sinergiją ir kad miestas turėtų naudos. O miestas turi naudos, kai keleivis turi naudos. Reikia visus grafikus derinti taip, kad keleiviui būtų gerai. Numatoma galimybė įdiegti elektroninį bilietą mikroautobusuose. Tai yra nauda keleiviui, o įmonės nauda, tai...“, – nusijuokė ir sakinio nebaigė „Kautros“ vadovas, pridurdamas, kad ir privačios, ir savivaldybės įmonės turi dirbti pelningai.

Vis dėlto dar praėjusiais metais savivaldybės kuluaruose kalbėta, kad po viešojo transporto reformos geriausi ir pelningiausi maršrutai atiteko ne autobusams ir troleibusams, o „Kautros“ mikroautobusams. Kauniečiai piktinosi, kad žadėti ir išgirti „Kautros“ mikroautobusai į miesto gatves neišriedėjo laiku.

„Jis pasitraukė savo noru. Tai paprastas žmogiškas sprendimas nekompromituoti nei „Kauno autobusų“, nei savo bendrovės. Dabar ieškosime kito kandidato“, – sakė savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

zioma

zioma  portretas
padare tvarka , moka algas atostoginius dabar , kuriu prie anos valdzios nebuvo , tik draugelis turejo visada atostogas vasara , nors ir be atostoginiu

zioma

zioma portretas
mano draugeliui taip buvo, neatnese pilnos stavkes , tai nedave dirbt net 1,5 menesio, o tabeli rase pravaikstas , . o kai dave tai pakiso lapa kartu su menesio darbo valandu kad pasirasitu , kai pamate kad pasirase uz pravaikstas , atgal jo neatidave , vienu zodziu isdure kazkoks aukso puodas ,tai labai gerai kad panaikino tas uabu firmas kur dirbo uz stavke, dabar jis ir ten dirba ir nesiskundzia

Anonimas

Anonimas portretas
Gal ir paliko kazkiek zmoniu be darbo, bet tie kurie liko su darbu, dabar turi visas socialines garantijas, nereikia sukti galvos kaip susirinkti "stafke" virsininkui, ant kuro, remontui ir aiksteliu nuomai. Nauju vairuotoju nieks neieskojo, i kautra buvo idarbinti senuju mikriuku vairuotojai, gavo aprangas, stabilias iseigines ir atostogas.. nera to blogo, kas neiseitu i gera. Ir mikriuju tikrai nereikia laukti 2 valandas.
VISI KOMENTARAI 22

Galerijos

Daugiau straipsnių