Iš Kauno oro uosto - dažnesni skrydžiai Pereiti į pagrindinį turinį

Iš Kauno oro uosto - dažnesni skrydžiai

2009-08-25 19:56
Iš Kauno oro uosto - dažnesni skrydžiai
Iš Kauno oro uosto - dažnesni skrydžiai / Diena Media nuotr.

Oro linijų bendrovės „Ryanair“ ir „airBaltic“ neatmeta galimybės iš Kauno oro uosto skraidyti dažniau, o atsitiesus šalies ekonomikai, pradėti skrydžius ir naujomis kryptimis.

Priklauso nuo verslininkų

Oro linijų bendrovė „airBaltic“ neatmeta galimybės iš Kauno oro uosto skraidyti dažniau bei pradėti skrydžius naujomis kryptimis. „Viską lems mūsų šalies ir visos Europos ekonomika. Svarbus vaidmuo tenka ir Kauno bei rajono valdžiai. Nuo jos priklauso vietos turizmo bei ekonomikos plėtra“, - pabrėžia bendrovės generalinis direktorius Lietuvoje Tadas Vizgirda.

Jis griežtai atmeta gandus esą „airBaltic“ svarsto planus nutraukti skrydžius į Kopenhagą iš Vilniaus oro uosto ir į Danijos sostinę skraidyti iš Kauno. „Tikrai nėra tokių planų, Vilniaus oro uostas mums lieka prioritetinis“, - pabrėžė T.Vizgirda.

Visgi jis pridūrė, kad ši oro linijų bendrovė dairosi galimybių ir Kauno oro uoste.

„Kaunas turi perspektyvas. Skrydžiai, kuriuos dabar vykdome iš Kauno, tikrai atitinka mūsų lūkesčius. Atėjus žiemai, stebėsime keleivių srautus. Jeigu keleivių daugės, tuomet gal jau kitąmet galvosime apie didesnį skrydžių skaičių jau esamomis kryptimis. Kalbant apie naujas kryptis, svarbiausias dėmesys būtų tiems miestams, į kuriuos neskraidoma iš Vilniaus“, - užsimena „airBaltic“ Lietuvoje vadovas.

Jis pabrėžė, kad šioje vietoje labai svarbi ir vietos verslininkų nuomonė. „Juk ne visi verslininkai yra įsikūrę didžiuosiuose Lietuvos miestuose, daugelis dirba periferijoje, todėl jų poreikiai mums taip pat svarbūs“, - tikino T.Vizgirda.

Nuo birželio 4 dienos „airBaltic“ iš Kauno oro uosto du kartus per dieną skraido į Rygą.

„Ryanair“ skrydžių nemažins

Kauno oro uosto vadovo Arijando Šliupo teigimu, „airBaltic“ skrydžiai iš Kauno populiarūs, o oro linijų bendrovės strategija iš vidurio Lietuvos skraidinti į Rygos oro uostą, iš kurio tiesiogiai galima patekti į daugybę Europos miestų, pasiteisino su kaupu.

Nors šis ekonomikos sunkmetis ypač paveikė aviacijos verslą, visgi Kauno oro uostas išlaikė savo pozicijas - palyginti su 2008 metų sausio-liepos mėnesiais šiemet per tą patį laikotarpį keleivių srautai išaugo 1 procentu. „Vadinasi, situacija stabili. Nors metų pradžioje taip neatrodė, nes keleivių srautai buvo tuo laiku buvo gerokai sumažėję“, - pasakojo A.Šliupas.

Pasak jo, tai lėmė ir išplėsta skrydžių geografija. Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ nuo liepos 1 dienos iš Kauno oro uosto pradėjo skraidyti į Brėmeną. Anot oro uosto vadovo, ši kryptis labai populiari.

A.Šliupas paneigė gandus esą „Ryanair“ svarsto galimybę mažinti skrydžių skaičių iš Kauno. „Tai tėra tik gandai, mes nesirengiame didinti oro uosto mokestį, todėl bendrovėms nėra jokių priežasčių mažinti apimtis. Kol kas žiemos skrydžių „Ryanair“ mums dar nepateikė, tačiau spėju, kad bus kalbama apie kai kurių skrydžių dažnių didinimą“, - pridūrė A.Šliupas.

Šiuo metu iš Kauno tarptautinio oro uosto galima pasiekti daugiau nei 60 miestų Europoje ir už jos ribų. Reguliarius keleivinius skrydžius vykdo oro linijų bendrovės „Ryanair“ ir „airBaltic“. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų