„Reikia tvarkytis reikalus, o niekaip negaliu prisijungti prie „Sodros“. Neleidžia prisijungti nei kaip gyventojui, nei kaip draudėjui. Tiesiog išmeta klaidą. Keista, kai valstybinės institucijos svetainė yra neprieinama gyventojams. Tačiau jei nesumokėsi kokio nors mokesčio, ar nepateiksi laiku ataskaitos, juk negalėsi pasiteisinti, kad jų pačių internetinis puslapis neveikė“, – dėstė gyventojas.
Keista, kai valstybinės institucijos svetainė yra neprieinama gyventojams.
Portalas kauno.diena.lt pasidomėjo, dėl kokių priežasčių žmonės negali prisijungti prie „Sodros“. Šios įstaigos atstovai nurodė, kad problema esą spendžiama, o gyventojai gali bandyti prisijungti po kurio laiko, mat kai kuriems pavyko prisijungti po kelių bandymų.
„Taip, iš tiesų šiandien kyla problemų jungiantis prie asmeninių „Sodros“ paskyrų gyventojams ir draudėjams. Nuo ryto ši problema yra sprendžiama. Kiek matome, daliai klientų jau pavyksta prisijungti, vis dėlto dar pasitaiko sistemos trikdžių, kurie yra šalinami. Nuoširdžiai atsiprašome dėl nepatogumų“, – portalui komentavo „Sodros“ Komunikacijos skyriaus patarėja Malgožata Kozič.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai