- Erika Alonderytė, Roma Pakėnienė/BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
-
G. Nausėda: investicijos paskatintų turizmą ir laivybą Nemunu
Investicijos į Nemuno gilinimą ir pakrančių sutvarkymą paskatintų turizmą bei krovinių gabenimą visuose su didžiausia šalies upe susijusiuose regionuose, sako prezidentas Gitanas Nausėda.
Prezidentas pabrėžė, kad dėl klimato pokyčių Nemunas senka, todėl jame tampa nebeįmanoma plaukioti laivams.
„Problemų yra daug, ne tik vagos gilinimas, kuris reikalauja ir atitinkamos technikos, ir investicijų, ir tos investicijos jau pažadėtos, beveik 30 mln. tam ketinama skirti, reikalinga ir pakrančių infrastruktūra, už kurią atsakingos savivaldybės,ir bunų statymas, siekiant palaikyti tam tikrą vagos gylį ir kryptį“ – žurnalistams Birštone pirmadienį sakė G. Nausėda.
„Manau šitos investicijos tikrai atsipirktų, nes jos gerokai paskatintų turizmą visuose susijusiuose regionuose, ir transportavimą krovinių, ir manau, kad Lietuva tikrai turi pasinaudoti savo upėmis, ypač upių tėvu Nemunu, kad šituos dalykus pajudintų iš mirties taško“, – pridūrė jis.
Anot jo, Lietuva labai maža dalimi išnaudoja turizmo potencialą, o siekiant jį paskatinti, labiau turėtų bendradarbiauti savivaldybės – jos galėtų kurti bendrus maršrutus turistams.
„Tai byloja ne tik mūsų turizmo sektoriaus sukurti bendrojo vidaus produkto procentai, bet ir pakankamai fragmentiškas ir nenuoseklus valstybės požiūris į tai, kokį vaidmenį turi vaidinti vidaus ir išorės turizmas mūsų ekonomikoje“, sakė G. Nausėda.
Esu įsitikinęs, kad potencialą mes galime išnaudoti geriau ir nemaža dalis to potencialo slypi savivaldybių lygiu.
„Esu įsitikinęs, kad potencialą mes galime išnaudoti geriau ir nemaža dalis to potencialo slypi savivaldybių lygiu, reikia labiau bendradarbiauti tarpusavyje, sudaryti tam tikrus maršrutus, kurie dažnai pranoksta savivaldybių ribas, kad sulaikytume ar vidaus ar užsienio turistą ilgesniam laikui regione“, – kalbėjo prezidentas.
Praėjusią savaitę skelbta, kad per artimiausius trejus metus į krovininės laivybos Nemunu nuo Kauno iki Klaipėdos, keleivinės ir pramoginės laivybos visoje Nemuno upėje, Kauno ir Kuršių mariose atgaivinimą numatoma investuoti daugiau nei 30 mln. eurų – tai būtų didžiausios investicijos į Nemuną per pastaruosius 30 metų.
Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius susitikime su merais teigė, kad ministerija vandens kelių atgaivinimą įtraukė į prioritetinių darbų sąrašą bei numatė 28 mln. eurų Europos sąjungos fondų bei Lietuvos biudžeto lėšų keliui nuo Kauno iki Nemuno sutvarkyti. Dar beveik 3 mln. eurų skirta technikai įsigyti.
Nemunu numatyta gabenti birius krovinius: žemės ūkio produktus, metalo laužą, pirmines ir apdorotas naudingąsias iškasenas, medieną, biokurą, statybines medžiagas, suskystintas dujas, bendruosius krovinius konteineriuose.
Lietuvoje iš viso yra 822 kilometrų ilgio valstybinės reikšmės upių kelių, iš jų naudojami tik 443 km.
Preliminariu vertinimu, laivais iš Kauno iki Klaipėdos kasmet galėtų būti vežama 1 mln. tonų krovinių.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kauno meras kreipėsi į pareigūnus: „Žalgirio“ pergalės turi teikti džiaugsmą, o ne susiskaldymą91
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis kreipėsi į teisėsaugininkus dėl praėjusio penktadienio incidento. ...
-
Kalėdiniai Kauno siurprizai: ir šventinis miestelis, ir susitikimai bei pramogos
Šventinė nuotaika Kaune jau skleidžiasi, Vienybės aikštėje papuošta kalėdinė miesto eglė kviečia susitikti, pabendrauti. Šalia įsikūrė ir smaližius viliojantys kupolai. Čia bus galima susitikti ir su Seneliu Kalėda. Se...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Ypatinga istorija: tėtis savo trimečiui sūnui padovanojo inkstą5
Kauno klinikose neeilinė sėkmės istorija – trimetis pacientas Matas sulaukė donorinio inksto, organo donoru tapo jo tėtis Edgaras. „Matukas tapo pirmuoju pacientu tiek Kauno klinikose, tiek Lietuvoje, kuriam esant tokio amžiaus inkstas buvo p...
-
Viena Kauno viešojo transporto stotelė pakeitė pavadinimą: kviečia pasinerti į Kalėdas15
Vienybės aikštėje įžiebus pagrindinę Kauno eglę, kauniečiai ir miesto svečiai kviečiami prisijaukinti šventinę nuotaiką. Kalėdinė eglė, mieste iškabintos dekoracijos eglučių alėjos – tik dalis šventinių staig...
-
Kas teršia Botanikos sodą?4
Kauniečiai susirūpino Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Botanikos sodo tvenkinyje esančia gorilos skulptūra, nuo kurios esą byra putplasčio gabalai, kurių gali priėsti ir gyvūnai. ...
-
LSMU Kauno ligoninė pradeda statyti Skubios pagalbos ir reanimacijos skyrių48
LSMU Kauno ligoninė gyvena atidarymo ir statybų nuotaikomis. Artimiausiu metu pradės veikti naujas Ortopedijos traumatologijos skyrius. Už jo prasideda naujojo korpuso statybos. Čia įsikurs modernus Skubios pagalbos ir reanimacijos skyrius. ...
-
J. Šmidtienė kviečia užsukti eglišakių: mielai pasidalintume su miestiečiais9
Kas nesulaukiate miškininkų akcijos, kai šie į miestą prieš Kalėdas atveža daugybę eglišakių, suskubkite jau šiandien į Senamiestį. ...
-
Kodėl stringa atliekų perdirbimas?5
Europos Komisija (EK) prieš Lietuvą pradėjo pažeidimo nagrinėjimo procedūrą, nes mūsų valstybė nepasiekė Atliekų pagrindų direktyvoje 2020 m. numatyto įsipareigojimo parengti pakartotinai naudoti ir perdirbti 50 proc. popieriaus, metalo, pl...
-
Savivaldybė ir ESO labiau derins veiksmus2
Kauno rajono savivaldybėje apsilankę AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atstovai su meru Valerijumi Makūnu ir kitais komandos nariais aptarė planus dėl naujų elektros linijų tiesimo, senų pašalinimo, elektromobilių įkrovos ...