„Burger King“ sukūrė „Google Home“ įrenginius aktyvuojančią TV reklamą

  • Teksto dydis:

Amerikiečių greitojo maitinimo restoranų tinklas „Burger King“ neseniai per televiziją pradėjo transliuoti reklamą, kurios metu balsas duoda komandą ir aktyvuoja televizijos žiūrovų įrenginius su „Android“ sistema, rašo „The New York Post“.

Kai personažas reklamoje ištaria frazę „Gerai, „Google“. Kas yra „Whopper“? (populiariausias „Burger King“ mėsainis)“, įrenginiuose „Google Home“, esančiuose arti televizoriaus, suaktyvinamas virtualus pagalbininkas, kuris pradeda balsu žiūrovams skaityti straipsnį iš Vikipedijos apie šį mėsainį.

Daugelis vartotojų išreiškė savo nepasitenkinimą tokia reklama, kurią palaikė savo asmeninės erdvės pažeidimu. Dėl to „Google“ per kelias valandas pakeitė kodą, kad „Google Home“ įrenginiai nereaguotų į „Burger King“ reklamą.

Be to, supykę vartotojai ėmė keisti Vikipedijos straipsnį apie „Whopper“ mėsainį ir rašyti neigiamus atsiliepimus.

„Google Home“ – tai nedidelė išmani balsu valdoma kolonėlė, kurioje įdiegtas virtualus pagalbininkas „Google Assistant“, galintis atlikti įvairias funkcijas: atsakyti į vartotojų užklausas, groti muziką, valdyti kitus įrenginius, pavyzdžiui, įjungti ir išjungti namie šviesą, bei perjungti televizijos kanalą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių