Didelė nuolaidų pasiūla naikina skirtumus tarp įprastų ir mažų kainų parduotuvių, pažymi mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“, uždaręs visas 13 Lietuvoje valdytų žemų kainų „Supernetto“ parduotuvių.
Šešios gruodį duris atvers ir dirbs jau su vienu - „Rimi“ - prekės ženklu, dar vieną žemų kainų parduotuvę bendrovė keis didesnio formato „Rimi Hypermarket“ centrą.
Likusias parduotuves, kurios įsikūrusios mažiau sėkmingose vietose, nuspręsta uždaryti, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.
„Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Christiano Wijkstromo teigimu, šios permainos numatytos tik Lietuvoje. Jis sako, kad Lietuvoje veikiantiems prekybos tinklams vienaip ar kitaip reikia stiprinti savo pozicijas ir prieš į rinką ateinantį mažų kainų gigantą „Lidl“.
Kartu kitąmet numatyta ir spartesnė tinklo plėtra - planuojama atidaryti ne mažiau nei dar 9 naujas „Rimi“ parduotuves.
Skirtingai nei „Rimi“, „Iki“ tinklas neatsisakė turėtų žemų kainų parduotuvių „Cento“, bet pakeitė jų ženklą,
Naujausi komentarai