„Lietuvos geležinkeliai„ bendradarbiaus su „Russkaya Troyka“

„Lietuvos geležinkeliai" ir Rusijos „Russkaya Troyka" pasirašė bendradarbiavimo sutartį.

„Lietuvos geležinkeliai" kartu su šia, viena didžiausių Rusijos krovinių ekspedijavimo kompanijų, sieks padidinti krovinių srautus tiek iš Vakarų Europos į Rusiją, tiek iš Rusijos į Vakarų Europą. Sutartyje numatytas ne tik krovinių vežimas, bet ir visos logistikos bei ekspedijavimo paslaugos, galimybė klientui pristatyti krovinį „nuo durų iki durų".

„Russkaya Troyka" - bendro kapitalo įmonė. 50 proc. jos akcijų priklauso OAO „Rusijos geležinkeliai" („RŽD"), kita pusė - „Fesco" grupei.

„Fesco" grupė - didžiausias intermodalinis transporto operatorius Rusijoje, jungiantis jūrų, automobilių ir geležinkelių transportą - per metus aptarnauja virš 2 mln. TEU (1 TEU - atitinka vieną 20 pėdų konteinerį), geležinkeliais perveža 25 mlrd. ton/km krovinio.

„Russkaya Troyka" akcentuoja glaudų bendradarbiavimą su kompanija „Hupac", viena svarbiausių savo strateginių verslo partnerių bei krovinių vežimo operatorių Vakarų Europoje. „Hupac" turi labai gerai išvystytą logistikos schemą bei krovinių vežimo tinklą, jungiantį svarbiausius Europos valstybių  krovinių pervežimo ir paskirstymo taškus. Metinė kompanijos apyvarta siekia 350 mln. eurų.

Dar šiemet arba kitų metų pradžioje planuojama iš Klaipėdos į Maskvą pervežti 360 TEU. Taip pat organizuoti reguliarius šaudyklinius traukinius iš Vakarų Europos į Rusiją, perkraunant cisternas-konteinerius Šeštokų stotyje.

Šeštokų stoties infrastruktūra paruošta krovinių perkrovimui, o esant būtinybei ir sandėliavimui. Planuojami krovinių srautai 340-360 TEU per mėnesį arba atitinkamai 4,2 tūkst. TEU per metus. 


Šiame straipsnyje: traukiniaisutartis su Rusija

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių