Po antrosios Švedijos ralio dienos B.Vanagas klasėje – trečias

Penktadienio rytą prasidėjo taip vadinamas „tikrasis“ Švedijos ralis, nes lenktynės iš Karlstado miesto persikėlė į savo tradicinę aplinką. Dalyviams teko įveikti septynis ilgus greičio ruožus, kuriuos vainikavo analogiškas žiūrovams skirtas greičio ruožas miesto stadione. Šiame pasaulio ralio čempionate dalyvaujantis Benedikto Vanago ekipažas užima trečiąją vietą klasėje ir dvidešimt šeštąją absoliučioje įskaitoje. Kitam lietuvių ekipažui – R.Kvaraciejui nepasisekė, jis šeštajame greičio ruože užstrigo sniego spąstuose. 

Po dešimties greičio ruožų pirmauja „Ford“ komandos lenktynininko suomio Jari-Matti Latvalos ekipažas. Nuo jo 16,8 sekundės atsilieka jo tautietis ir buvęs komandos draugas Mikko Hirvonenas, šiemet vairuojantis „Citroen“, trečias – kiek mažiau nei trimis sekundėmis nuo M.Hirvoneno atsiliekantis kitas „Ford“ atstovas – norvegas Petteris Solbergas. Ketvirtoje pozicijoje per pusę minutės nuo P.Solbergo yra pernai metų Švedijos ralio atradimas – Madsas Ostbergas, beveik keturiasdešimčia sekundžių lenkiantis rusą Jevgenijų Novikovą. 

Estijos atstovas Ottas Tanakas, deja, jau pirmajame penktadienio greičio ruože įstrigo pusnyje ir prarado marias laiko – šiuo metu estas važiuoja dvidešimt aštuntojoje pozicijoje. Panašus likimas ištiko ir titulą ginantį pasaulio ralio čempioną – Sebastieną Loebą, tiesa, pastarąjį žiūrovai išvadavo maždaug po dviejų minučių. Ketvirtadienio lyderiui – ispanui Daniui Sordo nepasisekė labiausiai – jis pasitraukė iš kovos dėl automobilio variklio gedimo.

„Diena praėjo beveik pagal mūsų planą. Viso ralio metu fiksavome stabilius rezultatus ir nepaisant gautos laiko baudos šiuo metu esame trečioje pozicijoje N4 klasėje“, – teigė vilnietis lenktynininkas B.Vanagas, „Kaip ir minėjau anksčiau, kol kas neketiname kautis dėl aukščiausios pozicijos, juolab, kad pirmaujantys norvegai šiose trasose jaučiasi kaip žuvys vandenyje. Mūsų tikslas Švedijos ralyje – finišas ir ralio metu sukaupta patirtis. Iš kitos pusės matome, kad Lietuvos atstovai pasaulio čempionate gali važiuoti labai konkurencingai“.

Kitas lietuvis – R.Kvaraciejus ralio metu buvo pasiekęs 40-ąją vietą absoliučioje įskaitoje, tačiau dvidešimties kilometrų ilgio „Opaker“ greičio ruože nulėkė nuo kelio ir įvažiavo į sniego pusnį. Išsivaduoti ekipažui nepavyko, tačiau tai dar ne ralio pabaiga. Pagal Švedijos ralio taisykles, ekipažams galioja taisyklė, pagal kurią jie gali vėl startuoti kitą dieną, už kiekvieną neįveiktą greičio ruožą gavę po 5 minutes laiko baudos, skaičiuojant ją nuo klasės lyderio užfiksuoto laiko.

Švedijos ralis persirita į šeštadienį, kurio metu laukia septyni ilgi bei vienas trumpas greičio ruožas – „Hagfors sprint“, skirtas žiūrovams. Bendra ruožų distancija sieks apie 118 kilometrų, kurie bus įveikiami maksimaliu tempu. Švedijos ralio finišas numatomas sekmadienį, nugalėtojai absoliučioje įskaitoje turėtų paaiškėti po 15 valandos Lietuvos laiku.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių