Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai

  • Teksto dydis:

Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“.

Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro didelę dalį mėnesinių išlaidų, besidomintys automobiliais vis dažniau kelia klausimą ne „kiek jis traukia?“, o „kiek degalų sunaudoja?“.

Ir čia yra iš ko rinktis. Tarp 35 konkursui „Metų automobilis 2014” pristatytų keturračių nestinga modelių, išsiskiriančių ne tiek dinaminėmis ir kitomis savybėmis, o didesniu ekonomiškumu.

Pažvelgus į ekonomiškiausių konkurso „Metų automobilis 2014” dalyvių dešimtuką, tampa akivaizdu, kad čia aršiausia kova verda tarp dyzelinių ir hibridinių automobilių.

Taupiausiai degalus naudojančių modelių dešimtuke - visi trys hibridiniai konkurso dalyviai, o kiti – varomi dyzelinių jėgainių.

Įdomu tai, kad dešimtuke atsidūrė net trys prancūzų PSA koncerno atstovai, turintys tokį pat 1.6 l/114 AG dyzelinį variklį. Tai „Peugeot 308”, „Citroen C4 Picasso” ir „Peugeot 2008“.

Sąraše taip pat galima rasti tris „Toyota“ koncerno atstovus ir tiek pat „Volkswagen“ grupės narių – „Volkswagen Jetta Hybrid“, „Volkswagen Golf Variant“ bei „Seat Leon FR“.

Pastarasis ispaniškas modelis yra vienintelis, patekęs ir tarp ekonomiškiausių, ir tarp greičiausių konkurso „Metų automobilis 2014“ dalyvių.

Ekonomiškiausi konkurso „Metų automobilis 2014” dalyviai

Vieta

Automobilis

Variklis

Degalų sąnaudos

1

Nissan Note

Dyzelinis 1.5 l/90 AG

3,6 l/100 km

2

Peugeot 308

Dyzelinis 1.6 l/114 AG

3,7 l/100 km

3

Toyota Auris Touring Sports

Hibridinis 1.4 l/136 AG

3,9 l/100 km

4-6

Citroen C4 Picasso

Dyzelinis 1.6 l/114 AG

4,0 l/100 km

4-6

Peugeot 2008

Dyzelinis 1.6 l/114 AG

4,0 l/100 km

4-6

Volkswagen Golf Variant

Dyzelinis 1.6 l/105 AG

4,0 l/100 km

7-8

Toyota Corolla

Dyzelinis 1.4 l/90 AG

4,1 l/100 km

7-8

Volkswagen Jetta Hybrid

Hibridinis 1.4 l/170 AG

4,1 l/100 km

9-10

Lexus IS 300h

Hibridinis 2.5 l/223 AG

4,3 l/100 km

9-10

Seat Leon FR

Dyzelinis 2.0 l/184 AG

4,3 l/100 km

Pastaba: dešimtukas sudarytas pagal konkurse dalyvaujančių konkrečių modelių vidutines degalų sąnaudas, kurias oficialiai nurodo gamintojai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Amerika

Amerika portretas
Nėra ekonomiškų automobilių. Nebent nuvažiuoji per metus 10000, km ... Viskas pasimato ant kiek automobilis ištvermingas kai jį duodi pasivažinėti kažkam. Po savaitės gali važiuoti į servisą ir remontuoti, taip kaip daro automobiliu nuomos kompanijos. Čia biški rasšo kokia ta ekonomija Crossroad . lt / automobiliu - nuoma - kaune /

Romualdas Jokubaitis

Romualdas Jokubaitis portretas
Hibridinis automobilis gerai tuomet kai žinai kaip ji pigiai remontuoti, o kai siame reikale esi zalias tai tas hibridas gali per kisene taip duoti, kad nezinosi i koki s papuoles. Kazkada turejome tokiu automobiliu nuomai, tai visus isparadaveme. Žmonems gerai, o mums ragai ... Daug geros info yra Noriu Auto tinklapyje, jei kam reikia :)arba Autonuoma Mobi

Auto haus

Auto haus  portretas
Šitie skaičiai nieko nereiškia, dažniausiai gamintojo pateikiamos kuro sanaudų gairės prasilenkia su realybe. Pats dirbu automobiliu nuomos įmonėje (tinklapis: autohausrent . lt), turime daug kokybiškų automobilių, bet vistiek sanaudos yra didesnės negu apteikia gamintojai. Dar nebuvo tokio automobilio kad kuro valgytų mažiau negu pateikiama oficialioje charasteristikoje.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių