Kas penktą „Ferrarį“ Kinijoje perka moterys

Penktadalį „Ferrari“ automobilių Kinijoje perka dailiosios lyties atstovės.

Praėjusiais metais šioje šalyje buvo parduota 220 itališkų super automobilių, iš jų 44 nusipirko moterys.

Visame likusiame pasaulyje moterų, įsigijusių šį automobilį, auditorijai tenka tik 5 proc.
Kinijos „Ferrari“ pirkėjos yra 10 metų jaunesnės už europietes ir amerikietes, perkančias šios markės automobilius. Be to, kinietės renkasi labiau ekscentrišką automobilio saloną.

„Ferrari“ šiuo metu Kinijos rinką vertina kaip ypač perspektyvią – būtent čia italų kompanija realizavo daugiausiai automobilių. Artimiausius 3-4 metus „Ferrari“ Kinijoje tikisi parduoti po 400 sportinių automobilių per metus. Kinijoje šiuo metu yra apie 500 milijonierių, ir jų skaičius kasmet auga.

2009 metais bendri „Ferrari“ pardavimai pasaulyje sudarė 6,2 tūkst. automobilių, o kompanijos pelnas, palyginti su 2008-aisiais, išaugo 20 proc. ir sudarė 50 mln. eurų.


Šiame straipsnyje: Ferrarikinijos rinka

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių