Naujasis „Vilniaus viešojo transporto“ vadovas: stengsimės nekelti kainų Pereiti į pagrindinį turinį

Naujasis „Vilniaus viešojo transporto“ vadovas: stengsimės nekelti kainų

2016-04-19 06:22
BNS inf.

Vilniaus savivaldybės valdomos įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ vadovu paskirtas Gintaras Maželis, iki šiol dirbęs bendrovės „Linas Agro“ antrinių įmonių Latvijoje finansų vadovu, o anksčiau vadovavo „UniCredit Bank“ Lietuvos padaliniui.

 

 

Gintaras Maželis
Gintaras Maželis / Vilniaus miesto savivaldybės nuotr.

G.Maželis bendrovei pradės vadovauti nuo gegužės 2 dienos, pranešė įmonė.

„Prie transporto įmonės vairo stoja 15 metų finansų ir vadybos patirtį Lietuvos ir užsienio įmonėse įgijęs aukštos kvalifikacijos profesionalas, išrinktas iš daugiau kaip 20-ies kandidatų“, – pranešime sakė bendrovės valdybos pirmininkas Arūnas Šikšta.

Jo teigimu, vienas iš prioritetinių G.Maželio darbų bus maksimaliai mažinti Vilniaus savivaldybės iš biudžeto naudojamas lėšas nuostolingai bendrovės veiklai kompensuoti.

Pasak G.Maželio, jis sieks padidinti žmonių, besinaudojančių viešuoju transportu skaičių, skatins ekologinio transporto plėtrą.

Pasak mero Remigijaus Šimašiaus,bendrovė per artimiausius 2-3 metus turėtų tapti pažangia ir technologiškai modernia įmone, dirbančia pagal geriausią viešojo transporto įmonių praktiką ES.

Šiuo metu „Vilniaus viešajam transportui“ laikinai vadovauja Rimantas Markauskas, kuris pakeitė pernai rudenį šio posto netekusį Gintarą Nakutį. Pradėjus dirbti G.Maželiui, R.Markauskas toliau dirbs įmonės eksploatacijos vadovu.

„Vilniaus viešasis transportas“ kasdien naudoja 307 autobusus, kurių vidutinis amžius - 14 metų, bei 188 troleibusus (21,6 metų), kurie darbo dienomis vidutiniškai perveža 498 tūkst. keleivių. Įmonė praėjusiais metais gavo 50 mln. eurų pajamų, joje dirba daugiau kaip 2,2 tūkst. darbuotojų.

Stengsis nekelti kainų

Vilniaus savivaldybės valdoma įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) norėtų, kad atnaujinant miesto autobusų ir troleibusų parką, bilietų kainos nedidėtų, sako būsimas naujas įmonės vadovas. Gintaras Maželis sako, jog atnaujinant parką, galima mažinti sąnaudas, nes naujoms transporto priemonėms reikia mažiau atsarginių detalių.

„Aš manyčiau, kad reikia įsigilinti ir reikia dviejų - trijų mėnesių vizijų nusistatymui bei požiūriui, kur judės įmonės veikla. Iš tikrųjų stengsimės, kad bilietų kaina nedidėtų, nors paėmus europinį kainų vidurkį, mūsų bilietų kainos yra 2-3 kartus mažesnės. Jei mes kalbame apie parko atsinaujinimą, norėtųsi, kad jos liktų tokios pačios“, - BNS antradienį sakė naujasis VVT vadovas G.Maželis, kuris VVT pradės vadovauti gegužės 2 dieną.

Jis teigė, jog pradėjęs dirbti, peržiūrės įmonės struktūrą ir numatys kelis veiklos scenarijus.

„Per artimiausius tris mėnesius pabandyti su komanda sustyguoti veiklą ir numatyti kelis veikimo scenarijus, kaip artimiausius 2-3 metus įmonė galės veikti. Koks didžiausias efektyvumas iš tų scenarijų gali būti įmonės veiklai gerinti ir savivaldybės lėšų mažesniam reikalavimui, kaip iš akcininko ir, be abejo, aktyvumas bei kilometro savikainos mažinimas. Efektyvumas ir sąnaudų mažinimas - svarbiausia“, - teigė G.Maželis.

Vilniaus savivaldybė balandžio pradžioje paskelbė tarptautinį privataus vežėjo konkursą - jo laimėtojas turės pristatyti 43 naujus didelius bei 52 mažesnius autobusus - pirmieji bus skirti miestui, o mažesni - priemiesčiams.

Vilniuje 30 minučių viešojo transporto bilietas kainuoja 0,64 euro, o 30 dienų - 28,96 euro, Kaune - atitinkamai 0,29 euro ir 27 eurus, Klaipėdoje vienkartinis bilietas kainuoja 50 centų, o 30 dienų - 26 eurus.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų