„Skyways“ jau atšaukia skrydžius iš Vilniaus oro uosto

Skrydžius iš Vilniaus pradėjusi Švedijos bendrovė „Skyways“ neištvėrė nė savaitės ir dėl keleivių stygiaus jau atšaukė skrydžius į Kopenhagą.

Tačiau susisiekimo ministras Eligijus Masiulis tikina, kad padėtis nėra beviltiška.

Pasak ministro, šiuo metu aviacijos verslas traukiasi, daugelis bendrovių bankrutuoja, nes visame pasaulyje mažėja keliaujančių žmonių.

"Pagrindinė priežastis, kodėl dar yra daug neatnaujintų tiesioginių reisų, ta, kad, sakykime, oro bendrovės šiuo metu, netgi pritaikius visas oro uosto nuolaidas ir sudarius patrauklias sąlygas, neina čia skraidyti, nes sako, jog bus nuostolinga. Nėra tiek keleivių, kad skrydžiai būtų pelningi, ir oro bendrovės nori, jog valstybė jas remtų finansiškai", – sakė E.Masiulis. Tačiau, pasak jo, valstybė negali finansiškai remti oro bendrovių. Vietoj to Vilniaus oro uoste buvo sukurta darni naujų oro krypčių rinkodaros palaikymo sistema, kuria oro bendrovės viliojamos atidaryti naujus reisus.

Pasak ministro, skrydžius į Kopenhagą sustabdžiusi bendrovė "Skyways" nesitraukia iš Vilniaus. Anot jo, "Skyways" ir toliau skraidys Stokholmo kryptimi, nes lėktuvai yra užpildyti 35–40 proc., o į Kopenhagą, kaip rodė bent jau pirmųjų dienų bilietų pardavimas, orlaiviai buvo beveik tušti.

"Bet tai nereiškia, kad "Skyways" nepradės skraidyti naujomis kryptimis. Kiek žinau, oro uosto vadovai turi susitikti kitą savaitę ir tartis dėl kitų krypčių pasirinkimo, nes Kopenhagos kryptis, regis, turi du tiesioginius reisus iš Vilniaus ir be "Skyways". "airBaltic" atlieka tiesioginius reisus į Kopenhagą. Šiuo atveju per mažas keleivių srautas, kad per dieną dar būtų trečias reisas į Kopenhagą", – sakė E.Masiulis.

Jo teigimu, šiuo metu deramasi dėl naujos skrydžių bendrovės atėjimo, juda ir nacionalinio oro vežėjo projektas – artimiausiomis savaitėmis turėtų būti paskelbtas konkursas parinkti konsultantus. Šie turėtų pasiūlyti, koks turėtų būti kuriamas bazinis oro vežėjas ir kiek valstybė, nepažeisdama ES direktyvų aviacijos srityje, galėtų prisidėti prie tokio bazinio vežėjo atsiradimo.


Šiame straipsnyje: SkywaysVilniaus oro uostasTVOU

NAUJAUSI KOMENTARAI

nepolitikas

nepolitikas portretas
o rygos oro uostas net dūzgia. kalbama, kad vilnių žlugdo korupcija, gal kartais yra teisybės. o karmėlavos tarptautinis irgi dirba normaliai

keleivis

keleivis portretas
Lai tas VNO tvartas nugaista visai-geda kam parodyt kad tai centrinis musu orouostas.

UNIQUE

UNIQUE portretas
Jei Karmėlavos oro uosto nepadarys pagrindiniu ir nedės pastangų jo plėtotei, tai anksčiau ar vėliau iš tų trijų oro uostų skraidys viena Latvijos bendrovė į Rygą ir atgal.. galit būt tuom tikri. Nesuprantu kiek smegenų reikia būt iškračius iš galvos kad to nesuprastum. Akivaizdu, kad Vilniaus uostas yra netinkamoje vietoje Lietuvai tiek geografiniu atžvilgiu, tiek transporto privažiavimo, tiek plėtros ir kitų galimybių atžvilgiu... Nesuprantu ko čia nesuprast...? Oro uostas turi būti Lietuvos centre su geru privažiavimu ir ateities galimybėmis. Tada kai visi naudosis vienais vartais tai atsiras poreikis ne skrydžių į Rygą, o tiesioginių į Europą, vilniečiams pižonams skirtumo tikrai neturėtų būti, nes nusikrapštyti į užkabariuose esantį oro uostą užima tiek pat kiek įstot į autostradą ir atlėkt iki Karmėlavos.
VISI KOMENTARAI 3

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių