Pavėžėjas keiksmais auklėjo klientę: vaizdo įrašas sudrebino internetą

Virtualioje erdvėje plinta vaizdo įrašas, kuriame pavėžėjimo paslaugas teikiantis asmuo keikia klientę. Pokalbis, kuriuo viešojoje erdvėje greičiausiai pasidalijo pats vairuotojas, sukėlė audrą virtualioje erdvėje.

Liepė važinėti viešuoju transportu

Vaizdo įrašu dalijosi bent kelios feisbuko grupės, o praėjusio antradienio rytą automobilyje vykusį pokalbį išgirdo keli tūkstančiai internautų.

Vaizdo įraše užfiksuota situacija, kai Vilniuje pavėžėjas klientę nuveža ne tuo adresu, kuriuo ji prašė, ir vyras turėjo apsukti nemenką ratą, kad moteris pasiektų kelionės tikslą.

„Skambinkit, man p**** išvis yra, ar jūs skambinsit į dispečerinę, ar ne. Duokit man keturis eurus“, – šiais pavėžėjo žodžiais prasideda vaizdo įrašas. 

Klientė tik tarsteli, kad vairuotojas ją atvežė ne tuo adresu. Tuomet pavėžėjas gana mandagiai pasako, kad kelionė kainuos 4,40 euro ir jis moterį tuoj nuveš į jai reikalingą vietą. Tačiau maloniais žodžiais vairuotojas neapsiriboja ir toliau bando auklėti klientę.

 

 

„Matosi, kad pi*** pastoviai protą vairuotojams, jūsų reitingas –  4.6“, – toliau aiškina pavėžėjas. Klientė atsako, kad jai įvertinimas nerūpi.

„Man ir p**** yra. Važiuokite visuomeniniu transportu kitą kartą, pamatysiu kitą kartą jus – tikrai nevešiu. Ko sėdėjote, tylėjote tada, reikėjo pasakyti, kad jūs ne čia važiuojat, būkit geras, nuvažiuokit ten. Važiuojat pigiai, bl**, už troleibuso kainą, ir dar pi*** protą žmogui, bl**“, – karščiuojasi vairuotojas.

Girdėti, kaip klientė pradeda aiškinti, kad yra įvairios institucijos, kurioms dėl tokio nemalonaus bendravimo ji gali pasiskųsti.

Važiuojat pigiai, bl**, už troleibuso kainą, ir dar pi*** protą žmogui,bl**.

 „O man po***, po*** man yra iš tikrųjų. Dapi*** man ar policija, ar ch******, ar Seimas, ar Prezidentūra. Man yra paja***, kitą kartą važiuosit troleibusu, – klientei pasakius, kad ji gali pranešti apie vairuotoją institucijai ar darbdaviui, šis toliau beria savo. – Man dapi***, aš jums sakiau, dapi***, bl**, ar pranešit, ar nepranešit. Man po***, supratot mintį? Po***, ir viskas. 4,40 euro iš jūsų ir viskas. Kitą kartą užmatysiu, tikrai, bl**, jūsų nevešiu“, – grąžą atiduodamas pavėžėjas dar kartą priminė, kad kitą kartą moteris važiuotų troleibusu ir palinkėjo gražios dienos. 

„Nepamirškite pasiskųsti ir man vienetuką dar įp***. Ir dar skundą parašykite, kad vairuotojas keikiasi. Ir dar parašykite, kad jam paja***“, – išlipančiai klientei dar primena vairuotojas. 

Internautai įžvelgė ir klientės kaltę

Šis įrašas, greičiausiai nufilmuotas ant pavėžėjo automobilio priekio esančiu vaizdo registratoriumi, internautus tarsi padalijo į dvi barikadų puses. Vieni stojo vairuotojo pusėn ir teigė, kad pati klientė yra kalta, kad laiku nepasakė važiuojanti ne į tą pusę, kiti pasipiktino nemandagiu pavėžėjo elgesiu.

„Kai aptarnavimo srityje pradirbi visą gyvenimą ir nedaug lieka iki pensijos“, – taip matomus vaizdus komentavo Svajūnas.

„Dirbant su žmonėmis reikia turėti žmogiškumo: nori nenori tokiame darbe turi bendrauti su žmonėmis. Įsivaizduokite situaciją, kad atvažiuoji į svetimą miestą ir nelabai žinai, kur reikia važiuoti, tik žinai adresą, o kai pamatai, kad atvežė ne tuo adresu, tai ant tavęs dar ir rėkti pradeda, tai čia jau nėra normalu, – sakė pavėžėjų paslaugomis besinaudojanti Evelina. – Žinoma, ši klientė taip pat su savo pričiūdais, tada ir pyktis sukyla. Bet ir tokiu atveju verta valdytis.“

Andželika teigė, kad „apgailėtini yra klientai, kurie įsivaizduoja visada esantys teisūs“, o štai Sandra teigė, kad negalima pykti ant vairuotojo, nes jis išlipančiai klientei palinkėjo gražios dienos.

„Toks vairuotojas neturėtų vežti keleivių

Portalas pakomentuoti vaizdo įrašą paprašė Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidento Gintaro Nakučio.

„Be komentarų. Toks vairuotojas neturėtų vežti keleivių, o internetinės platformos neturėtų jam sudaryti sąlygų naudotis teikiamomis galimybėmis susirasti keleivių“, – pamatęs vaizdo įrašą sakė G. Nakutis. 

„Pavėžėjas teikia paslaugą, o keleivis yra klientas, tad taip vairuotojas neturi elgtis. Jeigu veždamas suklydo pats pavėžėjas, tai turi atsiprašyti ir nuvežti į tą vietą, kur reikia. Net jei ir keleivis būtų suklydęs pasakydamas adresą, tuomet pavėžėjui taip pat vertėtų susilaikyti. Keiktis ir net rodyti nepasitenkinimo pavėžėjas tikrai neturėtų“, – sakė pašnekovas.

Be komentarų. Toks vairuotojas neturėtų vežti keleivių, o internetinės platformos neturėtų jam sudaryti sąlygų naudotis teikiamomis galimybėmis susirasti keleivių.

Anot jo, pavėžėjimo paslaugas teikiantys žmonės turi laikytis bendrų taisyklių, tarkim, būti tvarkingais. „Transporto priemonės turi atitikti techninius reikalavimus, pavėžėjas turi turėti ne mažiau dvejų metų vairavimo stažą. Platformos, kurios sutelkia pavėžėjus, taip pat kelia savo reikalavimus. O tai, kad turi elgtis kultūringai, juk įstatymuose neparašyta, pavėžėjams taip pat nėra darbo taisyklių, nes jie dirba ne pagal darbo sutartį, o jie turės turėti individualios veiklos pažymėjimą. Tiesioginis kliento ir paslaugas teikiančio asmens, šiuo atveju pavėžėjo, bendravimas yra visuotinai pripažintas ir tam nereikia jokių parašytų taisyklių – abi pusės turėtų elgtis mandagiai, gražiai ir tvarkingai“, – sakė G. Nakutis.

Anot pašnekovo, jeigu šį vaizdo įrašą paviešino pats pavėžėjimo paslaugas teikiantis asmuo, tai jo elgesio motyvus sunku vertinti. „Jis tikrai neturėtų girtis tokiu elgesiu, sunku patikėti, kad tai jis paviešino pats“, – sakė pašnekovas. 

Paklausus, kur dėl tokio nepagarbaus pavėžėjo elgesio galėtų kreiptis klientas, pašnekovas neslėpė, kad šis klausimas yra sudėtingas. „Jeigu klientas žino, per kurią platformą pavėžėjas dirba, tuomet būtų galima informuoti pačią platformą. Kiekviena pavėžėjų platforma siekia išlaikyti gerą vardą, tai galbūt tokiam vairuotojui daugiau nebeduotų užsakymų arba gal imtųsi tam tikrų sankcijų“, – pašnekovas neatmetė ir kliento kreipimosi į policiją galimybės.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vyresnioji patarėja Giedrė Nenartavičiūtė teigė, kad ši tarnyba nusivylusiems pavėžėjimo paslaugas teikiančiais asmenimis negalėtų padėti. 

„Dėl paslaugų teikimo kokybės – jei jos suteiktos nekokybiškai, nesuteiktos, ar suteiktos nesilaikant sutarties sąlygų – galima kreiptis į VVTAT. Tačiau šiuo atveju dėl pavėžėjo elgesio pasiūlytume kreiptis į platformos, kuri sutelkia pavėžėjus, administraciją. Jei asmuo dirba pagal individualią sutartį, tai gal platformos administracija jį sudrausmintų“, – teigė tarnybos atstovė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Edma

Edma portretas
Iš kur toks muzikas išlindo kas jo tėvai ir kaip jis atrodo?Reikia tokius chamas viešinti kad ir draugai ir kiti žinotų,kas per fruktas

Tomas

Tomas portretas
Nepateisinu tokio elgesio. Pats suklydo ir putas dar leidžia, kad už pigiai veža. Tai jeigu kainos netenkina, gal laikas profesiją keisti?

jo ir arti prie kliento negalima prileisti

jo ir arti prie kliento negalima prileisti portretas
Tuos visus, kurie teisina vairuotoją, siūlau išsiplauti galvą. Tada reiškia panašiai jus gali aptarnauti ir restorane, ir parduotuvėje ir bet kurioje įstaigoje. Bet kažkaip visi labai jautrūs pasidaro, kai situacija paliečia juos pačius. Žodžiu, tokio aptarnavimo būti negali. Taškas.
VISI KOMENTARAI 44

Galerijos

Daugiau straipsnių