Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ klientai nuo šiol popierinėse sąskaitose išvys ir QR kodą

  • Teksto dydis:

Bendrovė „Klaipėdos vanduo“ klientams užtikrina kokybiškas paslaugas bei stengiasi būti kuo draugiškesnė aplinkai. Šiuo tikslu, nuo šiol gautose popierinėse sąskaitose vartotojai išvys QR kodą, kurį nuskenavus, jie bus tiesiogiai nukreipiami į savitarnos svetainę. Tikimasi, kad šie pokyčiai paskatins vartotojus laikui bėgant visiškai atsisakyti popierinių sąskaitų.

Šiuo metu didžioji bendrovės klientų dalis jau yra atsisakiusi popierinių sąskaitų ir naudojasi klientų savitarna, kurioje gali deklaruoti vandens apskaitos prietaisų rodmenis, pateikti prašymus, peržiūrėti ir apmokėti sąskaitas. Klientų savitarna leidžia visus šiuos veiksmus atlikti patogiau ir greičiau, neiškėlus kojos iš namų.

Siunčiant popierines sąskaitas, kuriose bus nurodytas ir QR kodas, siekiama likusią dalį klientų, paskatinti už suteiktas paslaugas atsiskaityti elektroniniu būdu.

„Visi puikiai žinome, kad popieriaus gamybai naudojami didžiuliai gamtos resursai. Esame socialiai atsakinga įmonė, todėl tikimės, kad šie pokyčiai leis visiems mums įdėti asmeninį indėlį saugant, tausojant savo planetą. Kviečiu visuomenę aktyviai prisidėti prie sunaudojamų popieriaus resursų ir neigiamų padarinių gamtai mažinimo. Įmonės darbuotojai atidžiai stebės statistiką, kiek kartų klientai skanavo QR kodą ir buvo nukreipti į savitarnos portalą. Remiantis gautais duomenimis, bus planuojami tolimesni sistemos tobulinimo veiksmai. Svarstome ateityje suasmeninti QR kodus ir sukurti vartotojams unikalias klientų nuorodas“, – teigė bendrovės generalinis direktorius Benitas Jonikas.

Esame socialiai atsakinga įmonė, todėl tikimės, kad šie pokyčiai leis visiems mums įdėti asmeninį indėlį saugant, tausojant savo planetą.

Tai – ne vieninteliai pastaruoju metu bendrovės klientų savitarnoje įgyvendinti pasikeitimai. Primename, kad jau keletą savaičių interneto svetainės savitarnos skiltyje (https://savitarna.vanduo.lt), pateikiama galimybė susieti abonento paskyrą su savo naudojamomis „Google“ arba socialinio tinklo „Facebook“ paskyromis.

Įmonės klientai, kurie dar iki šiol neturėjo elektroninės „E. paslaugos“ paskyros, tai padaryti gali užsiregistravę ir pirmą kartą jungdamiesi prie savitarnos skilties, o jau esami vartotojai – suvedę savo abonento prisijungimo duomenis bei pasirinkę norimą sinchronizavimo būdą.

Bendrovė „Klaipėdos vanduo“ minėtus pokyčius įdiegė siekdama palengvinti duomenų pasiekiamumą vartotojams bei apsaugoti juos nuo papildomų rūpesčių, kuomet pamiršus asmeninį abonento kodą ar slaptažodį, susiduriama su nesklandumais peržiūrint ar apmokant pateiktas sąskaitas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Gerinkite vandens kokybę

Gerinkite vandens kokybę portretas
Geriau daugiau dėmesio skirkite tiekiamo vandens kokybei. Vanduo visada gelsvos spalvos, skleidžia specifinį kvapą. Pasimokykite iš Vilniaus vandenų. Vandio Vilniuje ir skanus ir bespalvis, o ir kaina mažesnė.

Įmonė

Įmonė  portretas
draugiška aplinkai, bet klientų sveikata nerūpi jai. Kodėl aš turėčiau savo akis gadinti dėl kažko?

KLAUSIMAS Kam bereikalingi

KLAUSIMAS Kam bereikalingi portretas
tie kontoros buhalteriai ,jei visi darbai suverčiami ant mokėtojų ??????????????????????????????
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių