Oro uoste – problemos dėl mokėjimo už automobilių stovėjimą Pereiti į pagrindinį turinį

Oro uoste – problemos dėl mokėjimo už automobilių stovėjimą

Oro uoste – problemos dėl mokėjimo už automobilių stovėjimą
Oro uoste – problemos dėl mokėjimo už automobilių stovėjimą / Karolio Kavolėlio nuotr., Fotobankas

Į Vilniaus oro uostą atvykę išlydėti ar pasitikti keleivių vairuotojai neretai susiduria su sunkumais susimokant už transporto priemonės stovėjimą mokamose aikštelėse. Nors kai kurie automatai kartas nuo karto genda ar nepriima pinigų, automobiliai į aikšteles įleidžiami, tačiau norint išvažiuoti, gyventojai turi lakstyti po aplinkines aikšteles ir ieškoti, kur bus priimami pinigai už stovėjimą.

Dėl neveikiančių mokėjimo automatų gyventojų skundų sulaukia ir Vilniaus oro uosto atstovai. Kaip DELFI teigė Vilniaus oro uosto atstovė spaudai Sandra Šaulienė, lankytojams pranešus apie neveikiantį mokėjimo automatą iškart susisiekiama su „UniPark“, kuri atsakinga už stovėjimo aikštelių priežiūra.

Nors neveikiančių ar pinigų nepriimančių mokėjimo automatų problema nėra nauja, visgi aikštelių prižiūrėtojai kol kas neužtikrina, kad atsiskaitymas už automobilių stovėjimą vyktų sklandžiai, o klientui paskambinus ir pranešus, kad negali atsiskaityti, siūloma eiti į kitas aikšteles ir ieškoti, kur automatas veikia.

„UniPark“ (UAB „Stova“) pardavimų projektų vadovas Tadas Čekavičius patikino, kad įmonė informuota apie problemas, su kuriomis susiduria klientai.

„Intensyviai dirbame, kad jas kuo greičiau išspręstume. Šios problemos kyla dėl ryšio įrangos sutrikimų – užkardos neperduoda informacijos į kasas, bendrą sistemą ir atvirkščiai. Tuo metu kasų įrangos atnaujinimas stringa dėl to, jog yra sutrikęs detalių tiekimas iš Vokietijos. Vokietijos gamintojai vėluoja pristatyti mums reikiamas detales, todėl mes, siekdami kuo greičiau spręsti susidariusią situacija, formuojame vietinį detalių sandėlį. Trumpai tariant, dvi techninės problemos ne laiku sukrito į krūvą ir lemia tokį rezultatą, tačiau tai laikina“, - aiškino pašnekovas.

„UniPark“ atstovas žadėjo, kad problemos turėtų būti išspręstos iki spalio pabaigos.

Jei ieškant veikiančio mokėjimo automato klientui teks susimokėti už papildomą valandą dėl papildomai sugaištų kelių minučių, T. Čekavičius teigė, kad įmonė nuostolius grąžins.

Pardavimų projekto vadovas atskleidė, kad per dieną įmonė sulaukia apie 10-15 skambučių dėl įrangos gedimų. Pasak jo, reaguojama operatyviai ir gedimas pašalinamas per valandą.

„Aikštelių užimtumas tikrai nemažas, todėl toks gedimų kiekis bendrame sraute nėra didelis ir netrukdo bendram paslaugos funkcionavimui, o artimiausiu metu neliks ir šių laikinų trikdžių“, - tikino pašnekovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų