- „Kauno dienos“, pressauto.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pirmąkart Lietuvoje surengtą „Metų motociklo“ konkursą laimėjo itališkas motociklas „Ducati Multistrada V4S“, pelnęs iš viso net keturis prizus.
Balsavo profesionalai
Vienuolikos profesionalų komisija, sudaryta iš Lietuvos kelių policijos tarnybos atstovų, keliautojų, sportininkų, automobilių ir motociklų apžvalgininkų, motociklui „Ducati Multistrada V4S“ skyrė 49 balus.
Tik šešiais balais mažiau surinko „KTM 1290 Super Adventure S“, penkiolika mažiau – „Honda XL750 Transalp“.
„Metų motociklo“ rinkimuose taip pat konkuravo „CFMOTO 800MT Touring“ (33 balai), „Indian Motorcycle FTR1200S 2022“ (33), „Honda NT1100 DCT“ (30), „Ducati Desert X“ (29), „Brixton Cromwell 1200“ (24).
Išdalyti specialūs prizai: „Metų touring“ motociklo, „Metų saugiausio“ ir „Metų inovacijos“ teko motociklui „Ducati Multistrada V4S“, „Metų 125cc“ – „Husqvarna Svartpilen 125“, „Metų elektrinio“ – „Zeeho AE8 S+“, „Metų iki 35 kW“ – „Honda ADV350“, „Metų miesto“ – „Indian Motorcycle FTR1200S 2022“, „Metų adventure“ – „Husqvarna Norden 901 Expedition“, „Metų sportiškiausio“ – „Ducati Monster SP“, „Metų dizaino“ – „Italjet Dragster“.
Sužavėjo inovacijos
Turų motociklais organizatorė Jurga Žukauskaitė motociklui „Ducati Multistrada V4S“ skyrė 3 balus ir akcentavo inovacijas.
„Balus skyriau už nedidelį svorį ir didelę galią, saugumą: adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą, aklųjų zonų stebėjimą. Net įkalnės stabdį motociklas turi“, – vardijo komisijos narė.
Jai pritarė ir Aidas Bubinas, keliautojas ir operatorius. Pasak jo, šis modelis – vienas geriausių pastarojo meto motociklų, kuriame puikiai dera begalė inovacijų ir technologijų.
„Atrodo, tik vakar motocikluose atsiradusi pastovaus greičio palaikymo sistema buvo naujiena, o šiandien čia jau tokios sistemos net ir adaptyvios, be to, motociklai turi aklųjų zonų indikatorius, apie kuriuos nė nesusimąstydavome. Atrodė, kad nesunku pasukti galvą“, – prisiminė A. Bubinas.
Darius Rekašius, motociklininkų bendruomenei plačiau žinomas kaip Moto Guris, pažėrė gausybę techninių atradimų, dėl kurių, pasak jo, tai motociklas, neturintis konkurentų.
„Nėra rėmo, unikali šakės konstrukcija, jokio taupymo kuriant detales, kosminiai metalų lydiniai. Taip pat patentuoti LED žibintai. Važiuojant naktį jausmas toks, lyg riedėtum baltu tuneliu. Varikliui pasirinkti liejiniai, jų apdirbimas, detalių tikslumas toks, kad analogų nerastume net automobilių variklių rinkoje, be to, motocikle „Ducati Multistrada V4S“ labai daug anglies pluošto kompozito detalių“, – gyrė Moto Guris.
Be to, pastebėjo jis, motociklas aerodinamiškai sukurtas taip, kad neplaukiotų, jo priekinė dalis būtų prispausta prie kelio, todėl net akceleruojant labai smarkiai „Ducati Multistrada V4S“ neleidžia atplėšti priekinio rato nuo kelio.
Įvertino: specialistų nuomone, motociklas „Ducati Multistrada V4S“ – beveik idealus pasirinkimas tolimoms kelionėms. webbikeworld.com nuotr.
Rinkosi iš favoritų
Dalis konkurso komisijos narių pripažino, kad apsispręsti teko gana sunkiai skirstant balus dviem favoritams.
Komunikacijos specialistas Paulius Sviklas sakė, kad „Ducati Multistrada V4S“ jam labai patiko, tačiau kai kuriais aspektais gilesnį įspūdį paliko artimiausias jo konkurentas „KTM 1290 Super Adventure S“.
„Galios abu turi per akis, valdomi nuostabiai. KTM naudai – daug tikslesnis „quickshifter“, geresnis automatinės posūkio išjungimo ir dar kelių sistemų veikimas, tikslumas važiuojant mažu greičiu, patogesnis ekranas ir jo valdymas“, – aiškino P. Sviklas.
Keliautojas Karolis Mieliauskas įvertino ir motociklo kainą. Daugiausia balų skyręs modeliui „CFMOTO 800 MT“, komisijos narys atkreipė dėmesį į tai, kad šis yra kone dukart pigesnis nei „Ducati“.
Pamėgęs motociklais leistis į labai ilgas keliones, jis pripažino, kad „Ducati Multistrada V4S“ jam pasirodė beveik idealus pasirinkimas.
Automobilių ir motociklų apžvalgininkas Justas Lengvinas neslėpė, kad turėjo du favoritus – „Ducati Multistrada V4S“ ir „KTM 1290 Super Adventure S“.
„Variklis – neabejotinai „Ducati“. Jokių vibracijų ir daug galios. „Multistrada“ stebina įrangos gausa ir patogumu važiuojant. Tai brangus, bet labai geras motociklas. „Ducati“ koziriai – variklis ir išvaizda. Trūkumai? Galima būtų sakyti – kaina, bet šiuo atveju gauni tiek, kiek išleidi. Viskas, mano manymu, teisinga“, – samprotavo jis.
Įvertins galintys įpirkti
Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys akcentavo, kad „Ducati“ yra viskas, ko reikia, ir netgi dar daugiau, kelionėms.
„Jei tik leidžia piniginė, pažangios technologijos, saugumo priemonės ir kitos smulkmenos tikrai padarys kelionę šiuo motociklu dar smagesnę“, – kalbėjo jis.
Motociklų sporto meistras Šarūnas Pladas taip pat neslėpė pagyrų modeliui „Ducati Multistrada V4S“. Pasak jo, šiame modelyje telpa viskas, ko reikia, kad kelionės būtų patogios ir saugios.
„Tai aukščiausios klasės kelioninis motociklas tiems, kurie gali sau tokį leisti“, – apie beveik 24 tūkst. eurų kainuojantį modelį sakė jis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Įtūžo dėl mokinių elgesio Laisvės alėjoje: kas jiems išnuomoja paspirtukus?24
Pasipiktinusi gyventoja susirūpino savo saugumu – Laisvės alėjoje, sakė moteris, jai dažnai tenka susidurti su esą chaotiškai paspirtukais važinėjančiais mokiniais. Ugdymo įstaigos atstovai atviri – uždrausti atvykti į pamokas pa...
-
Naujų lengvųjų automobilių rugsėjį įregistruota 0,5 proc. mažiau
Lietuvos naujų lengvųjų automobilių registravimas rugsėjį, palyginti su tuo pačiu metu pernai, mažėjo 0,5 proc. iki 2,5 tūkstančio. ...
-
Kaip paruošti automobilį po vasaros kelionių?1
Manote, kad tik šaltasis metų laikas kelia daug iššūkių stengiantis palaikyti automobilio švarą? Vasara taip pat gali palikti nemalonių ir ne lengviausiai pašalinamų nešvarumų. Nors kai kurie jų atrodo nekaltai...
-
Jaunieji dviratininkai sprendė eismo taisyklių rebusus1
„Kiekvieno savas pomėgis: kas į kalnus kopia, kas buriuoja, o mes dalyvaujame saugaus eismo varžybose“, – šypsojosi Gintaras Urbonas. Jo vadovaujama Lietuvos automobilininkų sąjungos komanda jau 26 metus paeiliui startavo Europos ...
-
Sostinėje pamiršus sumokėti už automobilio stovėjimą, „baudai“ bus skirta savaitė1
Nuo sekmadienio Vilniuje ilgėja vietinės rinkliavos – „baudos“ už nesumokėtą automobilių stovėjimą apmokėjimo terminas: ją bus galima sumokėti nebe per tris paras, o per savaitę. ...
-
Nuo spalio pradžios automobilių numeriai bus paženklinti Lietuvos herbu – Vyčiu26
Nuo spalio valstybės įmonės „Regitra“ išduodami naujo dizaino automobilių numerio ženklai bus su Lietuvos valstybės herbu – Vyčiu. ...
-
Neeilinio policijos reido rezultatai: saugos diržų nesegi net autobusų vairuotojai3
Pareigūnai stabdė autobusus ir tikrino jų keleivius. Nors reidas buvo nukreiptas į keleivius, bausti dėl diržų nesegėjimo teko ir pačius autobusų vairuotojus. Tokių įkliuvo net keli, praneša LNK. ...
-
Siūlo baudas už privačioje vietoje pastatytą automobilį: tektų pakloti ir kelis šimtus eurų10
Seimo nariai konservatoriai Vilnius Semeška ir Andrius Vyšniauskas siūlo skirti baudas vairuotojams, palikusiems automobilį svetimoje stovėjimo vietoje. ...
-
Karas dėl vietos automobiliui: gyventojų išmonė atima žadą31
Centrinėse miesto gatvėse pastatyti automobilį kartais būna misija „Neįmanoma“, bet čia galioja taisyklė – kas pirmesnis, tas gudresnis. Tačiau daugiabučių kiemų situacija kur kas sudėtingesnė. Gyventojai stengiasi įvairiais b...
-
Šalyje – greičio matuoklių bumas: kelia klausimą, ar jie pastatyti teisingose vietose11
Šalies keliuose viena po kitos dygsta įvairios kameros, fiksuojančios tiek mašinų greitį, tiek numerius. Kelių direkcija sako, kad radarai skirti avaringumui mažinti ir drausmei didinti, praneša LNK. ...