- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Tikriausiai išgirdus ką nors kalbant apie elektrinį paspirtuką, daugeliui prieš akis iškyla būtent „Xiaomi“ transporto priemonė. Iš tikrųjų, per pastaruosius kelis metus „Xiaomi“ elektriniai paspirtukai taip paplito, kad nieko jau tikriausiai nestebina šiomis transporto priemonėmis gatvėmis skriejantys įvairaus amžiaus žmonės.
Žinoma, tai nėra vieninteliai elektriniai paspirtukai rinkoje, tačiau, pasak Varlė.lt specialistų, jie siūlo vieną geriausią kainos ir kokybės santykį, kuris ir lėmė jų pasaulinį populiarumą.
„Xiaomi“ neseniai pristatė naują modelį „Xiaomi Electric Scooter 1S“. Varlė.lt specialistai jau išbandė naująjį paspirtuką ir pasidalino savo įspūdžiais apžvalgoje.
Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad naujiena niekuo nesiskiria nuo senesnio modelio, ypač kai elektrinis paspirtukas yra išjungtas. Iš dalies taip ir yra. Gamintojas paliko tą patį visiems pažįstamą ir pamėgtą dizainą. „Xiaomi Electric Scooter 1S“ kaip ir kitus gamintojo produktus galima valdyti per „Mi Home“ programėlę. Čia galima matyti visą svarbią informaciją ir kas labai svarbu – užrakinti paspirtuką. Tai labai naudinga funkcija, nes pavyzdžiui, vagystės atveju – į telefoną iškart gausite pranešimą, o elektrinis paspirtukas pradės pypsėti.
Elektrinis paspirtukas pagamintas iš aliuminio ir kelia tikrai patvaraus daikto įspūdį. Išskleidimas labai paprastas: suskleisti ir išskleisti transporto priemonę galima vos per kelias sekundes. Akseleratorius kaip mygtukas yra integruotas ant dešinės pusės rankenos, o stabdžiai, primenantys tuos, kuriais pasižymi dviračiai – kairėje pusėje. Priekyje yra ryškios LED šviesos, kurios reikalingos važiuojant tamsiuoju paros metu. Elektrinio paspirtuko galinėje dalyje yra galinės šviesos, kurios papildomai mirksi stabdymo metu, taigi čia tokios galinės šviesos ir stabdymo žibintai. Taip pat šis paspirtukas turi atšvaitus savo priekyje, šonuose ir gale.
„Xiaomi Mijia Electric Scooter 1S“ turi 8.5 col. skersmens pneumatines padangas, kurios užtikrina išties sklandų važiavimą. Gamintojo teigimu, naujas paspirtukas gavo patobulintas padangas, kurios dabar iki 3 kartų patvaresnės.
Nepaisant to, kad naujasis „Xiaomi Mijia Electric Scooter 1S“ dizaino prasme praktiškai yra toks pats populiarusis „Xiaomi Mi Electric Scooter M365“ modelis, naujasis paspirtukas gavo kelis svarbius patobulinimus. Pasak gamintojo, jų čia trys: didesnis galingumas, funkcionalus ekranas-prietaisų skydelis kaip „Pro“ modelyje ir patobulinta baterija. Taip pat „1S“ modelyje, kaip ir „Pro“ versijoje yra magnetinis pakrovimo lizdo dangtelis.
Išskleisto elektrinio paspirtuko matmenys atrodo taip: 108 х 43 х 114 cm. Jį sulanksčius, t.y. nuleidus vairą į apačią, jis bus tik tokių išmatavimų: 108 х 43 х 49 cm. „Xiaomi Mi Electric Scooter 1S“ sveria tik 12,5 kg ir gali atlaikyti 100 kg svorį. Teoriškai šiuo elektriniu paspirtuku gali važiuoti du žmonės, jei jų svoris ne didesnis nei 50 kg.
Kalbant apie galingumą, naujiena pasižymi 250 W nominalia ir 500 W maksimalia galia. Maksimalus greitis, kurį gali išvystyti elektrinis paspirtukas siekia 25 km/val. Tokiais pačiais techniniais parametrais pasižymėjo ir senasis modelis, tačiau testuojant įrenginį, Varlė.lt specialistai pastebėjo, jog „Xiaomi Mijia Electric Scooter 1S“ įsibėgėja kur kas greičiau bei lengviau važiuoja įkalnėmis ir panašu, kad esmė čia slypi ne sausose techninėse charakteristikose, o inžineriniuose patobulinimuose.
Pilnai įkrauta baterija leidžia nuvažiuoti iki 30 km, tačiau tiek pavyksta nukeliauti tada, jei naudotojo svoris siekia apie 60 kg ir važiuojama lygiu keliu.
Įprastomis sąlygomis reikėtų orientuotis į maždaug 22–24 km, kas irgi yra tikrai neblogai. Taigi baterijos talpa ir jos užtikrinamas autonominio veikimo laikas toks pats, kaip „M365“ modelyje, taigi iškart kyla klausimas, kur čia slypi žadėti patobulinimai? Iš tikrųjų „1S“ modelyje patobulintas baterijos įkrovimo laikas. Šį elektrinį paspirtuką įkrausime greičiau (per 5 val.) ir gamintojas žada, kad baterija pasižymi ilgesniu bendru tarnavimo laiku. Vertėtų pažymėti, kad kai baterijos įkrovos lygis pasiekia mažesnį nei 5 proc. lygį, elektrinio paspirtuko našumas ženkliai sumažėja, todėl jei skubate, pasirūpinkite, kad baterija būtų pakankamai įkrauta, kad jus netikėtai neužkluptų reikšmingai sumažėjęs greitis. Važiuoti elektriniu paspirtuku lyjant tikrai nerekomenduojama, nes jis neturi deklaruotos apsaugos nuo vandens.
Atskirai reikėtų aptarti stabdžius. Naujame „Xiaomi“ elektriniame paspirtuke pritaikyta dviguba stabdžių sistema. Priekinis ratas yra aprūpintas E-ABS stabdžių antiblokavimo sistema, o galinis ratas turi 120 mm stabdžių diską. Stabdymo metu priekinė ir galinė stabdymo sistemos yra aktyvuojamos viena po kitos, tokiu būdu sutrumpinant stabdymo kelią. Trumpesnis stabdymo kelias užtikrina didesnį saugumą.
Ko gero svarbiausias „Xiaomi Mijia Electric Scooter 1S“ patobulinimas yra susijęs su ant vairo esančiu ekranu, kuris čia atkeliavo iš „M365 Pro“ modelio. Čia turime spalvotą LED ekraną, kuris rodo informaciją apie greitį, važiavimo laiką, režimą, atstumą, baterijos įkrovos lygį, gedimus ir pan. Ekranėlis yra labai patogus, nes visa svarbiausia informacija kelionės metu yra prieš akis ir nereikia traukti telefono norint patikrinti, kiek liko baterijos įkrovos. Beje, šis elektrinis paspirtukas siūlo tris važiavimo režimus: pėsčiųjų (0-5km/h), standartinį (0-20km/h) ir sporto (0-25km/h). Režimai perjungiami du kartus paspaudus įjungimo mygtuką.
Apibendrinat reikėtų pasakyti, kad tai praktiškai tas pat pamėgtas, kompaktiškas, manevringas ir stilingas „Xiaomi“ elektrinis paspirtukas už gerą kainą, kurį gamintojas kiek atnaujino ir patobulino.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Planuojate pirkti naudotą automobilį iš užsienio? Atskleidė, kuriose šalyse klastoja ridą2
Dabar pats tinkamiausias metas atsinaujinti ne tik savo drabužius, bet ir transporto priemonę. Ne visi turi galimybę nuvykti į saloną ir nusipirkti patį naujausią automobilį, tuomet tenka rinktis jau važinėtą. Iš kur geriausia rinktis važin...
-
Vasarą – su žieminėmis padangomis: kur čia slypi pavojai?2
Automobilių servisai jau rikiuoja eiles vairuotojų, besiruošiančių keisti automobilių padangas. Meistrai sako, kad pavasarinis keitimas mažiau aktyvus, nei lapkričio mėnesį. Yra vairuotojų, kurie ir vasarą važinėja su žieminėmis padangomi...
-
Seimas svarstys iniciatyvą įpareigoti visus paspirtukų vairuotojus dėvėti šalmus2
Parlamentarai imasi svarstyti iniciatyvą, kuria būtų nustatyta visiems paspirtukų vairuotojams dėvėti šalmus, nepaisant jų amžiaus. ...
-
Pasipiktino dėl automobilių taršos patikrinimų: ar nepermokėjo už aparatus?23
Aplinkosaugininkų planuojami automobilių taršos patikrinimai šiurpą kelia ne vienam vairuotojui. Socialiniuose tinkluose dėl to kilo pasipiktinimo bangos. Kokią teisę aplinkosaugininkai turi tikrinti taršą? O jie turi įstatym...
-
Aplinkosaugininkai pradeda tikrinti automobilių taršą: vairuotojai kai kurių bėdų gali net neįtarti57
Aplinkosaugininkai parodomojoje akcijoje pademonstravo, kaip stabdys automobilius ir tikrins jų taršą. Oficialiai tikrinti automobilius aplinkosaugininkai pradės pavasario viduryje. Kaip viskas vyks ir ką apie tai mano gyventojai, pasakota LNK repor...
-
Perspėja: minti dviratį paskui autobusą – labai pavojinga9
Norėdami išvengti vėjo pasipriešinimo, dviratininkai kartais važiuoja iš paskos didesnių gabaritų transporto priemonėms ar autobusams, tačiau net nenutuokia, kaip arti nelaimės jie atsiduria. Tokie veiksmai kelia pavojų ne tik dvi...
-
Už variklio plovimą – bauda28
Prieš parduodant automobilį pardavėjai neretai stengiasi iššvarinti ne tik mašinos išorę bei vidų, bet ir nuplauti variklį. Tačiau tai daryti autoplovyklose draudžiama, apie tai reikėtų pranešti plovyklos oper...
-
Automobilių vairuotojai turėtų suklusti: techninę apžiūrą gali naikinti iškart4
Aplinkos apsaugos departamento pareigūnai pademonstravo, kaip atrodys vairuotojų stabdymas ir jų turto – automobilių, tikrinimas dėl taršos. Nuo sausio tikrinti taršius automobilius aplinkosaugininkai gali tiesiog kelyje. Jie turi teis...
-
Pervežimai 2023-iaisiais: daugiau keleivių ir krovinių
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius 2023 m. išlaikė stabilų augimą ir generavo 18,8 mlrd. eurų pajamų. Pernai 7 proc. išaugo keleivių vežimas visų rūšių transportu. ...
-
Dėl taršos panaikinus automobilio techninę apžiūrą, ji dar galios dvi paras14
Aplinkosaugininkams be kitų institucijų pareigūnams panaikinus automobilio techninę apžiūrą dėl viršytos išmetamųjų dujų normos, ji nuo šiol galios dar dvi paras. ...