Vandenilis – investicijų verta švari alternatyva

Vokietija gerokai išplės vandenilio degalinių tinklą, siekdama paskatinti sunkvežimių ir autobusų operatores atsisakyti iškastinio kuro ir dekarbonizuoti savo transporto tinklą.

Degalinių skaičius didžiausioje Europos ekonomikoje iki 2030 m padidės daugiau nei tris kartus – bus per 300, tvirtina degalinių tinklo operatorė „H2 Mobility“ ir projekto finansiniai rėmėjai.

Degdamas vandenilis išskiria tik garus ir neišskiria anglies dioksido, todėl tai yra patraukli alternatyva gerokai nešvaresniam iškastiniam kurui.

Naujieji įrenginiai bus sutelkti keliuose pagrindinių didelio eismo koridorių, kertančių Vokietiją.

Tinklo plėtra bus finansuojama 70 mln. eurų injekcija iš specializuoto investicinio fondo „Hy24“, kuriam taip pat priklausys 40 proc. projekto akcijų.

Esamos tinklo akcininkės, įskaitant „Air Liquide“, „Daimler Truck“, „Hyundai“, „Linde“, OMV, „Shell“ ir „TotalEnergies“, investuos dar 40 mln. eurų.

Rėmėjai tikisi, kad Vokietija, kuri jau dabar gali pasigirti tankiausiu Europoje vandenilio degalinių tinklu, taps Europos transporto tinklo stuburu, kuriame vandenilis bus labai svarbus siekiant sumažinti išmetamų teršalų kiekį.

Naujieji įrenginiai bus sutelkti keliuose pagrindiniuose didelio eismo koridoriuose, kertančiuose šalį.

Skirtingai nuo keleivinių transporto priemonių, elektriniai varikliai šiuo metu nelaikomi pakankamai galingais, kad juos būtų galima naudoti sunkiasvorėse transporto priemonėse.

Vandenilis geriau pritaikytas sunkvežimiams ir autobusams, todėl transporto priemonių vairuotojai gali greitai pasipildyti degalų ir įveikti didelius atstumus neprarasdami naudingos apkrovos, teigia projekto dalyvės.

2021 m. Prancūzijos bendrovių „Air Liquide“, „TotalEnergies“ ir „Vinci“ kartu su privačiu investicijų namu „Ardian“ įkurtas fondas „Hy24“ yra skirtas būtent vandenilio infrastruktūros projektams.


Šiame straipsnyje: vandenilisvokietijakuras

NAUJAUSI KOMENTARAI

Petriukas

Petriukas portretas
O vandenilis auga juk ant medžių... Gi jam gaminti reikalinga elektra. Be to, bet joks dujinis kuras yra kur kas pavojingesnis už skystą. Geriau celes naudoti. Aplamai yra viskiausių išradimų susijusių su energijos gavimu, bet visi projektai, kurių sudėtinėje dalyje nėra infrastruktūros, tiesiog nepraleidžiami. Nes nebus galimybės valdyti žmonių, jei tarkim žmogus iš krano vandens užsipiltų ir važiuotų sau. Tap kitko, Tailande ūkininkai ir patys gamina dyzeliną iš aliejaus ir metanolio namudiniu būdu. Galite yuotube filmukus pasižiūrėti. O vat elektra reikalingais kiekiais traktoriui turbūt nepavyktų, arba labai brangiai išeitų.

opa

opa portretas
Nesvaikite su tuo vandeniliu. Eilinis žaliasis piaras, kažkam reikia parodyti, kad dirba, o realiai šnipštas gausis. Pasidomėkite bent kiek vandenilio gamyba, suprasite apie ką kalba eina. Pliurpalų kalnas- darbų nė vieno, nes reikia pinigų ir smegenų tam reikalui turėti, o pliurpaliai nei to nei to neturi.

senis

senis portretas
įdomu kaip į tai žiūri tie marškom apsivinioje ,juk galėjo vandenilis jau nuo 90 mašinas varyt bet kažkodėl buvo užgniaužta ir nutyldita.
VISI KOMENTARAI 5
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių