- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Koncerno „Porsche AG“ stebėtojų taryba pritarė pirmojo elektra varomo „Porsche“ modelio gamybai. Automobilis, šiuo metu vadinamas „Mission E“, turėtų būti pristatytas šio dešimtmečio pabaigoje. „Porsche“ valdybos pirmininko dr. Oliver Blume teigimu, taip atverčiamas naujas sportinių automobilių istorijos lapas.
Imdamasi „Mission E“ projekto „Porsche“ toliau investuoja į tvarų augimą. Vien Štutgarte tai padės sukurti per tūkstantį naujų darbo vietų. Koncernas į pagrindinę savo gamyklą ketina investuoti apie 700 mln. eurų. Per artimiausius keletą metų bus pastatyti naujas dažymo cechas ir nauja surinkimo linija. Dabartinė variklių gamykla bus išplėsta ir pritaikyta gaminti elektrines pavaras. Dabartinės automobilių kėbulų dirbtuvės taip pat bus pertvarkytos. Ketinama investuoti ir į kitas sritis, susijusias su šiuo projektu, pavyzdžiui į „Porsche“ tyrimų centrą Veisache.
Modelio „Mission E“ prototipas buvo pristatytas šį rugsėjį įvykusioje Frankfurto tarptautinėje automobilių parodoje (IAA). Parodos lankytojams didžiausią įspūdį paliko emocionali šio modelio išvaizda. Atskleidžiantis „E-Performance“ galimybes, šis novatoriškų technologijų flagmanas suderins išskirtinę vairavimo patirtį ir kasdienį praktiškumą. Ketverių durų automobilis su keturiomis atskiromis sėdynėmis išvystys 600 AG (440 kW) jėgą. Jis gebės iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per 3,5 sekundės, o su pilnai įkrautomis baterijomis galės įveikti daugiau kaip 500 km atstumą. Automobilis bus įkraunamas per specialiai jam pritaikytą 800 voltų įkrovimo stotelę, kuri yra du kartus galingesnė už šiandien naudojamus sparčiojo įkrovimo sprendimus. Tai leis automobilio ličio jonų baterijas iki 80 proc. talpos įkrauti vos per 15 minučių. Šį automobilį taip pat bus galima įkrauti be laidų naudojantis magnetinės indukcijos technologija.
„Mission E“ aiškiai atspindi mūsų prekės ženklo ateitį. Net ir greitai kintančiame automobilių pasaulyje „Porsche“ ketina išlaikyti pirmaujančią poziciją su šiuo nuostabiu sportiniu automobiliu“, – sako „Porsche AG“ stebėtojų tarybos pirmininkas dr. Wolfgang Porsche.
„Mes ryžtingai imamės elektrinio transporto iššūkio. Net kalbant apie tik baterijomis varomus automobilius, „Porsche“ lieka ištikima savo filosofijai ir ketina pasiūlyti klientams dinamiškiausią ir technologiškai pažangiausią modelį šioje rinkos srityje“, – sako dr. O. Blume. Anot jo, šis projektas akcentuoja Štutgarto kaip gamybinės vietovės svarbą, o Badeno-Viurtenbergo žemės – kaip technologijų ir visos Vokietijos automobilių pramonės centro reikšmę.
„Šiandien reikia švęsti! Mes tai padarėme! Mes pristatėme „Mission E“ į Zufenhauseną ir Veisachą, kur ateitis turi tradiciją. Darbuotojų pusė darbdaviui pateikė pasiūlymą, kurio jis negalėjo atsisakyti. Tai žymi naujos eros Zufenhausene ir Veisache pradžią. Skaitmenizacija vystysis kartu su mumis. O „Gamykla 4.0“ taps dideliu iššūkiu darbininkams, profsąjungoms ir darbdaviui. Mes vadovausimės nauju požiūriu, tačiau neaukosime socialinių aspektų. Su šios dienos sprendimu „Porsche“ visu greičiu be apribojimų juda į automobilizmo ir pramonės ateitį“, – sako Uwe Hück, Darbuotojų tarybos pirmininkas ir „Porsche AG“ stebėtojų tarybos pirmininko pavaduotojas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Naujus pokyčius lėmė poreikiai ir prognozės1
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ parengė naują traukinių metinį tvarkaraštį, įsigaliosiantį gruodžio 15 d. Daugiau reisų suplanuota populiariausiuose maršrutuose, trumpės kelionių trukmė. ...
-
Pasaulyje – „Toyota“, Europoje – „Dacia“7
Visų laikų geriausiai parduodamų lengvųjų automobilių lyderė „Toyota Corolla“ pernai pasaulyje buvo tik ketvirta, bet šiemet rudenį susigrąžino prarastą poziciją. ...
-
Griežto žingsnio atsisakė, bet trūkumų netoleruos1
Nuo 2025 m. vasario 1-osios turėjęs įsigalioti griežtesnis valstybinio numerio ženklų būklės vertinimas Techninės apžiūros centre (TAC) atšaukiamas. Taip nusprendė Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA). ...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Svajonių automobilio kaina – tik išlaidų pradžia
Mažiau patyrę vairuotojai, planuodami įsigyti automobilį, žiūri tik į kainą. Sumokėjai 4 ar 5 tūkst. eurų ir nerūpestingai švilpi Lietuvos keliais! Tačiau realios tokio pirkinio sąnaudos gali nustebinti. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...
-
Sukritikavo dėl vairuotojų siaubo – greičio matuoklių: persistengė?5
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „VIA Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Lietuvoje labai išaugo greičio matuoklių skaičius: ar jų ne per daug?29
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau Valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ kelias dešimtis vidu...