Rezultatai paskatino naujas investicijas

  • Teksto dydis:

Tvarumo tolimojo krovinių vežimo srityje siekianti tarptautinė transporto ir logistikos paslaugų grupė „Hegelmann Group“ tęsia progresyvias investicijas.

Renkasi „Iveco S-Way“

Nuo 2004-ųjų Lietuvoje veikianti vokiško kapitalo „Hegelmann Group“ užsakė dar 150 „Iveco S-Way“ suskystintomis gamtinėmis dujomis (SkGD) ir dešimt to paties modelio suslėgtomis gamtinėmis dujomis (SGD) varomų vilkikų.

Šie sunkvežimiai išplės įmonės ekologiškų transporto priemonių parką, kuriame jau eksploatuojama 20 SkGD varomų „Iveco“ vilkikų, leidusių bendrovei per pastaruosius kelerius metus smarkiai sumažinti CO2 emisiją.

„S-Way“ sunkvežimiuose naudojant biometaną pasiekiama anglies atžvilgiu neutrali veikla, vertinant degalį kelionę nuo jo pagaminimo iki degalų bakų (angl. well-to-wheel).

„Hegelmann Group“ tiesiogiai įsitikino SkGD varomų „Iveco S-Way“ sunkvežimių tvarumu ir patikimumu. Rezultatas buvo toks akivaizdus, kad po pirmųjų 20 vienetų jie gerokai išplėtė savo gamtinėmis dujomis varomų automobilių parką.

Bakuose – biodujos

SkGD sunkvežimiai dėl 540 l dujų talpyklų gali nuvažiuoti iki 1 600 km.

Dujiniai „Iveco S-Way“ – standartiniai 4x2 vilkikai su erdvia „Active Space“ kabina, pasižyminčia aukšta stogo linija. Juos varo 460 AG galios „Cursor 13“ gamtinių dujų varikliai, atitinkantys „Euro VI Step E“ emisijos standartą.

Abiejose SkGD sunkvežimių pusėse įrengtos 540 l dujų talpyklos. Bendra jų talpa siekia mažiausiai 390 kg skystų biodujų. Tokio kiekio pakanka nuvažiuoti iki 1 600 k, atsižvelgiant į vilkiko darbo sąlygas.

SGD vilkikuose, kairėje ir dešinėje pusėje, sumontuoti keturi 160 kg talpos gravimetrinio užpildymo dujų bakai, leidžiantys įveikti iki 670 km.

Biometanas ne tik leidžia „Hegelmann Group“ žymiai sumažinti azoto dioksido ir suodžių išmetimą, bet ir apkarpyti CO2 emisiją iki 95 proc., palyginti su dyzeliniu vilkiku, ar net pasiekti neigiamą anglies pėdsaką, kai biometanas sukuriamas iš gyvulinės kilmės atliekų.

Tylesni varikliai

„SkGD kainos šiuo metu yra reikšmingai padidėjusios, tačiau orientuojamės į ilgalaikę perspektyvą ir siekiame rinkoje pasiūlyti tvarų transportą“, – teigė Andreasas Schmidtas, „Hegelmann“ įmonės Vokietijoje direktorius.

Be mažų degalų sąnaudų, „Hegelmann Group“ atstovams patiko ir mažesnis gamtinėmis dujomis varomų „S-Way“ variklių triukšmingumas. Šie motorai – kur kas tylesni nei panašūs dyzeliniai, todėl idealiai tinka naudoti riboto eismo zonose ir prekėms pristatyti naktį.

Kitas pranašumas, kad dujomis varomos „Iveco“ transporto priemonės gali kursuoti ekologinėse zonose: pavyzdžiui, joms netaikomas naktinis draudimas važiuoti populiaria Intalo automagistrale Austrijoje (A12).

Be to, „Hegelmann Group“ pageidavimu naujuose „S-Way“ SkGD vilkikuose gausu įvairių individualiai pasirenkamų įrenginių, kuriais siekiama supaprastinti kasdienį vairuotojų gyvenimą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kaip sako

Kaip sako portretas
seni,visko mate vairuotojai : "Boze,upasi na vieki,ot KamAZa i Iveki!" Jei jus vairuotojas ir rupinates savo sveikata,norite sulaukti pensijos ne neigaliojo vezimelyje - bekite nuo Iveco greiciau,nei nuo gaisro,potvynio ir zemes drebejimo kartu!

Pamenu,

Pamenu, portretas
begriuvanciuose kolchozuose,arklius irgi bande serti bet kuo. Arkliai griuvo kartu su kolchozais... O vadeliotojai bego i miestus,palikdami kaime netgi namus tuscius! Panasiai,kaip dabar vairuotojai i Vakarus,uzleisdami banditinio kapitalo kilmes vezeju imones vergams is Rytu... Idomu,kiek liko iki kracho?

Anonimas

Anonimas portretas
Nuo kada šaraškinų kontoros investuoja į vairuotojus baikite juokus jie tik invazinių vergų prisiveža ir tiems dar nemoka.
VISI KOMENTARAI 6
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių