- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
-
Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius
Šiandien prasidėjusioje Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius: krosoverius 3008 ir 5008 bei lenktyninį automobilį 3008 DKR.
„Peugeot 3600“ kvadratinių metrų stendas yra padalintas į temines sritis, tačiau pagrindinis dėmesys yra skiriamas krosoveriams. „Peugeot Baltic“ rinkodaros vadybininkės Kerli Maro žodžiais „Peugeot“ stipriai įsitvirtino SUV rinkoje: „Naujųjų krosoverių dizainas ir futuristinė vairuotojui skirta i-Cockpit aplinka iškėlė „Peugeot“ į visiškai naują lygį. Premium klasės automobiliams būdingos technologijos yra labiau prieinamos nei bet kada.‟
Naujasis „Peugeot 3008“ yra tikras krosoveris, savo klasėje turintis aukščiausią 220 mm prošvaisą ir patobulintą sukibimo valdymo Advanced Grip Control sistemą, kuri pasitelkia penkis skirtingus režimus (įprastą, sniego, purvo, smėlio, ESP išjungimo režimą). Naujojo modelio 4,45 m ilgio kėbulas ir 2,68 m pločio ratų bazė suteikia maksimalų komfortą ir erdvumą visiems keleiviams. Naujasis „Peugeot 3008“ bus pristatytas rinkai su 2 skirtingais turbininiais benzininiais varikliais ir 3 skirtingais dyzeliniais varikliais, kurių galia svyruoja nuo 88 kW (120 AG) iki 133 kW (180 AG), juos bus galima įsigyti tiek su 6 pavarų mechanine, tiek su automatine greičių dėže. Oficiali prekyba naujaisiais „Peugeot 3008“ prasidės spalio mėnesį.
Visiškai atnaujintą „Peugeot 5008“ galima laikyti pradininku septynviečių SUV segmente. Krosoveriams būdinga aukšta 230 mm prošvaisa, optimizuoti matmenys ir pažangioji sukibimo valdymo Advanced Grip Control sistema užtikrina gerą pravažumą įvairiomis kelio sąlygomis. Kompaktiškas ilgis (4,64 m), suderintas su savo klasėje ilgiausia 2,84 m ratų baze, daro naująjį 5008 itin patogiu ir lengvai valdomu. Naujojo 5008 vairuotojo i-Cockpit skyrių pabrėžia didelis skaitmeninis prietaisų skydelis, tris antrosios eilės sėdynes galima sulenkti atskirai, galima keisti atstumą tarp sėdynių bei jų padėtį, o dvi trečiosios eilės sėdynes galima sulenkti arba išimti. Norint transportuoti labai ilgus – iki 3,20 m daiktus galima nulenkti priekinio keleivio sėdynės atlošą. Variklių galingumas svyruoja nuo 100 iki 180 arklio galių, degalų sąnaudos prasideda nuo 4,3 l/100 km. Prekyba šiais automobiliais prasidės 2017 metų pradžioje.
Lenktyninis 3008 DKR startuos Pietų Amerikoje vyksiančiame Dakaro ralyje 2017 metų sausį. Prieš sausio mėnesį vyksiantį ralį Carlos'as Sainz'as išbandys naująjį 3008 DKR Maroko ralyje (spalio 3 – 7 dienomis), kur lenktyniaus su kitu „Peugeot“ pilotu Cyril‘u Despres’u, vairuosiančiu 2008 DKR. Automobilyje 3008 DKR yra įrengtas 3 litrų dvigubas turbininis dyzelinis variklis, išvystantis 340 AG ir 800 Nm sūkio momentą. Dakaro ralyje startuos keturi „Peugeot Total“ komandos ekipažai: Stéphane Peterhansel/Jean Paul Cottret, Carlos Sainz/Lucas Cruz, Cyril Despres/David Castera ir Sébastien Loeb/Daniel Elena.
Taip pat bus demonstruojamas savo galios klasėje geriausius duomenis turintis PureTech benzininis variklis ir BlueHDi dyzelinis variklis bei automatinė EAT6 greičių dėžė.
„Peugeot“ dviračių sektoriuje galima pamatyti elektrinį paspirtuką e-Kick, sulankstomą elektrinį dviratį eF01 ir galintį 45 km/val. greičiu nuvažiuoti 75 – 95 km elektrinį dviratį eU01s. Motorolerių skyriuje labiausiai dėmesį patraukia triratis motoroleris Metropolis ir retro stiliaus Django.
Čia rasite ir Roland'o Garros’o specialiuosius modelius bei koncepcinius automobilius „308 Hybrid R“ bei „Fractal“.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau2
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...
-
„Regitra“ teiks naują paslaugą: tikimasi, kad ji išpopuliarės tarp vairuotojų1
Tarptautinį vairuotojo pažymėjimą nuo šiol galima užsisakyti skubos tvarka, trečiadienį paskelbė „Regitra“. ...
-
Kaunui pavyko: nevienareikšmis sprendimas davė greitų vaisių32
Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradėjęs veikti sumažintos taršos zonos mokestis jau duoda vaisių. Gyventojai pastebi mažėjantį automobilių srautą, bet padaugėjo ir nepasitenkinimo dėl baudų. Savivaldybė skaičiuoja, kad įspėjimus dėl...
-
Pasaulį išgelbėti turėjusi prekė Lietuvoje patraukli vis mažiau11
2024 metais beveik dešimtadaliu išaugo naudotų automobilių prekyba. Rinkoje vis dar karaliauja dyzeliniai automobiliai, o pasaulį nuo taršos turėję išgelbėti elektromobiliai vis mažiau paklausūs. Nors prekyba augo, ne visiem...
-
„Regitra“: tikimasi, kad šių modernių automobilių skaičius augs2
Elektromobilių skaičius Lietuvoje kasmet auga, tačiau ne tokiais tempais, kad didėtų jų dalis lengvųjų automobilių rinkoje. Automobilių prekybininkai pastebi, jog susidomėjimas elektromobiliais pastaraisiais metais sumenko, nors infrastruktūra page...
-
„Rombai“ Kaune gelbėja gyvybes?61
Kasmet susisiekimo infrastruktūrą gerinantis ir padidintą dėmesį eismo saugumui skiriantis Kaunas pasiekė lauktų rezultatų. Analogų šalyje neturintys rombo formos ženklai ant važiuojamosios kelio dalies prisidėjo prie išsaugotų gyvyb...
-
Avarija spūstyje? Pravers ne vien šaltas protas4
Transporto spūstys miestuose – įprasta kasdienybė. Ne tik ilgėja kelionės laikas, bet ir dažniau įvyksta eismo nelaimės. Tačiau šiems iššūkiams galima pasiruošti. ...
-
Būsimiems vairuotojams – egzaminavimo pokyčiai2
„Regitra“ pusę metų neleis registruotis vairavimo egzaminui asmenims, per metus penkis kartus laikyti užsiregistravusiems, tačiau neatvykusiems. ...