Naujasis „Voyager“ apeliuoja į komfortą
Naujas kompanijos „Daimler Chrysler“ skyriaus Europoje kūrinys „Chrysler Grand Voyager“ - automobilis europiečiams. Tai rodo trečioji sėdynių eilė - Amerikos rinkai mašinos tiekiamos su dviem sėdynių eilėmis, nes tenykščiai gyventojai šeimyninėmis mašinomis retai važinėja susėdę trimis eilėmis.
Platūs krėslai
Šio didžiosios klasės miniveno keleivių ir vairuotojo patogumas – pagrindinė savybė, dėl kurios aukojami kiti dalykai. Vietos pakanka visose trijose eilėse. „Voyager“ - amerikietiškai platus (1997 mm): reikia pasistengti, kad alkūne užkabintumei kaimyną. Aukštis taip pat įspūdingas – 1749 mm.
Pakaba minkšta. Dėl automobilio ilgio (5095 mm) nejaučiami kelio nelygumai. Tris plataus vairuotojo krėslo padėtis reguliuoja elektronika. Antros ir trečios eilės sėdynes galima sulankstyti, todėl įmanoma gabenti didelius krovinius. Ypatinga naujovė – iš vairuotojo vietos (kairiojo poramsčio) reguliuojamas galinių orlaidžių ir keleivių durelių atidarymas. Durelės su valdymo pavara bėgiais atitraukiamos į šoną. Antrosios, o ypač trečiosios eilės keleiviai pastebės ir bėgį virš galvos, kuriuo juda nedidelė spintelė - gali būti laikomas skystųjų kristalų monitorius.
Galingi varikliai
Dvi tonas sveriantis „Grand Voyager“ su priekiniais varomaisiais ratais, kaip ir jo smulkesnis „brolis“ „Voyager“ (pastarasis sveria 90 kg mažiau – 2025 kg), turi 5 arba 4 pavarų dėžę, taip pat vieną iš keturių variklių: 2,4 l ir 3,3 l tūrio benzininį arba 2,5 l ir 2,8 l dyzelį su turbina.
Testavimui buvo pateiktas „Grand Voyager“ su automatine pavarų dėže ir 4 cilindrų 2,8 l tūrio varikliu, kainuojantis 118 tūkst. Lt. Maloniai nustebino pavarų dėžės svirtis – ji įtaisyta ant vairo kolonėlės. Tai – ne styranti svirtis, bet išlenkta rankenėlė su buožulu, kaip kai kuriuose sunkvežimiuose. Perjungiant pavaras, svirtis niekur nekliūva, pavaras galima stebėti prietaisų skyde. Greičio rodyklė ir kiti du prietaisai (variklio apsukų, degalų, tepalų temperatūros) - „Chrysler“ tradicinėse baltose „stiklinėse“.
Informacinis kompiuteris yra neįprastoje vietoje – virš galvos, prie galinio vaizdo veidrodėlio, todėl naudojamas tik ramaus eismo metu.
Jungiant pirmąją ir antrąją pavaras, automatinė pavarų dėžė veikia lėtai, bet vėliau variklis „sukrunta“. Šeimyniniam automobiliui pakanka variklio galingumo (149 AG), kaip ir maksimalaus greičio – 182 km per valandą. Variklis gana triukšmingas, praverstų papildoma garso izoliacija. Benzininėse versijose triukšmas kur kas mažesnis. Degalų naudoja kaip tokios klasės mašinai ir dera: mieste – 11,2 l, užmiestyje – 8,1 l.
Nepaisant matmenų, mašina manevringa. Vairas paklusnus, veidrodžiai dideli ir patogūs, todėl mieste nesunku pastatyti automobilį. Tam padeda ir kliūties davikliai, įtaisyti ant buferio. Jų indikatorius vairuotojas mato galinio vaizdo veidrodyje. Stabdžių pedalas – lengvai valdomas.
Naujausi komentarai