Naująjį „Peugeot 308“ metų automobilio rinkimuose lydi sėkmė

  • Teksto dydis:

Šiais metais Estijos organizuotame konkurse „Metų automobilis 2014“ tarp penkių finalistų Latvijoje 2 vietą ir Lietuvoje 3 vietą laimėjusiam naujajam „Peugeot 308“ skiriami nauji prizai. Šis modelis išrinktas laimėtoju to paties pavadinimo konkurse Šveicarijoje.

Prizą trečius metus iš eilės skiria Šveicarijoje vokiečių kalba leidžiamas savaitraštis „Schweizer Illustrierte“ kartu su kitais leidiniais. Šveicarijos konkurso „Metų automobilis 2014“ žiuri nariais buvo 14 žurnalistų, specialistų ir lenktynininkų. Jie pagal įvairius kriterijus vertino per pastaruosius dvylika mėnesių Šveicarijos rinkai pristatytus 37 naujus automobilių modelius. Po statinės apžiūros ir bandymo uždaroje trasoje laimėtoju tapo naujasis „Peugeot 308“, po jo geriausi buvo „BMW i3“ ir „Tesla Model S“.

Žiuri iš Šveicarijos ypatingą įspūdį paliko naujojo modelio efektyvumas, nulemtas mažesnio automobilio svorio ir optimizuotos aerodinamikos, ir bendra dinamika.
Rugsėjo pabaigoje juo pradėta prekiauti Baltijos šalyse. Tai išskirtinis, švaraus dizaino hečbekas, gimęs bendradarbiaujant dizaineriams ir inžinieriams. „Peugeot Baltic“ rinkodaros vadovė Kerli Maro sako, kad 308-asis modelis spėjo sudominti automobilių pirkėjus ir automobiliais besidominančius asmenis. „Šiame automobilyje pavyko suderinti labai įdomią dizaino kompoziciją, važiavimo malonumą, praktiškumą ir aplinkosaugą. Taigi nieko keisto, kad susidomėjimas yra didžiulis ir metų automobilio konkursuose Europoje ir Baltijos šalyse 308-asis modelis yra stiprus finalistas,“ – įsitikinusi K. Maro.

Gamintojai siūlo aukščiausios klasės važiavimo malonumą, kurį užtikrina galingi ir ekonomiški varikliai. CO2 išmetamųjų dujų ir degalų sąnaudų rodikliai pasiekė visiškai naują lygį – teršalų išmetama mažiau nei 85 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos prasideda nuo 3,7 l 100/km. Dėl naujos EMP2 platformos naujasis 308 yra pats lengviausias savo klasės modelis – net 140 kg lengvesnis nei ankstesnė versija, be to, dėl 4,25 metro ilgio – pats kompaktiškiausias. Taip pat automobilis turi žemiausią svorio centrą. Rezultatas – aukščiausios klasės dinamika, valdymas, patogumas ir kėbulo stabilumas.

Minimalistinio ir technologinio interjero centre – „Peugeot Cockpit“ vairuotojo vieta, kurią apibūdina mažesnis vairas, „Head Up Display“ tipo rodmenų blokas, kad būtų lengviau skaityti informaciją, aukščiausias centrinis pultas ir 9,7 col. jutiklinis ekranas, apimantis daugumos papildomų įrenginių valdymą. Toks naujoviškas sprendimas padėjo dizaineriams sukurti labai švarų ir originalų valdymo skydelį su vos keliais mygtukais. Nauja įranga – tai aukštesnio lygio įrangą turinčių versijų  standartinei įrangai priklausantys priekiniai LED žibintai. 

Lapkričio pabaigos duomenimis, Europoje buvo registruota 26 tūkst. naujojo modelio užsakymų, tai viršijo pradinius lūkesčius. 2014 m. pavasarį padidės modelio kėbulo tipų, variklių ir pavarų dėžių pasirinkimas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių