- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ gavo Europos Sąjungos geležinkelių agentūros saugos sertifikatą veiklai Latvijoje, leidžiantis vežti keleivius kaimyninėje šalyje.
Jau nuo gruodžio 27 dienos tiesioginiai traukiniai į Rygą kursuos kasdien – bendrovė iš Vilniaus kvies išvykti rytais, o iš Rygos – kiekvienos dienos popietėmis, penktadienį pranešė įmonė. Kelionė truks kiek daugiau nei 4 val. – panašiai, kaip ir automobiliu.
„Sertifikatas oficialiai patvirtina, kad „LTG Link“ yra pasiruošusi organizuoti tarptautinę jungtį tarp Lietuvos ir Latvijos, bendrovės komanda turi reikiamas traukinių operavimo ir jų priežiūros kompetencijas Latvijos geležinkelių infrastruktūroje“, – rašoma pranešime.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, jog tai yra vienas svarbiausių metų projektų jam asmeniškai geležinkelių transporto srityje.
„Tai reiškia, kad nebelieka jokių kliūčių Vilnius–Ryga maršrutui ir nuo gruodžio 27 dienos keleiviai galės pasiekti Latvijos sostinę tiesioginiu maršrutu iš Vilniaus! Lietuvoje į šį maršrutą bus galima taip pat prisijungti įsėdus Kaišiadoryse, Šiauliuose ir Joniškyje, Latvijoje – Jelgavoje“, – feisbuke rašė ministras.
Lietuvoje į šį maršrutą bus galima taip pat prisijungti įsėdus Kaišiadoryse, Šiauliuose ir Joniškyje, Latvijoje – Jelgavoje.
„LTG Link“ laikinasis vadovas Gediminas Šečkus sako, kad įmonė konsultavosi ir derino techninius bei operacinius aspektus su „Latvijos geležinkeliais“.
„Dar anksčiau pasirašėme susitarimą su Latvijos infrastruktūros valdytoju dėl šios šalies infrastruktūros naudojimo, o šiandien, gavę (...) sertifikatą, planuojame pirmąjį bandomąjį važiavimą Latvijoje“, – teigė G. Šečkus
Traukiniai iš Vilniaus išvyks kasdien ankstyvais rytais, o iš Rygos – vėlyvomis popietėmis: iš Vilniaus jis išvyks 6 val. 30 min., iš Kaišiadorių – 7 val. 14 min., iš Šiaulių – 8 val. 51 min., iš Joniškio – 9 val. 30 min. Į Jelgavą jis atvyks 10 val. 06 min., o į Rygos centrinę stotį – 10 val. 43 min.
Iš Rygos į Vilnių traukinys kasdien išvyks 15 val. 28 min., iš Jelgavos – 16 val. 08 min. ir Šiaulius pasieks 17 val. 21 min, o Vilnių – 19 val. 51 min.
Bendrovė šiuo metu atlieka paruošiamuosius darbus ir jau pirmadienį praneš visą kelionių informaciją bei pradės bilietų prekybą.
Dėl šio maršruto sutarė trijų Baltijos šalių transporto ministrai ir premjerai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Nissan“ ir „Honda“ derėsis dėl kompanijų apjungimo1
Japonijos automobilių pramonės milžinės „Nissan Motor“ ir „Honda Motor“ pradės derybas dėl susivienijimo, kurio tikslas – rimtesnis konkuravimas su „Tesla“ ir kitais elektromobilių gamintojais, trečiadienį pas...
-
„Via Lietuva“ pranešė, kada bus atnaujintas eismas Trakų viaduku
Trečiadienio popietę bus atnaujintas eismas kelyje nuo Vilniaus į Trakus esančiu kapitaliai suremontuotu viaduku. ...
-
Vairavimo teorijos egzaminas – tik rusų kalba: ar nepaskubėjome?5
Nuo sausio 1 d. įsigaliosiantis draudimas laikyti vairavimo egzaminą rusų kalba nustatytas pernelyg skubotai, tvirtina vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius. Anot jo, tokiam pokyčiui reikalingas ilgesnis pereinamasis laikotarpis. Tokią poz...
-
Rusų kalba šalinama iš vairavimo egzaminų, bet bus išimčių?22
Vairavimo egzamino nuo kitų metų nebebus leidžiama laikyti rusų kalba. Esą viešosios paslaugos Lietuvoje negali būti teikiamos šalies agresorės kalba. Pokyčiu tikimasi ne tik padėti užsieniečiams lengviau integruotis, bet ir reguliuoti...
-
Egzaminą išlaiko tik iš 20 karto: ar tokie vairuotojai pavojingi kelyje?23
Vairavimo egzaminą iš pirmo karto išlaiko tik kas ketvirtas. „Regitra“ pastebi, kad rezultatai smuktelėjo po pandemijos. O pagrindinė neišlaikymo priežastis – norintys vairuoti pernelyg savimi pasitiki. Kai kam vairav...
-
Traukiniu – ne vien į Taliną4
Trijų Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ – derina traukinių tvarkaraščius, kad būtų užtikrintas susisiekimas tarp trijų šalių sostinių. Iki šiol galimyb...
-
Rinkos pulsas: pirkėjai džiugino pardavėjus
Praeitą mėnesį lietuviai ir lenkai daugiausia nupirko naujų lengvųjų automobilių „Toyota“, estai dažniausiai rinkosi „Škoda“. ...
-
Pinga kasmet, kai kurie – lėčiau2
Įprastai nauji automobiliai per pirmuosius metus nuo įsigijimo praranda apie 20 proc. savo pradinės vertės, o po penkerių metų būna verti vidutiniškai 40 proc. pradinės kainos. Tačiau kai kurie automobiliai savo vertę išlaiko geriau. ...
-
Galiūnų jėgos šaltinis – elektra3
Lietuvos elektromobilių parke dydžiu labiausiai išsiskiria bendrovės „Heidelberg Materials“ pirkiniai – trys betonvežiai: kiekvienas sveria 32 t ir turi 350 kWh talpos baterijas. ...
-
Posūkių evoliucija: nuo mostų rankomis iki šviečiančių plaštakų1
Lyginant šiuolaikines transporto priemones su šimtamečiais jų protėviais, randame daug ką bendro. Ir vieni, ir kiti turi ratus, kėbulą, variklį, stabdžius, žibintus, sėdynes ir vairą. Tačiau yra ir skirtumų. Kai kurie jų gali nusteb...