Dviračiais galima važiuoti ir žiemą. Tai įrodė tos pačios dienos siuntų gabenimo sostinės bendrovės "Messenger LT" kurjeriai, net ir apledėjusiu keliu mindami dviračius dygliuotomis padangomis.
Dygliuota išeitis
Praėjusių metų vasarą veiklą pradėjusios bendrovės "Messenger LT" kurjeriai nemažą dalį smulkiųjų siuntų surenka ir išvežioja dviračiais. Ši transporto priemonė leidžia aplenkt nuolatines transporto spūstis Vilniuje ir siuntas pristatyti operatyviau nei automobiliais. Tačiau spustelėjus šalčiams, o dviračių takams virtus čiuožyklomis, alternatyvias transporto priemones teko pamiršti. Dideliam "Messenger LT" dirbančių dviračių entuziastų džiaugsmui – neilgai. Vyrai nusprendė išbandyti dygliuotas dviračių padangas ir jomis liko visiškai patenkinti.
Pasak "Messenger LT" direktoriaus Arno Stuopelio, išsiaiškinus, kur galima įsigyti ir kiek kainuoja dygliuotos dviračių padangos, buvo nuspręsta jas išbandyti.
"Tokių padangų radome vienoje dviračių reikmenimis prekiaujančioje įmonėje ir tik vieną komplektą. Už dvi padangas sumokėjome 160 litų, tačiau jau po pirmos darbo dienos "dygliuotu" dviračiu važinėjusių mūsų žmonių vertinimai išsklaidė bet kokias abejones – tai tikrai gera išeitis", – tikino A.Stuopelis.
Pasirinkimas kuklus
Įmonės vadovas žadėjo megzti kontaktus su Vokietijoje dirbančiais tokių padangų gamintojais ir artimiausiu metu visus bendrovės dviračius perauti dygliuotomis padangomis.
"Messenger LT" strategų skaičiavimu, per piką dviratis Vilniuje juda gerokai greičiau nei bet kuri kita transporto priemonė. Pavyzdžiui, nuo "Europos" verslo centro iki J.Jasinskio gatvėje esančio "Verslo trikampio" dviračiu nulėkti galima maždaug 10 minučių greičiau nei automobiliu, kuriam, be kita ko, dar reikia rasti vietą pastatyti. Kartais ši procedūra užtrunka ilgiau negu pats važiavimas.
Žinoma, ledu pasidengusi kelio danga reikalauja didesnio dviratininko atidumo ir profesionalumo. Didžiausią dviračio mynimo patirtį tarp "Messenger LT" kurjerių turintis 72 metų Petras Janulionis teigė, kad bendrovės siuntų vežėjai ypač gerai pasirengę vairuoti slidžia kelio danga.
"Net ir stabiliai ant slidžios kelio dangos važiuojančią transporto priemonę būtina vairuoti atsakingai. Dviratis dygliuotomis padangomis ypač praverčia manevruojant spūstyse tarp automobilių, kertant slidžią sankryžą ar ledu padengtus šaligatvius", – patirtimi dalijosi kasdien bent po 30 km dviračiu įveikiantis P.Janulionis.
"Messenger LT" dviratininkai žiemai turi ir specialius vandeniui nelaidžius bei šilumą saugančius kostiumus.
"Panašią aprangą dėvi žiemos sporto profesionalai, todėl mūsų darbo drabužiai leidžia ilgai plušėti net ir esant prastam orui. Taip pat mes aprūpinti lengvais, drėgmei nepralaidžiais ir talpiais siuntų krepšiais, būtinomis dviratininkams apsaugos priemonėmis. Žinoma, kasdieniame darbe neišsiverstume ir be delninio kompiuterio, į kurį IT programa siunčia informaciją apie siuntinių paėmimo ir gabenimo vietas", – pasakojo "Messenger LT" kurjeris.
Kaina maloniai stebina
"Messenger LT" tos pačios dienos siuntų gabenimo paslauga naudojasi klientai, siekiantys kuo greičiau ir saugiai pristatyti siuntinį, pavyzdžiui, laiškus, dokumentus, reklamos gaminių pavyzdžius, kitas smulkias siuntas, net pamirštą raktą ar portfelį.
Klientas mato, kuris kurjeris pasiėmė jo siuntinį, kuriame miesto taške jis buvo kiekvieną proceso sekundę, kokiu maršrutu važiavo, kada siunta buvo pristatyta. Už paslaugą, kai siuntinys tą pačią dieną pristatomas per 6 valandas, klientui reikia mokėti 9 litus. Jei ką nors nugabenti reikia ypač skubiai, kaina derinama atskirai, tačiau bendrovės vadovo teigimu, ji visuomet mažesnė, nei reikėtų mokėti tuo pačiu maršrutu keliaujant taksi.
Šiandien "Messenger LT" paslaugomis naudojasi įvairaus dydžio sostinės įmonės ir organizacijos, operatyvumą bei patikimumą vertinantys bankai ir advokatų kontoros. Rugpjūtį, tik pradėjus veiklą, bendrovėje "Messenger LT" dirbo du kurjeriai, o šiandien – penki.
Naujausi komentarai