Konkurencija lemia netikėtus rezultatus
Į Amerikos rinką „Toyota“ išleidžia naują verslo klasės sedano „Toyota Avalon“ kartą.
1995 metais pasirodęs „Avalon“ buvo sumanytas kaip „Toyota“ šeimynos flagmanas JAV rinkoje, galintis atsilaikyti prieš tokį „banginį“, kaip „Chrysler 300M“. Tačiau laikas ėjo, o pirmosios kartos „Avalon“ per tuos metus nesugebėjo tapti deramu varžovu amerikiečiams (kaip tai pavyko kitos klasės atstovui „Toyota Camry“). Dabartinis „Avalon“ labiau primena „Lexus“ - tokios pat medžiagos, elektros įranga. Pavyzdžiui, vietoje tradicinės degimo spynelės – mygtukas „start-stop“. Mašinos gale tapo erdviau – grindyse beveik nebėra centrinio tunelio. Specialiai naujajai mašinai sukurtas naujas 3,5 l tūrio 280 AG variklis V6 su aliuminio bloku.
Konkurentas neužtruko – operatyviai pasirodė naujasis sedanas „Chrysler 300C“, o vėliau – modelis su universaliu kėbulu. Dabar japonams galvosūkį pateikė nauja Amerikos gamintojų mašina – neįprastas kabrioletas sedano „300C“ pagrindu. Neįprasta tai, kad kabrioletas – ketverių durelių. Paskutinis didžiosios klasės kabrioletas pagamintas dar 1967 metais. „Chrysler“ partneris – firma ASC – nurėžė sedano stogą, sustiprino kėbulą, įstatė minkštą viršų ir sudėtingą elektra valdomą sistemą, savotišką „armoniką“. Mašina tapo ne tik neįprasta, bet ir erdvi. Galinės sėdynės reguliuojamos pagal polinkio kampą.
Naujausi komentarai