- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kasmet skirtingų sporto disciplinų organizatoriai stengiasi sportininkus sudominti naujomis idėjomis. Šiais metais naujas projektas skirtas ištvermės lenktynių mėgėjams.
Susiduria su problemomis
Viena didžiausių problemų, kuri iškyla sportininkams, norintiems aktyviai dalyvauti automobilių sporto renginiuose ir varžytis lenktynėse, – tobulėjimo klausimas. Jau ne kartą diskutuojant apie tobulėjimo laiptelius ir sportininkų bendruomenės augimą, susidurta su problema, kad vargiai įmanoma rasti žemesnių lygų legalių varžybų ar gauti būtinų teorinių žinių, neinvestuojant didelių sumų.
Ne pirmą sezoną Baltijos šalyse pastebimas augantis ištvermės lenktynių potencialas ir susidomėjimas jomis. Deja, ne kiekvienam norinčiam ši lenktynių serija prieinama ar iki galo suprantama. Kai kuriems šešios ar net keturios valandos varžybų atrodo ganėtinai didelis iššūkis tiek vertinant finansinę pusę, tiek bendrąjį fizinį pasirengimą varžyboms.
Ir teorija, ir praktika
Visi šie niuansai, lenktynių organizatorių atstovo Andžio Meilando teigimu, paskatino suformuoti "Endurance Academy powered by Nankang" lenktynių seriją. Ši "Ištvermės lenktynių akademija" apims teorinius mokymus ir dvejas įskaitines varžybas Rygoje, Latvijoje bei Estijos Pernu mieste.
Varžybos vyks kartu su Šiaurės Europos zonos ir Baltijos šalių ištvermės lenktynių varžybomis. Organizatorių teigimu, projekte gali dalyvauti visi norintys, tiek iš Baltijos regiono, tiek iš kitų šalių. Šis projektas tiems, kurie nori išmėginti ištvermės lenktynes: reikėtų nepamiršti, kad šioje serijoje svarbus vaidmuo tenka ne tik greičiui, bet ir vairuotojų ištvermei, taktikai, strategijai ir komandiniam darbui bendrąja prasme. Tam, kad viską perprasti būtų lengviau, teorinių paskaitų metu savo patirtimis dalysis šios serijos specialistai.
Išbandys jėgas
"Rengiame ištvermės lenktynes ir matome, kaip kasdien komandos profesionalėja tiek technika, tiek demonstruojamais įgūdžiais. Mes suprantame, kad ištvermės lenktynės patrauklios daugeliui, tačiau pradedantiems tenka įveikti sunkų barjerą tiek finansiškai, tiek vertinant įgūdžius. Šiame naujame projekte dalyvaujantys sportininkai, tiksliau, komandos, galės iš itin arti susipažinti su kertiniais serijos elementais, kuriuos būtina išmanyti, ir galės savo jėgas išmėginti ištvermės lenktynėse su mažesnėmis sąnaudomis. Tikime, kad komandos taip atsidurs vienu žingsniu arčiau Šiaurės ir Baltijos šalių čempionatų", – pasakojo A.Meilandas.
"Endurance Academy" varžybų trukmė – dvi valandos. Komandos sudėtyje – du vairuotojai, kurie privalės sustoti viduryje lenktynių pasikeisti, papildyti degalų. Visi dalyviai varžysis su vienodomis "Nankang" padangomis. Lenktynių klasės dvi: automobilių, kurių variklių darbinis tūris iki 2 000 kub. m ("A2000" klasė) ir automobiliai, kurių variklių darbinis tūris – iki 3000 kub. m ("A3000" klasė), sudarant sąlygas dalyvauti ir buvusių BaTCC klasių "National Class" bei "Super 1600" dalyviams.
Pirmasis "Endurance Academy powered by Nankang" etapas suplanuotas "Riga Summer Race 2019" renginio metu rugpjūčio 16–17 d. "Bikernieki" trasoje, o antrasis – kiek daugiau, nei po mėnesio, rugsėjo 20–21 d. Estijoje, "Auto 24 Ring" trasoje.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Palangoje – pokyčiai dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą2
Ketvirtadienį Palangos savivaldybės taryba apsisprendė dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą nustatytose apmokestinamose kurorto vietose pokyčių. Jie priimti Palangos rinkliavų centro siūlymu. ...
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?58
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų4
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...