- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
A110 – nedidelis ir gyvybingas sportiškas automobilis iš Prancūzijos
-
A110 – nedidelis ir gyvybingas sportiškas automobilis iš Prancūzijos
-
A110 – nedidelis ir gyvybingas sportiškas automobilis iš Prancūzijos
-
A110 – nedidelis ir gyvybingas sportiškas automobilis iš Prancūzijos
-
A110 – nedidelis ir gyvybingas sportiškas automobilis iš Prancūzijos
-
A110 – nedidelis ir gyvybingas sportiškas automobilis iš Prancūzijos
Praėjus vieneriems metams po koncepcinio „Alpine Vision“ automobilio pristatymo, šių metų Ženevos automobilių parodoje „Alpine“ parodė savo serijinį modelį – naująjį A110.
Suderindama laikui nepavaldžius „Alpine“ principus – nedidelį svorį, gyvybingumą ir dinamiką, ši nedidelė dvivietė sportiška kupė lieka ištikima savo pirmtakų dvasiai, visų pirma – A110 „Berlinette“. Naujasis automobilis bus gaminamas Prancūzijoje, Djepe, esančioje „Alpine“ gamykloje. Žemyninėje Europos dalyje prekyba šiuo modeliu bus pradėta 2017 metų pabaigoje. Į Jungtinės Karalystės ir Japonijos rinkas bus įžengta 2018 metais.
„Alpine“ sugrįžo atsikovoti savo poziciją sportiškų automobilių segmente, prižadėdama vieną dalyką – vairavimo malonumą.
Nedidelis ir lengvas sportiškas automobilis
Aliumininė A110 platforma ir kėbulas yra suklijuoti, sukniedyti ir suvirinti, užtikrinant išskirtinai lengvą ir kartu lengvą konstrukciją.
Vos 1 080 kg (be papildomos įrangos) sveriantis A110 yra ypač lengvas automobilis. Jo nedideli gabaritai (ilgis 4 178 mm, plotis 1 798 mm, aukštis 1 252 mm), optimalus svorio paskirstymas (44 proc. priekyje ir 56 proc. gale) ir žemas svorio centras užtikrina ypatingą manevringumą – ypač važiuojant Alpių keliais, praėjusio amžiaus 7-ajame ir 8-ajame dešimtmečiais suformavusiais „Alpine“ legendą.
Degalų baką sumontavus už priekinio tilto, o variklį – prieš galinį tiltą, „Alpine“ svoris yra koncentruotas automobilio centre, vairuotojui suteikiant galimybę jaustis tarsi susiliejusiam su automobiliu.
Tobulas galios ir svorio santykis
A110 varomas „Renault-Nissan“ aljanso sukurto naujo, 1,8 litro darbo tūrio, 4 cilindrų turbokompresorinio variklio. „Alpine“ inžinieriai, bendradarbiaudami su „Renault Sport“, šį variklį pritaikė „Alpine“ automobiliui, sukurdami specifinę oro tiekimo sistemą, turbokompresorių, išmetimo sistemą ir suderindami variklį. Didžiausia variklio galia siekia 185 kW/252 AG, o didžiausias sukimo momentas – 320 Nm. Tai suderinus su vos 1 080 kg svoriu, pasiektas puikus A110 galios ir svorio santykis, siekiantis 4,3 kg/AG (233 AG/t) ir leidžiantis automobiliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti vos per 4,5 sekundės.
Variklio galia perduodama per 7 laipsnių „Getrag“ DCT pavarų dėžę su „šlapia“ sankaba ir specialiai „Alpine“ suderintais perdavimo skaičiais, kurie esant įvairioms aplinkybėms užtikrina optimalų veikimą.
Intensyviai naudojant skysčių dinamikos simuliavimą sukurta lengva, vieno kanalo sportiška A110 išmetimo sistema padidina variklio pajėgumą ir garso kokybę.
A110 suteikia galimybę rinktis iš trijų važiavimo režimų („Normal“, „Sport“, „Track“), pagal kelio sąlygas ir vairuotojo nuotaiką keičiančių variklio bei transmisijos nustatymus, vairo mechanizmo ir ESC sistemos veikimą, taip pat variklio garsą.
Lenktynių įkvėpta aerodinamika
„Alpine A110“ kėbulo formos buvo nuodugniai bandomos aerodinaminiame tunelyje. Optimizuodami A110 aerodinamines savybes, ieškodami dailių linijų ir puikių savybių derinio, „Alpine“ inžinieriai idėjų sėmėsi iš lenktyninių automobilių ir superautomobilių pasaulio. Visiškai lygus dugnas ir po užpakaliniu buferiu esantis funkcionalus difuzorius A110 suteikia nedidelį oro pasipriešinimą ir stiprią prispaudimo jėgą.
Tai leidžia A110 pasiekti elektros sistemų apribotą maksimalų 250 km/h didžiausią greitį, išsaugant glotnų „Alpine“ siluetą be galinio sparno.
Priekiniame buferyje esančios oro įsiurbimo angos aplink priekinius ratus sukuria oro užuolaidas, kurios pagerina oro srautą ir sumažina pasipriešinimą.
A110 aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento Cx vertė yra viena mažiausių sportiškų automobilių segmente ir siekia vos 0,32.
Paveldą išsaugojantis modernus dizainas
Itin modernus A110 yra akimirksniu atpažįstamas kaip „Alpine“. Jis modernų dizainą, medžiagas ir technologijas suderina su originalią A110 „Berlinette“ ženklinusiu dydžiu, forma ir profiliu.
Priekyje „Alpine“ prigimtį aiškiai išreiškia keturi atskiri „full LED“ tipo dienos žibintai ir centrinis kapoto „stuburas“.
Profilis iš šono perteikia dizaino efektyvumą: kėbulas tvirtai apgula techninius mazgus, sumažindamas gabaritus ir akivaizdžiai padidindamas automobilio galimybes.
Automobilio galui itin modernią išvaizdą suteikia X formos LED tipo užpakaliniai žibintai su dinaminiais posūkių indikatoriais, o štai nuožulnus, išlenktas užpakalinis stiklas primena praeities „Alpine“ modelius.
A110 viduje minimalistinis, lengvas dizainas dera su viliojančia, komfortabilia vairuotojo vieta. Aukščiausios kokybės medžiagos – lygi, natūrali oda, struktūrinis aliuminis, anglies pluoštas vairuotojui ir keleiviui suteikia aukštos klasės potyrius.
Kiekvieną dieną – galia ir komfortas
Lengvas A110 su priekyje ir gale panaudotomis dvigubų svirčių pakabomis suteikia retą puikių valdymo savybių ir dinamikos derinį su aukštu važiuoklės komfortu ir kasdienio naudojimo patogumu.
Patekimas į automobilio saloną ir išlipimas iš jo yra lengvas, net kalbant apie kasdienį naudojimą. Vairuotojo ir keleivio vietose yra pakankamai erdvės (beveik) bet kokio sudėjimo žmonėms.
Trumpiau tariant, A110 puikiai tinka tiek naudoti kasdien, tiek važinėti trasa.
Komponentai – iš geriausių tiekėjų
Kurdami A110, „Alpine“ inžinieriai ir dizaineriai išsirinko geriausius komponentų tiekėjus, galinčius užtikrinti geriausias savybes, tinkamumą ir kokybę. Keletas tokių pavyzdžių yra
„Brembo“ sukurtos A110 skirtos aliumininės stabdžių apkabos. Galinėje stabdžių sistemoje specialiai „Alpine“ buvo sukurtas integruotas stovėjimo stabdžių mechanizmas, pirmą kartą leidęs 2,5 kg sumažinti komponento svorį.
„Otto Fuchs“ pagaminti 18 colių kalti lengvo svorio A110 ratai, kurie leidžia sutaupyti svorio ir suteikia dailią, atvirą išvaizdą.
„Sabelt“ gamybos vientisos, apgaubiančios sėdynės, sveriančios vos po 13,1 kg ir suteikiančios visišką komfortą.
"A110 Premiere Edition" specifikacijos
„Alpine A110 Première Edition“ yra numeruota, ribota 1 955 automobilių serija. Skaičius 1 955 nurodo metus, kai Jeanas Redele pradėjo gaminti „Alpine“ automobilius.
„Première Edition“ yra gausiai įrengta, įskaitant:
• „Alpine Blue“ mėlyną, „Noir Profond“ juodą arba „Blanc Solaire“ baltą spalvą
• 18 colių „Otto Fuchs“ kaltus aliumininius ratus su matine, juodos spalvos, deimanto formas menančia specifine „Première Edition“ apdaila
• Tris važiavimo režimus: „Normal“, „Sport“ ir „Track“
• Sportišką stabdžių sistemą su stabdžių apkabose esančiu stovėjimo stabdžiu ir dviejų medžiagų stabdžių diskais su aliumininėmis stebulėmis
• Aktyvią, lengvą, sportišką išmetimo sistemą
• Specialiai „Alpine“ pritaikytą „Focal“ garso sistemą
• Salono akcentus iš matinio anglies pluošto
• Aliumininius pedalus su nušveisto paviršiaus apdaila
• Dygsniuotas, lygios odos, vientisas „Sabelt“ sportiškas sėdynes
• „Tricolore“ mėlynos, baltos ir raudonos spalvos ženkliukus salone bei išorėje
• ir numeruotą „Première Edition“ ženklelį ant centrinės konsolės.
2018 metais baigus „Première Edition“ serijos gamybą, bus siūlomi keli A110 apdailos lygiai, kuriuos papildys platus individualios įrangos asortimentas.
„A110 Premiere Edition" kainos
„Alpine“ nustatė savo rekomenduojamą „Première Edition“ pardavimo kainą, kuri siekia:
• 58 500 eurų (su mokesčiais) Prancūzijoje,
• 64 000 Šveicarijos frankų (su mokesčiais) Šveicarijoje.
Galutinės kainos bus patvirtintos 2017 metų viduryje, oficialiai pradėjus priiminėti užsakymus.
„A110 Premiere Edition" užsakymai
„Alpine“ „A110 Première Edition“ rezervacijas pradėjo 2016 metų gruodį, pasinaudodama specialia „Alpine“ mobiliąja programa. Visi galimi „Première Edition“ automobiliai buvo rezervuoti per 5 dienas.
Nedidelis kiekis automobilių su dešinėje pusėje esančiu vairo ratu skirtas Jungtinės Karalystės rinkai (tiekimas bus pradėtas 2018 metais), o Japonijai skirtos rezervacijos bus pradėtos artimiausiomis savaitėmis.
„Alpine“ programa suteikia galimybę rezervuoti serijinį A110 modelį, kuris bus gaminamas 2018 metais, užbaigus „A110 Première Edition“ programą.
Sukurtas Prancūzijoje, pagamintas Prancūzijoje
A110 buvo sukurtas ir suprojektuotas Prancūzijoje, Gujankūre esančiame „Groupe Renault“ „Technocentre“, ir Les Ulise esančiame „Renault Sport“ inžineriniame centre.
Visi A110 bus gaminami Djepe esančioje „Alpine“ gamykloje – markės istoriniuose ir dvasiniuose namuose.
Djepe gamyklą 1969 metais pastatė Jeanas Redele – nuo to laiko joje buvo gaminamos visos „Alpine“ modelių kartos. „Alpine“ gamybą sustabdžius praėjusio amžiaus paskutiniame dešimtmetyje, Djepe gamykloje buvo gaminami „Renault Sport“ modeliai ir kiti nišiniai „Renault Group“ automobiliai, tokie kaip „Clio V6“, „Espace“ ir dabar – „Clio RS“. Be to, Djepe gamykloje surenkama dauguma „Renault“ klientų sportinių automobilių, įskaitant „Formula Renault 2.0“ bolidus.
Patyrusių Djepe specialistų komanda turi sukaupusi didelį žinių bagažą, būtiną gaminant tobulą sportinį automobilį. Gamykloje užbaigiama daugiamilijoninės investicijos programa, įskaitant A110 aliumininei platformai ir kėbului skirtą, aukštu lygiu automatizuotą kėbulų gamybos cechą.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
AAD teigia: Lietuvos transporto parkas atsinaujina4
Aplinkos apsaugos departamento (AAD) pareigūnams nuo šių metų rugpjūčio kelių reiduose pradėjus tikrinti transporto priemonių taršą, per tris mėnesius visoje Lietuvoje aplinkosaugininkai sustabdė 472 transporto priemones, iš kur...
-
Transporto sektoriui metai klostėsi sudėtingai: rinka liko nestabili, griežtėja reguliacinė aplinka
Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina kaip sunkius – nors įmonių pajamingumas šiek tiek padidėjo, bet darbuotojų trūkumas neleido pilnai pasinaudoti pagerėjusia situacija. ...
-
Bilotaitės pasiteisinimas dėl vairavimo egzamino: sprendimas nebuvo priimtas vienasmeniškai9
Buvusi vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė tvirtina, kad dabartinio ministro Vladislavo Kondratovičiaus teiginiai, jog sprendimas uždrausti laikyti vairavimo egzaminus rusų kalba buvo priimtas vienasmeniškai, nesiderinant su kitomis institucij...
-
Ministras: sprendimas atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba nebuvo tinkamai suderintas3
Metams atidėjus sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba, Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius sako, jog toks žingsnis nebuvo tinkamai suderintas su atsakingomis institucijomis. ...
-
VRM atidėjo sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba7
Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius penktadienį pasirašė įsakymą, kuriuo metams nukėlė sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba. ...
-
Šventinė karštinė įsibėgėjo: Kalėdoms išpuošia ir automobilius2
Kol tarp miestų vyksta amžina kova, kurio gi eglė gražiausia, išradingumu kartais nenusileidžia ir paprasti žmonės. Štai ir automobilių mylėtojai bando įrodyti, kad ne prasčiau moka išpuošti savo ratuotas transporto priem...
-
Bilotaitė turi kategorišką nuomonę dėl vairavimo egzamino2
Buvusi vidaus reikalų ministrė konservatorė Agnė Bilotaitė nepagrįstu ir nesuprantamu vadina naujojo vidaus reikalų ministro siekį stabdyti sprendimą nuo sausio vairavimo egzaminus Lietuvoje organizuoti tik lietuvių arba kitomis oficialiomis Europos ...
-
Vežėjų parką papildys elektriniai lokomotyvai3
Krovinių pervežimo bendrovė „LTG Cargo“ įsigijo septyniolika elektrinių lokomotyvų, jie į Lietuvą atvyks 2027-ųjų pradžioje. ...
-
Žali – patys saugiausi, oranžiniai – autsaideriai
Manoma, kad automobilio spalva neturi įtakos, kaip dažnai jis patenka į avarijas, tačiau ryškių spalvų transporto priemonės neretai laikomos saugesnėmis. ...
-
Naujovę „Regitrai“ padiktavo klientai4
„Regitra“ plečia savo asortimentą: įregistravę naują automobilio numerį iš karto galėsite įsigyti ir rėmelį. ...