„Labiausiai šiame pirkime užkliuvo kainodara, kuria vadovaujamasi - reklamos paslaugos perkamos nenurodant bent preliminarių paslaugų apimčių ir kiekių, remiamasi tik agentūros nurodytais valandiniais darbuotojų įkainiais, nebandant apsibrėžti, kiek konkrečiai galėtų kainuoti vienas ar kitas agentūros sukurtas produktas, suteikta paslauga“, - pranešime spaudai tvirtino VPT direktorė Diana Vilytė.
Anot jos, konkurso sąlygose nėra aiškiai nurodoma, kokiomis apimtimis žadama pirkti reklamą, be to, per pastaruosius šešerius metus Lietuvos pašto šešis reklamos pirkimus už 1,6 mln. eurų laimėjo bendrovė „Lukrecijos reklama“ (2010 metais – pagal jungtinės veiklos sutartį kartu su „Baltijos viešųjų ryšių grupe“).
„Vertindami šį pirkimą, įžvelgėme ir sisteminės ydingos praktikos, perkant reklamos paslaugas, tad kviesime rinkos dalyvius diskutuoti, kaip jas reiktų, kad atitiktų perkančiųjų organizacijų poreikius ir viešiesiems pirkimams taikomus reikalavimus“, - tvirtino D.Vilytė.
Lietuvos pašto atstovas spaudai Tomas Bašarovas BNS teigė, kad paštas nutrauks konkursą, tačiau prašys VPT rekomendacijų, kaip teisingai tokius konkursus skelbti.
„VPT pateiktoje išvadoje nenurodytos pastabos ir pasiūlymai, į kuriuos turėtume atsižvelgti vykdydami kitus pirkimus, todėl kreipsimės į VPT prašydami rekomendacijų, kaip organizuoti reklamos paslaugų pirkimus, kad jie atitiktų ir neprieštarautų viešiesiems pirkimams taikomų reikalavimų“, - teigiama komentare.
"Lietuvos paštas" Reklamos agentūros paslaugų pirkimo konkursą paskelbė balandžio 7 dieną.
Naujausi komentarai