VMI klientams atvėrė didmiesčių padalinius: registracija jau vyksta

  • Teksto dydis:

Valstybinės mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad nuo šio pirmadienio lankytojus gyva konsultuoja didžiųjų šalies miestų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio klientų aptarnavimo centrai. Juose laukiami iš anksto vizitus suplanavę ir tik jiems užsiregistravę bei visų saugumo reikalavimų besilaikantys klientai.

Planuojama, kad visi kiti padaliniai, įvertinus dėl COVID-19 pandemijos kintančias karantino sąlygas, atsidarys liepos mėnesį.

„Tebesitęsiančiomis karantino sąlygomis esame pasirengę užtikrinti sklandų ir saugų klientų aptarnavimą ne tik didmiesčių gyventojams bei įmonių atstovams, bet ir iš kitur atvykstantiems klientams. Pirmiausia laukiame tų klientų, kam iš tiesų būtina atvykti, kas neturi galimybės pasinaudoti mūsų paslaugomis per nuotolį, konsultuotis ir gauti reikiamą pagalbą telefonu. O jei jau įpratome prie nuotolinių bei elektroninių VMI paslaugų ir jos mums tinka, verta pasverti, ar tikrai renkamės registruotis „gyvam“ vizitui ir gaišti laiką nuvykimui“, - sakė VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Stasė Aliukonytė-Šnirienė.

Registruotis vizitui galima nuo birželio 14 d. bendruoju VMI paslaugų telefonu 8 5 2191 777 nurodant, į kurį padalinį bus patogiausia atvykti. VMI rekomenduoja atvykti punktualiai sutartu laiku, bet ne anksčiau nei likus 5-7 min. iki vizito. Klientų aptarnavimo centruose lankytojai aptarnaujami laikanti Vyriausybės nustatytų reikalavimų, tarp jų – išlaikyti 10 kv. m. plotą vienam asmeniui, pan. Registruotis vizitui nebūtina norint tik perduoti specialistams dokumentus – juos atėjus ir toliau bus prašoma palikti tam skirtose dėžutėse.

VMI ir toliau klientus skatina naudotis VMI elektroninėmis paslaugomis. Taip pat gyventojams ir toliau bus teikiamos nuotolinės paslaugos paskambinus telefonu 8 5 2191 777. Mokesčių klausimais konsultacijos teikiamos paskambinus 1882 (+370 5 260 5060). Šiemet mokesčių konsultantai jau atsakė į daugiau nei 1 mln. klientų skambučių, o jų sulaukta 436 tūkst. daugiau, nei per tą patį laikotarpį pernai. Įdiegus naująją skambučių valdymo sistemą klientų aptarnavimo padaliniuose, prisiskambinti į VMI tapo paprasta, o atsakomų skambučių efektyvumas perkopė 99 proc. ribą.

VMI feisbuko nuotr.


Šiame straipsnyje: VMIpadaliniairegistracija

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių