- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Didelio turistų susidomėjimo sulaukusį kelionės į Nidą katamaranu būdą 2014 m. pasiūliusi „Smiltynės perkėla“ susidūrė su sunkumais perkant naują laivą. Dėl išaugusio keleivių srauto nusprendus įsigyti didesnį ir patogesnį katamaraną, rudenį paskelbtą jo pirkimo konkursą teks kartoti iš naujo. Tačiau ir toliau bus dedamos visos pastangos, kad maršrutas būtų atnaujintas.
Tarptautinis konkursas naujam laivui statyti buvo paskelbtas šį rugsėjį, o pagrindinė iškelta sąlyga būsimiems tiekėjams – katamaranas turi būti pagamintas ir pristatytas iki naujo sezono pradžios, t. y. per 7 mėnesius. Toks sprendimas priimtas siekiant turistinį maršrutą atnaujinti kuo greičiau – dar iki 2019-ųjų sezono pradžios. Vis dėlto, konkurso vykdymo metu paaiškėjo, jog nebuvo sulaukta pasiūlymo, kuris neviršytų įmonės suplanuotos sumos naujam laivui statyti.
„Stengėmės kiek įmanoma skubinti visas reikalingas procedūras, kad naują sezoną pasitiktume jau turėdami modernų ir erdvų katamaraną – nuolat sulaukiame apie jį klausimų, tad puikiai žinome, kaip šio maršruto laukia mūsų klientai. Deja, paaiškėjo, kad kaina – per didelė, tad konkursą teks kartoti“, – susiklosčiusią situaciją aiškino „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Darius Butvydas.
Tačiau šis maršrutas ir toliau išlieka įmonės prioritetiniu tikslu. Šiuo metu intensyviai analizuojama situacija, peržiūrimos techninės specifikacijos ir planuojama vėl skelbti konkursą naujam laivui įsigyti. Vis dėlto, kaip rodo praktika, viešųjų pirkimų procedūros užtrunka, reikės parengti naujas pirkimo sąlygas, skirti laiką pasiūlymų pateikimui ir, žinoma, ilgiausiai užtruks naujo laivo statyba. Įmonė tikisi, jog dar kitų metų pabaigoje laivas bus pagamintas ir kitą sezoną pavyks atnaujinti maršrutą.
„Smiltynės perkėla“ yra pradininkė maršruto Klaipėda-Juodkrantė-Nida, todėl tęsti jį vienas iš įmonės strateginių tikslų ir tą norima daryti kuo kokybiškiau. Senasis katamaranas „Smiltynė“, pagamintas prieš beveik du dešimtmečius, jau neatitiko nei klientų, nei įmonės lūkesčių. Atsižvelgus į klientų srautus ir maršruto populiarumą, norima į laivą talpinti kuo daugiau keleivių – nuo 230 iki 250 ir ne mažiau 60 dviračių, kad jis būtų dviejų denių, pritaikytas neįgaliesiems, kitaip tariant naujesnis, modernesnis ir komfortiškesnis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teismas užkirto kelią A. Stumbrui bylinėtis dėl prisijungimo prie „Litgrid“ elektros tinklo1
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas paliko galioti žemesnės instancijos teismo sprendimą nepriimti Rolando Pakso žento ir verslo partnerio Aivaro Stumbro skundo byloje dėl atmestų prašymų prisijungti prie bendrovės „Litgrid&ldquo...
-
„YIT Lietuva“ statys naują „Agrokoncerno“ fermų kompleksą – darbų vertė 52,6 mln. eurų1
Tvarios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ Radviliškio rajone, Bebrujų kaime, statys modernų 52,6 mln. eurų vertės „Agrokoncerno grupės“ karvių fermų kompleksą. 53 ha ploto sklype plėtojamas kom...
-
GIPL rangovė „Alvora“ kaltina energetikos institucijų vadovus šmeižtu
Pagrindinė Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybos rangovė „Alvora“ šmeižtu kaltina energetikos ministrą, GIPL užsakovės „Amber Grid“ bei Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) vadovus, ta...
-
„BaltCap“ afera: aiškėja, kas galėjo nutikti su dingusiais milijonais38
Buvęs investicijų bendrovės „BaltCap“ infrastruktūros fondo partneris Šarūnas Stepukonis į Lietuvos lošimų bendrovės „Olympic Casino Group Baltija“ akcininkės Estijos to paties verslo įmonės „OB Holding 1&...
-
Žmonėms su negalia įgyti vairuotojo pažymėjimą – misija (ne)įmanoma: „Regitra“ teisinasi2
Bandžiusi įgyti vairavimo teises, negalią turinti moteris susidūrė su netikėta kliūtimi – paaiškėjo, kad „Regitra“ neturi jos negaliai pritaikyto automobilio. Moteris dėl tokios situacijos pateikė skundą Lygių galimybių ko...
-
VŠT iš „Veolios“ jau gavo 9,5 mln. eurų už taršos leidimus, likusių lėšų tikisi netrukus
Vilniaus miestas ir Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) iš Prancūzijos energetikos grupės „Veolia“ jau atgavo dalį Stokholmo arbitražo pernai lapkritį priteistos sumos – 9,5 mln. eurų už įmonės 2002–2017 metais ...
-
Teismas iš naujo spręs, kurios šalies teisme turi būti nagrinėjama „BaltCap“ byla8
Vilniaus apygardos teismas turės iš naujo nagrinėti, ar investicijų bendrovės „BaltCap“ infrastruktūros fondo įmonių ieškinys dėl Šarūno Stepukonio praloštų dešimčių milijonų eurų grąžinimo turi b...
-
J. Petrauskienę antrai kadencijai siūloma skirti Valstybės duomenų agentūros vadove
Valstybės duomenų agentūros vadove antrai kadencijai siūloma skirti dabartinę įstaigos direktorę Jūratę Petrauskienę. ...
-
IAE valdyboje liko tie patys nepriklausomi nariai bei valstybės tarnautoja
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) valdyboje liko tie patys trys nepriklausomi nariai ir valstybės tarnautoja. ...
-
Teismas panaikino 4,8 mln. eurų „Alvoros“ turto areštą
Vilniaus apygardos teismas panaikino strateginio Lietuvos ir Lenkijos dujotiekio (GIPL) statybos pagrindinės rangovės „Alvorai“ 4,8 mln. eurų vertės turto areštą, trečiadienį pranešė „Alvora“. ...