- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Europoje „Statoil“ degalines valdanti pasaulinė mažmeninės prekybos bendrovė „Couche-Tard“ pranešė suvienodinanti jos valdomų degalinių ir parduotuvių tinklų pavadinimus ir plėtosianti vieną pasaulinį prekės ženklą „Circle K“. Šis procesas palies ir „Statoil“ degalines Europoje, taip pat ir Lietuvoje, kurios per artimiausius kelerius metus bus pervadintos į „Circle K“.
Atnaujintas „Circle K“ prekės ženklas pakeis dabartinius „Couche-Tard“ priklausančius „Circle K“, „Statoil“, „Mac“ bei „Kangaroo Express“ prekės ženklus, naudojamus JAV bei kitose valstybėse.
Mažmeninės prekybos įmonė „Statoil Fuel & Retail” iki 2010 metų priklausė naftos ir dujų korporacijai „Statoil ASA“, tačiau 2012 m. buvo parduota didžiausiam pasauliniam mažmeninės prekybos tinklui „Couche-Tard“. Sandorio sąlygose buvo numatyta, kad „Statoil“ vardą degalinėse naujieji savininkai turės teisę naudoti iki 2021 metų.
„Įvesdami vieną pasaulinį prekės ženklą mes tapsime vieningesni ir stipresni bei galėsime skirti daugiau dėmesio tam, kad palengvintume klientų kasdienybę. Perimdami „Statoil Fuel & Retail” verslą, siekėme įsikurti Europoje ir paruošti platformą tolimesniam augimui šiame regione. Su vieningu pasauliniu prekės ženklu ši užduotis bus paprastesnė”, – sake „Couche-Tard” prezidentas ir vykdomasis direktorius Brian Hannasch.
„Couche-Tard“ paskelbė ketinimus atnaujintą „Circle K“ tinklą visame pasaulyje paversti prioritetine vieta, kurioje vartotojai įsigyja degalų ar kitų produktų. „Nesvarbu, ar lankysitės „Circle K“ parduotuvėje Europoje, JAV, Kanadoje ar kitoje šalyje, visam tinkle gausite tokias pat greitas ir draugiškas paslaugas bei geidžiamus produktus, ir visa tai bus pritaikyta keliaujantiems“, – pridūrė B. Hannasch.
„Tapdami naujo pasaulinio prekės ženklo „Circle K“ dalimi, atveriame daug naujų galimybių. Glaudesnis bendradarbiavimas tarp tinklo narių mums padės sparčiau plėsti veiklą Europoje“, – įsitikinęs „Statoil Fuel & Retail” prezidentas Jacob Schram, kuris paskirtas vadovauti perėjimui prie „Circle K“ prekės ženklo Europoje.
„Circle K“ daugybei vartotojų jau yra pažįstamas – tai didžiausias ir labiausiai pasaulyje paplitęs „Couche-Tard“ valdomas prekės ženklas, naudojamas tūkstančiuose parduotuvių ir degalinių keturiolikoje pasaulio šalių. Atnaujintas prekės ženklas bus geriau paruoštas plėtrai į kitas rinkas.
„Couche-Tard“ planuoja, kad prekės ženklo atnaujinimo procesas pasaulyje bus įgyvendintas per 3-4 metus. Europoje pirmiausia bus atnaujintos „Statoil“ degalinės Norvegijoje. Gavusios „Circle K“ vardą, jos taps beveik 15 tūkst. mažmeninės prekybos taškų ir degalinių vienijančio tinklo dalimi, kuriame dirba daugiau nei 100 tūkst. darbuotojų, kasdien aptarnaujančių milijonus klientų.
Tikslesnių planų, kada atnaujinimo darbai bus pradėti Lietuvoje, bendrovė nepraneša.
„Statoil Fuel & Retail Lietuva“ yra viena iš mažmeninės prekybos naftos produktais lyderių Lietuvoje, valdanti 77 degalinių tinklą: 64 visapusio aptarnavimo „Statoil" degalines ir 13 automatinių „Statoil 1-2-3" degalinių, taip pat vieną „Statoil“ patogaus apsipirkimo parduotuvę Vilniuje.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
VPT ėmėsi skundo dėl netinkamo „Foxpay“ įkainių vertinimo, apsispręs iki lapkričio pabaigos
Valstybės skaitmeninių sprendimų agentūrai (VSSA) apskundus Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) išvadą, kad, pirkimus laimėjusiam institucijų mokėjimų tarpininkui „Foxpay“ nustačius netinkamą kainodarą, išaugusius pas...
-
VSSA už 9 mln. eurų ketina įsigyti tris viešosios debesijos platformas1
Valstybės skaitmeninių sprendimų agentūra (VSSA, buvęs Informacinės visuomenės plėtros komitetas) planuoja įsigyti trijų, viena nuo kitos nepriklausančių, viešosios debesijos platformų paslaugas. ...
-
ESO: elektros tiekimas atstatytas visiems savaitgalį jos netekusiems gyventojams
Elektros tiekimas atstatytas visiems gyventojams, jos netekusiems dėl Vėlinių savaitgalį siautusio stipraus vėjo bei virtusių medžių. ...
-
Lietuviai žvarbų lietuvišką orą keičia į saulėtąją Tenerifę – kodėl planuoti atostogas reikia jau dabar?1
Tenerifė – didžiausia Kanarų salyno sala, nuo Afrikos krantų nutolusi vos 200 kilometrų. Būtent dėl to visus metus joje vyrauja malonus klimatas, o tai yra viena iš daugelio priežasčių, lietuvius į Tenerifę viliojančių ir žiemą. ...
-
Dermatologijos klinikas valdanti „DMK LT“ įsigijo prekės ženklą „Medihub“ ir jo įmones
Tarptautinį dermatologijos klinikų tinklą „Revu Clinic“ valdanti bendrovė „DMK LT“ įsigijo Lietuvoje ir Latvijoje veikiantį prekės ženklą „Medihub“ bei jį valdančias įmones „Medihub“ ir „Medihub...
-
„Citus“ ekspertai: būsto rinkos atsigavimas Vilniuje įsitvirtina – sandorių skaičius artėja prie 400
Išankstiniais kūrybiškų NT projektų ir vietokūros kompanijos „Citus“ analitikų duomenimis*, spalio mėn. naujų būstų sandorių skaičius Vilniuje ir Kaune augo: sostinėje praėjusį mėnesį fiksuotas absoliučiai geriausias ...
-
„Auga Group“ 20 mln. eurų vertės žaliųjų obligacijų emisijai suteiktas stebimojo statusas
Verslininko Kęstučio Juščiaus netiesiogiai kontroliuojamos ekologiško maisto gamintojos „Auga Group“ 2019 metais išplatintai 20 mln. eurų vertės žaliųjų obligacijų emisijai suteiktas stebimojo statusas. ...
-
„Ignitis“ atnaujina IT sistemas ir savitarną: lapkričio 7–11 dienomis galimi laikini nesklandumai
Bendrovė „Ignitis“ atnaujina savitarnos ir kitas IT sistemas. Pranešama, kad lapkričio 7–11 dienomis, įgyvendinant atnaujinimo darbus, savitarnoje galimi laikini nesklandumai. ...
-
Per 10 mėnesių „Teleloto“ laimėta daugiau nei 10 milijonų eurų: lietuviai negaili dovanoti
Ar dovanotumėte artimiesiems ar pažįstamiems loterijos bilietą? O jei tiksliai žinotumėte, kad jis laimingas? Regis, populiariausios šalies loterijos „Teleloto“ žaidėjams šie klausimai dvejonių nekelia. Mat kalbinami la...
-
Valstybės skaitmeninių sprendimų agentūra: VPT neteisingai vertino „Foxpay“ paslaugų kainą
Viešųjų pirkimų tarnybai (VPT) nustačius, kad finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ pirkimų kainodara buvo netinkama, o už paslaugas permokėjo galutiniai vartotojai, Valstybės skaitmeninių sprendimų agentūra (buvęs Informac...