„Nacionalinis IT iššūkis“: 9,5 tūkst. dalyvių ir 4 tūkst. valandų vertingos mokymosi medžiagos

  • Teksto dydis:

Daugiau nei 8,5 tūkst. moksleivių ir 950 mokytojų visoje Lietuvoje mokslo metų pabaigą pasitinka pasisėmę vertingų skaitmeninių žinių. Baigėsi didžiausio technologijų švietimo projekto „Nacionalinis IT iššūkis“ pirmasis etapas, į kurį įsitraukė visos Lietuvos mokyklos. 20 pažangiausių mokinių keliauja į kitą etapą, kur su profesionalų pagalba pritaikys įgautas žinias, kurs savo internetinius puslapius ir laimės išmanius prizus.

Geriausiai technologijų išmanymą pademonstravusius dalyvius padėjo atrinkti visoms mokykloms pritaikytas IT testas, kuriame dalyvavo tūkstančiai stropiausių moksleivių iš visos šalies. Trys pažangiausi moksleiviai ir mokyklos bus apdovanoti birželio 19 d. projekto uždarymo ceremonijoje.

Prezidentės Dalios Grybauskaitės globojamas „Nacionalinis IT iššūkis“ sujungė visą Lietuvą, projekte dalyvauti užsiregistravo visos šalies mokyklos. Programavimo pamokas ir seminarus rengė projektą inicijavusios bendrovės „Telia Global Services Lithuania“ specialistai kartu su programavimo mokykla „Code Academy“.

Pažangiausių moksleivių sąrašas rodo, kad mums pavyko ne tik įtraukti didžiulį kiekį moksleivių, bet ir sumažinti IT žinių atskirtį taro miestų ir regionų.

Tarp 20-ies geriausių mokinių – skirtingų šalies regionų gausa, kurioje dominuoja regionai – Kauno rajonas, Telšiai, Panevėžys, Varėna, Klaipėda. Į pažangiausiųjų sąrašą pateko ir Vilniaus, Kauno moksleiviai bei nuo karo negandų pabėgusius Ukrainos šalių moksleivius vienijanti „Gravitas schola“.

„Projektu norėjome ne tik kelti bendrą šalies technologijų raštingumą, bet ir suteikti daugiau galimybių būtent regionuose esantiems moksleiviams visiškai nemokamai gauti programavimo pagrindų. Pažangiausių moksleivių sąrašas rodo, kad mums pavyko ne tik įtraukti didžiulį kiekį moksleivių, bet ir sumažinti IT žinių atskirtį taro miestų ir regionų“, – teigė geidžiamiausiu šalies darbdaviu išrinktos bendrovės „Telia Global Services Lithuania“ vadovas Marius Ivanauskas ir pridūrė: „Matome save kaip atsakingą visuomenės dalį ir kaip darbdavys turime pareigą ugdyti jaunus žmones bei padėti jiems įgyti žinių, kurios ateityje bus itin vertingos. Net jei pasirinks specialybes, nesusijusias su skaitmeniniu pasauliu, šio projekto dalyviai žinos apie įrankius, galinčius atverti vartus į pažangią ateitį.“

Marius Ivanauskas/Partnerio nuotr.

Pirmajame „Nacionalinio IT iššūkio“ etape 7-9 klasių moksleiviai pagal specialią mokomąją medžiagą galėjo susipažinti su technologijų svarba šiuolaikiniame pasaulyje, skirtingomis IT specialybėmis ir karjeros galimybėmis, įgyti bazinį suvokimą apie programavimo, sistemų kūrimo ir administravimo, duomenų analitikos bei kitų šiuolaikinių profesijų principus.

Projekto metu per kelis mėnesius moksleiviai klasėse ir individualiai peržiūrėjo daugiau kaip 4 tūkstančius valandų ekspertų parengtos mokomosios medžiagos portale www.itissukis.lt. Mokymo turinys buvo parengtas taip, kad mokytojai patys galėtų spręsti, kokia apimtimi ir kaip ją integruoti į pamokas, o moksleiviai galėtų iš jo mokytis ir savarankiškai namuose. Pedagogai taip pat buvo kviečiami atnaujinti savo žinias ir kelti kvalifikaciją dalyvaujant specialiuose mokymuose.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių