„Linavos“ prezidentas: kitą savaitę vežėjai planuoja protestuoti

„Linavos“ prezidentas: kitą savaitę vežėjai planuoja protestuoti

2025-12-03 11:05

Matant augantį nepasitenkinimą ir pyktį tarp nepriklausomų vežėjų, kurie negali susigrąžinti savo vilkikų iš Baltarusijos, asociacija „Linava“ gruodžio 10 dieną Vilniuje planuoja rengti protestą, teigia organizacijos prezidentas Erlandas Mikėnas.

„Linavos“ prezidentas: kitą savaitę vežėjai planuoja protestuoti
„Linavos“ prezidentas: kitą savaitę vežėjai planuoja protestuoti / D. Labučio / ELTOS nuotr.

„Vežėjai bruzda, pagrinde tie, kurie nepriklauso jokioms asociacijoms. Matėme, kad jie planavo blokuoti kelią M1 ties Marijampole. Todėl mes, bandydami nukreipti jų dėmesį, kad atsisakytų tokių planų, rengsime taikią akciją Gedimino prospekte“, – Eltai sakė E. Mikėnas.

„Esame pateikę paraišką gruodžio 10 dienai. Trečiadienį tarsimės Vyriausybėje, tad žiūrėsime, ar gausime tą datą“, – teigė jis.

Anot „Linavos“ prezidento, asociacijos pagrindinis tikslas yra, jog vežėjai neblokuotų gatvių ir taip netrukdytų savo kolegų darbo, nesukeltų nepatogumų visuomenei.

„Iškėlėme klausimą nepriklausomiems vežėjams – ką jūs blokuosite ties Marijampole? Turbūt tuos pačius savo kolegas, kurie važiuoja į Vakarų Europą, arba sudarysime nepatogumus visuomenei, kurios nuomonė apie vežėjus – ir taip prasta“, – pripažino E. Mikėnas.

Anot jo, nuo vilkikų krizės pradžios vežėjų įmonių skaičiuojami nuostoliai jau siekia beveik 100 mln. eurų ir auga kasdien.

„Protestuoti nori tie, kurie negali susigrąžinti savo transporto priemonių. Pradėjome skaičiuoti nuostolius ir skaičiai yra siaubingi – artėjame prie 100 mln. eurų ir tas skaičius kasdien didėja. Taip pat kasdien yra negaunamos pajamos – kiekvienas stovintis ir nedirbantis vilkikas įprastai turėtų generuoti apie 10 tūkst. eurų įplaukų per mėnesį“, – tikino „Linavos“ vadovas.

ELTA primena, kad dėl pastaruosius mėnesius į Lietuvą atskriejančių kontrabandinių balionų šauktas ne vienas Nacionalinio saugumo komiteto (NSK) posėdis, Baltarusijos hibridinės atakos klausimas aptarinėjamas įvairiais formatais šalies ir tarptautiniu lygiu.

Reaguojant į vis pasikartojančius incidentus, Lietuvos Vyriausybė spalio pabaigoje nusprendė mėnesiui uždaryti Medininkų ir Šalčininkų pasienio kontrolės punktus su Baltarusija.

Vėliau Minsko režimas uždraudė lietuviškiems vilkikams judėti šalies viduje. Skelbta, jog dėl to pasienyje įstrigę vežėjai transporto priemones turi laikyti specialiose aikštelėse, už tai buvo apmokestinti.

Siekiant užstrigusius vilkikus sugrąžinti į Lietuvą, minėti du pasienio punktai buvo atidaryti anksčiau nei planuota, argumentuojant, kad situacija pagerėjo, kontrabandinių balionų srautai sumažėjo.

Tiesa, užstrigę vilkikai iki šiol dar išvykti iš Baltarusijos teritorijos. „Linavos“ duomenimis, Baltarusijoje užstrigusių lietuviškų vilkikų yra apie 1,2 tūkst., tačiau premjerė Inga Ruginienė savo ruožtu teigė, jog iš tikrųjų hibridinę ataką vykdančios valstybės teritorijoje yra apie 280 vilkikų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Diedas

Kuo ilgiau nesprendžiat reikalo iš esmės, tuo daugiau reikės mokėti už furų saugojimą Baltarusijos aikštelėse. O furistų ir sunkvežimių streikas/demonstracija turi būti uždrausta miesto gatvėse. Kodėl ta smarvė turi mus nuodyti? Ir kam būtinai su tais griozdais važiuoti ? Tegul susirenka vairuotojai prie seimo ir ten išsako savo pasipiktinimą seimo nariams ir premjerei. Juk tai VAIRUOTOJŲ streikas, o ne mašinų.
1
0
Diedas

Tai kad nėra kam tas furas parvežti, beveik visi furistai pabėgo dirbti į Lenkiją. O nauji vairuotojai negali nuvykti prie tų furų, nes dėl Lietuvos valdžios kvailumo uždaryta Balbarusijos siena su Lietuva. BET vairuotojai gali nuvykti per Lenkiją, tik iš prinipo nevys per ten, geriau spaus Lietuvos valdžią. Idiotai. Be to, transporto įmonės nori susigrąžinti priekabas- net nejuokinga. Priekabos pažeidė įstatymus ir konfiskuojamos. Džiaukitės, kad atiduos furas, prie kurių tos priekabos buvo prikabintos.
1
0
asd

Tai tuos transporto įmonių vadovus reikia atleisti, kaip nemokančius dirbti, o jų įmones likviduoti. Ne kartą buvo sakyta- nevažinėtis per Baltarusiją. Prie įvažiavimo į Balt prie sienos kabo didelis transparantas: NEVAŽIUOKIT. Tai ką, įmonių vadovai nesuprato, kad reikia laikytis valdžios patarimų? Kai Baltarusija išleido įstatymą, kad furoms draudžiama tempti priekabas ir puspriekabes per Baltarusiją su lietuviškais numeriais, tai ką padarė įmonių vadovai ??? NIEKO. Jie LIEPĖ savo furistams vis tiek tempti priekabas ir nekreipti dėmesio į kitos šalies įstatymus. Ar tokie asilai gali dirbti įmonių vadovais ? NE. Ir ko dabar tie debilai nori? Streikuos jie matot, patys pažeidę visus įstatymus. Duot jiems su lazda per makaulę, o ne leidimą streikui.
1
0
Visi komentarai (7)

Daugiau naujienų