Konkurencijos taryba: dar viena "Nemuno vaistinės" reklama galėjo klaidinti Pereiti į pagrindinį turinį

Konkurencijos taryba: dar viena "Nemuno vaistinės" reklama galėjo klaidinti

2016-01-12 12:51
BNS inf.
Konkurencijos taryba: dar viena "Nemuno vaistinės" reklama galėjo klaidinti
Konkurencijos taryba: dar viena "Nemuno vaistinės" reklama galėjo klaidinti / S. Žiūros / BNS nuotr.

Didžiausią Lietuvoje vaistinių tinklą "Camelia" valdančios bendrovės "Nemuno vaistinė" prekių reklama galėjo klaidinti vartotojus, pareiškė Konkurencijos taryba.

Tyrimą dėl reklamos antradienį pradėjusi taryba BNS nurodė, kad "Camelia" interneto svetainėje skleista informacija apie nuolaidas "visiems maisto papildams iki 60 proc." galėjo klaidinti vartotojus. Tarybos duomenimis, į reklaminę akciją buvo įtraukta daugiau nei500 papildų, tačiau vaistinė maksimalią 60 proc. nuolaidą taikė tik dviem prekėms.

Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindo įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas tikrai buvo.

Taryba pernai lapkritį pradėjo tyrimą dėl kitos "Nemuno vaistinės" reklamos, kurioje vartotojai taip pat galėjo būti klaidinami dėl nuolaidų.

100 proc. "Nemunovaistinės" akcijų priklauso bendrovei "CGP Management", kurios 76 proc. valdo Alvydas Barsteiga, 16 proc. - PetrasBartkus, 7 proc. - Sigitas Kuršis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų