Vienas iš šios strategijos rezultatų – sėkmingas žingsnis į dinamiškai augantį vyno gėrimų segmentą. Šią plėtrą simboliškai vainikavo svarbus įvertinimas: bendrovės sukurtas vyno gėrimas skardinėje „Vino Escanza Bubbles“ pelnė prestižinį „Best New Launch“ apdovanojimą vyno kategorijoje. Jį skyrė pasaulinė inovacijų stebėsenos programa „NielsenIQ BASES Breakthrough Innovation“.
Šis įvertinimas skiriamas tik tiems naujiems produktams, kurie ne tik sėkmingai pasirodo rinkoje, bet ir greitai sulaukia vartotojų pripažinimo. „Vino Escanza Bubbles“ įvertintas už tai, kad sėkmingai sujungė patogų formatą, aktualius vartotojų poreikius ir šiuolaikišką požiūrį į vyno kategoriją.
„Vyno gėrimų skardinėse segmentas sparčiai auga visame pasaulyje. Vienos porcijos pakuotė suteikia daugiau lankstumo – vartotojams tampa paprasčiau pasirinkti, kada ir kaip vartoti tokį gėrimą – tiek iškylaujant, tiek namuose“, – sakė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
Pasak jo, sprendimas įžengti į šį segmentą buvo nuoseklus ir gerai apgalvotas – prie naujo produkto kūrimo dirbo įvairių sričių specialistai – nuo technologų iki marketingo profesionalų, siekdami patenkinti šiuolaikinio vartotojo poreikius ir lūkesčius.
Lygiagrečiai vystoma ir klasikinio vyno kategorija – „Kalnapilio-Tauro grupė“ importuoja vynus iš Prancūzijos, Italijos, Austrijos, Naujosios Zelandijos ir Pietų Afrikos Respublikos, daugiausia orientuodamasi į HORECA kanalą – restoranus, viešbučius ir kitas svetingumo paslaugas teikiančias vietas. Įmonė nuolat plečia portfelį, bendradarbiauja su pripažintais gamintojais ir ieško nišinių, kokybiškų sprendimų restoranams ir viešbučiams.
Tai atsispindi ir įvertinimuose – 2024 m. Lietuvos vyno čempionate įmonės atstovaujami vynai pelnė net 8 medalius: 5 sidabro ir 3 bronzos.
„Šie apdovanojimai – svarbus žingsnis mūsų ilgalaikės plėtros strategijoje. Jie patvirtina, kad galime kurti sprendimus, atitinkančius šiuolaikinių vartotojų lūkesčius. Tai – paskata ir toliau stiprinti pozicijas vyno kategorijoje, siūlant platų spektrą produktų – nuo klasikinių iki drąsesnių, modernesnių pasirinkimų“, – sakė M. V. Kirstukas.
„Kalnapilio-Tauro grupė“ planuoja ir toliau nuosekliai investuoti į skirtingų gėrimų kategorijų plėtrą, reaguodama besikeičiančius vartotojų įpročius.

Naujausi komentarai