- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šiemet „Kalnapilio Nealkoholinio“ alaus butelių ir skardinių etikečių išvaizdą papildė inovacija – šalčio indikatorius, kuris atvėsus alui iki tinkamos temperatūros pakeičia spalvą ir leidžia mėgautis tinkamos temperatūros gėrimu. Tad alaus etiketė nuo šiol taps ir funkcionali – net 66 proc. apklaustų šalies gyventojų šią naujovę vertina kaip unikalią ir reikalingą.
„Kiekviena inovacija, kurios imamės – ar tai būtų naujas produktas, recepto ar pakuotės atnaujinimas – atliepia šiandieninio pirkėjo lūkesčius. Rūpinamės, kad mūsų pagaminti gėrimai būtų tik iš aukščiausios kokybės žaliavų, o mūsų produkcijos pakuotės būtų ne tik draugiškos aplinkai, bet ir patogios. Spalvą keičiantis šalčio indikatorius ant nealkoholinio šviesiojo alaus „Kalnapilis“ etikečių padės vartotojams geriau atpažinti, kada gėrimas yra tinkamai atvėsintas“, – komentavo „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
Šalčio indikatorius, pasiekęs tinkamą nealkoholinio alaus atvėsimo temperatūrą, taps ryškiai mėlynos spalvos.
Tinkama temperatūra – geresnis skonis
Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ aludarės Astos Briedienės, kiekviena nealkoholinio alaus rūšis turi jai tinkamiausią vartojimo temperatūrą.
Įmonės nuotr.
„Tradiciškai nealkoholinis šviesusis alus yra labiau atvėsinamas, nei kitos alaus rūšys. Tinkamai atšaldytas nealkoholinis šviesusis alus labiau atskleidžia aromatą ir skonį, mūsų receptoriai geriau jaučia juslines gėrimo savybes. Be to, žemesnėje temperatūroje geriau atsiskleidžia ir angliarūgštės burbuliukai, kurie išsiskiria atidarius alaus pakuotę“, – sakė aludarė.
Tradiciškai nealkoholinis šviesusis alus yra labiau atvėsinamas, nei kitos alaus rūšys.
Pašnekovės teigimu, norint tinkamai atvėsinti nealkoholinį alų, geriausia tai daryti įprastais būdais – padedant butelius ar skardines į šaldytuvą ar kitą vėsesnę vietą.
„Bet kuriam gėrimui yra geriau, kai jis vėsinamas iš lėto. Vis dėlto, jei nėra galimybės laukti, kol nealkoholinis alus pasieks norimą temperatūrą, galima trumpam jį įdėti į šaldiklį – tokiu būdu gėrimas greičiau atvės. Svarbiausia – nepamiršti gėrimų butelių ar skardinių šaldiklyje, nes pakuotės gali neatlaikyti šąlant besiplečiančio skysčio“, – patarė A. Briedienė.
Aludarė taip pat rekomenduoja atkreipti dėmesį į pakartotinį nealkoholinio alaus vėsinimą – jei neatidarytų pakuočių laikymo sąlygos itin dažnai keičiasi, gėrimai tai atvėsinami, tai vėl atšildomi, tai gali turėti įtakos jų juslinėms savybėms.
„Ne ką mažiau svarbu tinkamas gėrimo pateikimas atšaldžius. Geriausia nealkoholiniu šviesiuoju alumi mėgautis iš jam skirtų, tulpės ar platėjančios formos taurių. Tai ne tik labiau estetiškas gėrimo pateikimas, bet ir vienas iš skonį ir aromatą padedančių atskleisti faktorių. Svarbu, kad taurės būtų tinkamai išplautos ir švarios, o įpiltas alus – su puta“, – sakė A. Briedienė.
Gyventojų apklausą apie „Kalnapilio Nealkoholinis“ etiketę su šalčio indikatoriumi „Kalnapilio-Tauro grupės“ užsakymu atliko tyrimų bendrovė „NielsenIQ“ 2023 m. rugpjūčio 4-21 dienomis. Apklausoje dalyvavo 1284 respondentai nuo 20 iki 64 m. amžiaus.
![](/img/dmn-pr-kd.png)
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Žiniasklaida: Lietuvos įmonė JK įtariama alyvos ir tepalų kainų dempingavimu
Jungtinės Karalystės (JK) Prekybos teisių gynimo priemonių institucija tiria, ar Lietuvos įmonė „SCT Lubricants“ į šalį importuoja variklinę alyvą ir tepalus už gerokai mažesnes – dempinguotas kainas, ketvirtadienį skelbia...
-
„Vinted“ skųs teismui 2,4 mln. eurų baudą už vartotojų duomenų apsaugos pažeidimus
Didžiausia Europoje internetinė naudotų drabužių prekybos platforma ir pirmasis Lietuvos „vienaragis“ „Vinted“ skųs teismui Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos (VDAI) bendrovei skirtą beveik 2,39 mln. eurų baudą. ...
-
Teisininkė: „Vinted“ gauta bauda – didžiausia, skirta už duomenų apsaugos pažeidimus
Internetinei dėvėtų drabužių prekybos ir mainų platformą valdančiai „Vinted“ gavus didžiausią istorijoje administracinę baudą – beveik 2,4 mln. eurų, advokatų kontoros „Motieka ir Audzevičius“ duomenų apsaugos teis...
-
„Nike“ Air Max: laisvalaikio kultinis modelis2
Idėja geniali savo paprastumu: atskleisti amortizaciją suteikiančia oro pagalvę, anksčiau paslėptą bato pade. Šiandien streetwear‘o neįsivaizduojame be išskirtinio Air Max kedų linijos silueto, tačiau nedaug trūko, kad Tinkerio H...
-
Aludaris M. Matukas: receptų po devyniais užraktais nelaikome – patirties ir meilės darbui nenukopijuosi
Alaus gamybos technologijos per kelerius pastaruosius dešimtmečius labai ištobulėjo, gamybos procesas sutrumpėjo, tačiau prieš daugybę metų ištobulinti kai kurių alaus rūšių skoniai nė kiek nepasikeitė. ...
-
„Vinted“ – 2,4 mln. eurų bauda12
Didžiausiai Europoje internetinei naudotų drabužių prekybos platformai ir pirmajam Lietuvos „vienaragiui“ „Vinted“ skirta beveik 2,39 mln. eurų bauda už vartotojų duomenų apsaugos pažeidimus. ...
-
Didžiausių Lietuvos įmonių sąraše „Viada LT“ užima penktąją vietą3
Plačiausią degalinių tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Viada LT“ 2024-ųjų metų didžiausių Lietuvos įmonių sąraše pagerino savo pozicijas ir įsitvirtino penktojoje sąrašo vietoje. ...
-
V. Budnikas: veiksmais prieš I. Trinkūnaitę gyniau viešą interesą2
„Foxpay“ savininkei Ievai Trinkūnaitei paskelbus, kad atmeta bandymo pakenkti Lietuvos žmogaus teisių asociacijos (LŽTA) prezidento Vytauto Budniko reputacijai kaltinimą ir tvirtinant, jog pastarasis skleidė neteisingą informaciją, portalui...
-
„Bolt“ grynieji nuostoliai pernai didėjo 27 procentais3
„Bolt“ prekės ženklą naudojantis Estijos startuolis „Bolt Technology“ pranešė 2023-iaisiais patyręs 91,9 mln. eurų grynąjį nuostolį – 27,3 proc. didesnį nei užpernai. ...
-
„Revolut“ grupės pelnas pernai augo 60 kartų
Visame pasaulyje veikianti ir Lietuvoje banko licenciją turinti Jungtinės Karalystės finansinių paslaugų grupė „Revolut“ pernai uždirbo 344,1 mln. eurų grynojo konsoliduoto pelno – 60 kartų daugiau nei 2022 metais (5,8 mln. eurų), j...