- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
Didžiausias lietuviškas restoranų tinklas „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą „Čili Pay“, leidžiantį dvigubai greičiau ir pigiau mėgautis restorano patiekalais. Dabar lankytojai galės maistą užsisakyti ir už jį atsiskaityti tiesiai savo išmaniajame telefone arba restorano planšetėje.
„Šis sprendimas reiškia tikslų ir greitą aptarnavimą, lankytojų laiko taupymą bei mažesnes kainas. Žengti šį žingsnį mus paskatino naujausi restoranų skaitmenizavimo sprendimai bei Jungtinės Karalystės ir JAV rinkos atvejų analizės – siekiame neatsilikti ir žengti kartu su pasaulinėmis tendencijomis,“ – teigė „Čili Pizza“ restoranų tinklą valdančios bendrovės „LTK Food Group“ generalinė direktorė Goda Karosaitė.
Naujojo aptarnavimo standarto įsigaliojimo proga „Čili Pizza“ restoranai kviečia dienos pietų pagrindinius patiekalus Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje skanauti tik nuo 3,52 Eur. Taip pat užsiregistravusiems svečiams taikoma 20 proc. nuolaida pagrindiniams patiekalams.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Nuo užsakymo iki aptarnavimo
Visuomenėje vis dar neretai sutinkamas požiūris, jog skaitmenizacija reiškia tik gamybos automatizavimą, tačiau šiuo atveju tai reiškia ir gebėjimą efektyviai dirbti su informacijos srautais. Pavyzdžiui, geriau pažinti savo klientų poreikius, lengviau valdyti vertės grandinę bei suprasti vartotojų elgseną.
Numatyta, kad naujasis skaitmeninis sprendimas pagerins ne tik kliento patirties kokybę, bet ir visą aptarnavimo modelį. Restorano svečiai nuskenavę ant kiekvieno stalo esantį QR kodą išsirinks pageidaujamus patiekalus ir, nelaukdami padavėjo, vienu paspaudimu nusiųs savo užsakymą į virtuvę, o maistas netrukus atkeliaus tiesiai ant stalo.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Tuo atveju, kai lankytojas neturi išmaniojo įrenginio, į pagalbą atkeliauja šiai funkcijai paruoštos planšetės bei padėti pasirengę padavėjai, kurie mielai paaiškins, kaip jomis naudotis.
Galimybė dar greičiau pavalgyti
Sprendimas skaitmenizuoti kasdienius procesus suteikia ilgalaikę naudą, siekiant pagerinti lankytojų aptarnavimo kokybę. Tai reiškia, jog dabar skubantys restorano svečiai gali praleisti trumpesnį laiką užsisakant bei atsiskaitant – jie patys valdo užsakymo bei atsiskaitymo procesą. O tai ypač svarbu turint omenyje tai, jog klientai vis labiau vertina savo laiką. Taip pat ši naujovė suteikia ir progą pasimėgauti tuo, dėl ko lankytojai atveria restorano duris – bendravimu ir skaniu maistu.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Išmanūs sprendimai – dar geresnei darbuotojų emocinei būklei
Optimizuoti procesai užtikrina ir efektyvų personalo darbą. Tiek padavėjai, tiek virtuvės darbuotojai gali efektyviau paskirstyti savo laiką ir užtikrinti aptarnavimo kokybę. Tokiu būdu – mažinant aptarnavimo užduočių kiekį – sumažinama ir žmogiškųjų klaidų tikimybė.
Kartu gerinama ir darbuotojų emocinė būklė – jie patiria mažiau streso skubant atlikti užduotis. Skaitmenizuoti procesai jiems leis labiau pasimėgauti darbu, o svečiai taip pat jausis geriau, kai galės patys valdyti situaciją. Taip pat naujovės leis kelti aptarnavimo lygį – parodyti ekspertiškumą, rekomenduoti patiekalus bei gėrimus, atliepiant lankytojo pageidavimus bei reprezentuoti visą restoranų tinklą tinkamai pasitinkant bei kuriant šiltą ryšį su svečiais.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Ilgalaikė nauda verslui
Kokybiškesnis aptarnavimas reiškia ir tai, kad įdiegti sprendimai leidžia efektyviau aptarnauti didesnius lankytojų srautus, pavyzdžiui, dienos pietų metu ar vakare pasitinkant didesnes kompanijas. Numatoma, kad kokybiškas ir operatyvus aptarnavimas kartu su bendru klaidų kiekio sumažinimu lems ir 40–50 proc. daugiau arbatpinigių, kurių kiekis tiesiogiai koreliuoja su lankytojo pasitenkinimo lygiu.
A. Asinavičiūtės nuotr.
„Išmanūs sprendimai atneša naudą ne tik lankytojui, bet ir verslui. „Čili Pizza“ įdiegtos funkcijos padeda atlikti papildomus pardavimus, efektyviau ir patraukliau pristatant naujus patiekalus bei akcijas. Be to, unikalūs pasiūlymai ir personalizuotos akcijos leidžia skatinti pakartotinius apsilankymus ir taip didinti nuolatinių klientų skaičių,“ – pastebėjo G. Karosaitė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Viceministrė: kai kurių namų darbų nepadarė ir „Teltonika“2
Lietuvos technologijų grupei „Teltonika“ pareiškus dėl biurokratinių kliūčių stabdant milijardinės vertės „Teltonika High-Tech Hill“ parko statybas Vilniuje, o viena priežasčių įvardijus Ekonomikos ir inovacijų minis...
-
G. Nausėda žada aiškintis, kas atsakingas dėl strigusių „Teltonikos“ statybų6
Prezidentas Gitanas Nausėda ketina aiškintis, kas atsakingas už stringančias aukštųjų technologijų bendrovės „Teltonika“ parko „Teltonika High-Tech Hill“ Vilniuje statybas, pranešė Prezidentūra. ...
-
Teismas: „Autovici“ lieka pašalinta iš CPO LT automobilių pirkimo konkurso
Šarūno Matijošaičio valdoma automobilių prekybos bendrovė „Autovici“ pagrįstai pašalinta iš dinaminės pirkimų sistemos Centrinei perkančiajai organizacijai (CPO LT) perkant lengvuosius automobilius, ketvirtadien...
-
Meras: Vilnius „Teltonikos“ gamyklos projektui toliau padėti gali tik techniniais klausimais3
Aukštųjų technologijų grupės „Teltonika“ įmonės vadovui Arvydui Paukščiui pranešus apie sunkumus Vilniuje statant Taivano puslaidininkių lustų gamyklą, sostinės meras Valdas Benkunskas sako, kad prie problemos sprend...
-
Iš pareigų traukiasi Lietuvos pašto vadovas R. Zukas3
Lietuvos paštas skelbia apie vadovybės pokyčius – iš generalinio direktoriaus pareigų šalių sutarimu traukiasi Rolandas Zukas. ...
-
Gynybos pramonininkai: biurokratija stabdo ne tik „Teltonikos“ investicijas4
„Teltonikos“ vadovui Arvydui Paukščiui pranešus, kad Lietuvoje nebebus statoma Taivano puslaidininkių lustų gamykla, Lietuvos gynybos ir saugumo pramonės asociacijos direktorius Vaidas Sabaliauskas sako, jog su sisteminėms proble...
-
J. Morkūnas rėžė, ką mano apie oro uostui siūlomą pavadinimą: tiesiog nesąmonė ir viskas
Per 200 Mikalojaus Konstantino Čiurlionio paveikslų užrakinti saugykloje. Laikinai, kol muziejus paruoš naują salę. Menininką bandys garsinti iš mažiau žinomų pusių. ...
-
A. Paukštys: dalis „Teltonikos“ gamyklų veiks, jei bus užtikrinta elektra6
Lietuvos aukštųjų technologijų grupės „Teltonika“ savininkas Arvydas Paukštys teigia, jog „yra vilčių“, kad Vilniuje jau statomos keturios technologijų parko „Teltonika High-Tech Hill“ gamyklos galės ve...
-
„Telia“: investicijos dėl biurokratinių kliūčių Lietuvoje stringa ne tik „Teltonikai“
„Teltonikos“ vadovui Arvydui Paukščiui pranešus, kad Lietuvoje nebebus statoma Taivano puslaidininkių lustų gamykla, „Telia“ verslo klientų vadovas Aurimas Žlibinas sako, jog su biurokratinėmis kliūtimis susiduria n...
-
M. Skuodis: apie „Teltonikos“ problemas sužinojome iš socialinių tinklų tik šiandien3
„Teltonikos“ vadovui Arvydui Paukščiui pranešus, kad Lietuvoje nebebus statoma Taivano puslaidininkių lustų gamyklos, susisiekimo ministras Marius Skuodis tvirtina, kad tik šiandien sužinojo apie bendrovės infrastruktūros...