- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
Didžiausias lietuviškas restoranų tinklas „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą „Čili Pay“, leidžiantį dvigubai greičiau ir pigiau mėgautis restorano patiekalais. Dabar lankytojai galės maistą užsisakyti ir už jį atsiskaityti tiesiai savo išmaniajame telefone arba restorano planšetėje.
„Šis sprendimas reiškia tikslų ir greitą aptarnavimą, lankytojų laiko taupymą bei mažesnes kainas. Žengti šį žingsnį mus paskatino naujausi restoranų skaitmenizavimo sprendimai bei Jungtinės Karalystės ir JAV rinkos atvejų analizės – siekiame neatsilikti ir žengti kartu su pasaulinėmis tendencijomis,“ – teigė „Čili Pizza“ restoranų tinklą valdančios bendrovės „LTK Food Group“ generalinė direktorė Goda Karosaitė.
Naujojo aptarnavimo standarto įsigaliojimo proga „Čili Pizza“ restoranai kviečia dienos pietų pagrindinius patiekalus Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje skanauti tik nuo 3,52 Eur. Taip pat užsiregistravusiems svečiams taikoma 20 proc. nuolaida pagrindiniams patiekalams.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Nuo užsakymo iki aptarnavimo
Visuomenėje vis dar neretai sutinkamas požiūris, jog skaitmenizacija reiškia tik gamybos automatizavimą, tačiau šiuo atveju tai reiškia ir gebėjimą efektyviai dirbti su informacijos srautais. Pavyzdžiui, geriau pažinti savo klientų poreikius, lengviau valdyti vertės grandinę bei suprasti vartotojų elgseną.
Numatyta, kad naujasis skaitmeninis sprendimas pagerins ne tik kliento patirties kokybę, bet ir visą aptarnavimo modelį. Restorano svečiai nuskenavę ant kiekvieno stalo esantį QR kodą išsirinks pageidaujamus patiekalus ir, nelaukdami padavėjo, vienu paspaudimu nusiųs savo užsakymą į virtuvę, o maistas netrukus atkeliaus tiesiai ant stalo.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Tuo atveju, kai lankytojas neturi išmaniojo įrenginio, į pagalbą atkeliauja šiai funkcijai paruoštos planšetės bei padėti pasirengę padavėjai, kurie mielai paaiškins, kaip jomis naudotis.
Galimybė dar greičiau pavalgyti
Sprendimas skaitmenizuoti kasdienius procesus suteikia ilgalaikę naudą, siekiant pagerinti lankytojų aptarnavimo kokybę. Tai reiškia, jog dabar skubantys restorano svečiai gali praleisti trumpesnį laiką užsisakant bei atsiskaitant – jie patys valdo užsakymo bei atsiskaitymo procesą. O tai ypač svarbu turint omenyje tai, jog klientai vis labiau vertina savo laiką. Taip pat ši naujovė suteikia ir progą pasimėgauti tuo, dėl ko lankytojai atveria restorano duris – bendravimu ir skaniu maistu.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Išmanūs sprendimai – dar geresnei darbuotojų emocinei būklei
Optimizuoti procesai užtikrina ir efektyvų personalo darbą. Tiek padavėjai, tiek virtuvės darbuotojai gali efektyviau paskirstyti savo laiką ir užtikrinti aptarnavimo kokybę. Tokiu būdu – mažinant aptarnavimo užduočių kiekį – sumažinama ir žmogiškųjų klaidų tikimybė.
Kartu gerinama ir darbuotojų emocinė būklė – jie patiria mažiau streso skubant atlikti užduotis. Skaitmenizuoti procesai jiems leis labiau pasimėgauti darbu, o svečiai taip pat jausis geriau, kai galės patys valdyti situaciją. Taip pat naujovės leis kelti aptarnavimo lygį – parodyti ekspertiškumą, rekomenduoti patiekalus bei gėrimus, atliepiant lankytojo pageidavimus bei reprezentuoti visą restoranų tinklą tinkamai pasitinkant bei kuriant šiltą ryšį su svečiais.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Ilgalaikė nauda verslui
Kokybiškesnis aptarnavimas reiškia ir tai, kad įdiegti sprendimai leidžia efektyviau aptarnauti didesnius lankytojų srautus, pavyzdžiui, dienos pietų metu ar vakare pasitinkant didesnes kompanijas. Numatoma, kad kokybiškas ir operatyvus aptarnavimas kartu su bendru klaidų kiekio sumažinimu lems ir 40–50 proc. daugiau arbatpinigių, kurių kiekis tiesiogiai koreliuoja su lankytojo pasitenkinimo lygiu.
A. Asinavičiūtės nuotr.
„Išmanūs sprendimai atneša naudą ne tik lankytojui, bet ir verslui. „Čili Pizza“ įdiegtos funkcijos padeda atlikti papildomus pardavimus, efektyviau ir patraukliau pristatant naujus patiekalus bei akcijas. Be to, unikalūs pasiūlymai ir personalizuotos akcijos leidžia skatinti pakartotinius apsilankymus ir taip didinti nuolatinių klientų skaičių,“ – pastebėjo G. Karosaitė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Populiariausios lietuvių atostogų kryptys per šventes: dažnas Kalėdas ar Naujuosius sutiks saulės atokaitoje
Artėjant gražiausioms žiemos šventėms, lietuviai intensyviau dairosi atostogų krypčių svetur. Dauguma tautiečių kelionių paketus suskumba įsigyti iš anksto ir renkasi Kalėdas ar Naujuosius metus pasitikti kepinant saulei. ...
-
Veterinarijos tarnybos ir „InnoForce“ ginče paskelbtas verdiktas
Informacinių technologijų (IT) įmonei „InnoForce“ nepavyko įrodyti, kad Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) neteisėtai nutraukė IT sistemų diegimo sutartis, bei prisiteisti iš jos skolą. ...
-
Kėbulo geometrijos atstatymas: kodėl jis svarbus?
Po avarijos ar kitokio poveikio automobilio kėbului, geometrijos pažeidimai gali likti nepastebėti, tačiau jų pasekmės – rimtos. Tokie pažeidimai ne tik turi įtakos važiavimo komfortui, bet ir kelia pavojų saugumui. Automobilio geometrijos atst...
-
Ekspertai ir valdžia skirtingai aiškina SEB sprendimą: kas iš tiesų vyksta13
SEB bankas planuoja į vieną sujungti visus Baltijos šalyse veikiančius SEB, o būstinę iš Vilniaus perkelti į Taliną. Banko vadovė tikina, kad prie tokio sprendimo prisidėjo nestabili mokestinė aplinka Lietuvoje. Investuotojai ir verslin...
-
Brangs „Vilniaus vandenų“ paslaugos1
Vilniaus miesto ir rajono, Šalčininkų ir Švenčionių rajonų gyventojai už geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymą nuo kitų metų vasario per mėnesį mokės vidutiniškai 58 centais (su PVM) daugiau, penktadienį prane&scaron...
-
VERT: ESO dalį vystytojų blogai informavo
Bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) dalį komercines saulės elektrines siekusių įrengti vystytojų netinkamai informavo apie jiems nesuteiktus prisijungimus prie tinklo, penktadienį pranešė patikrinimą atlikusi Valstybin...
-
Tvarumo idėja keičia mokslo pasaulį
Kauno technologijų mokymo centras (KAUTECH) drauge su Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacija į diskusiją sukvietė mokymo įstaigų ir verslo atstovus. Dalyviai diskutavo tema „Tvari verslo ir mokslo įstaigų partnerystė: kokie ...
-
„Grigeo Klaipėda“ Kuršių marių taršos byloje bus apklausiami užsienio specialistai
Artimiausiuose bendrovės „Grigeo Klaipėda“ Kuršių marių taršos bylos posėdžiuose bus apklausiami specialistai iš užsienio, penktadienį pranešė Šiaulių apygardos teismas. ...
-
Šventiniu periodu „Kauno švara“ dirbs įprastai3
Šventiniu periodu UAB „Kauno švara“ dirbs įprastai. Prašoma gyventojų pasirūpinti važiuojamosios dalies priežiūra – neužstatyti šiukšlių konteinerių. ...
-
Kaunas veža Kalėdas į apkasus: Ukrainos kariams – vilkikas paramos
Kaunas dar kartą susitelkė gerumui. Per šešias paramos akcijos „Kalėdos keliauja į apkasus“ dienas surinktas artipilnis vilkikas paramos Chersono, Pakrovsko, Torecko ir Sumų apskrityse kovojantiems Ukrainos kariams, sužeistiesie...