Eiles prie „Lidl“ lėmė mažos kainos, smalsumas ir sėkminga reklaminė kampanija

  • Teksto dydis:

Masines eiles prie Lietuvoje ketvirtadienį atidarytų mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvių lėmė mažos produktų kainos, gyventojų smalsumas ir pasiteisinusi informacinės kampanijos strategija, mano finansų ir vadybos ekspertai.

„Bet kas, kas yra susiję su mažmenine prekyba, ar tai būtų kalbos apie turguje esančias kainas, ar būtų nauja parduotuvė, visą laiką sulaukia labai didelio susidomėjimo. Bet kainos, aš manau, yra vienas iš pagrindinių variklių, nes Lietuvoje, kaip bebūtų, namų ūkiai išleidžia 20-30 proc. savo pajamų. Tai iš tiesų didelis rodiklis, kai Europos Sąjungos vidurkis yra apie 15 proc.“, - LRT laidoje „Dėmesio centre“ ketvirtadienį kalbėjo „Swedbank“ Asmeninių finansų instituto vadovė Odeta Bložienė.

Vadybos konsultantas Justas Gavėnas sako pritariantis nuomonei, kad „Lidl“ pakankamai gerai pasiruošė vykdydama informacinę kampaniją iki šio ketvirtadienio, kai vienu metu atidaryta penkiolika parduotuvių.

„Jos metu susidarė informacinis vakuumas, kuris prasprogo būtent šiandien ir įtraukė visus tuos žmones, „duonos ir reginių“ stebėtojus patirti fiestą, kurią jie patyrė. Turime kalbėti apie masinę euforiją, ją matome ir tradicinėje prekyboje, kai būna didelės nuolaidų, išpardavimų akcijos (...). Tai yra didelis įvykis, tai didelis žaidėjas, pasaulinio lygio mažmeninių prekybos tinklų su dideliu asortimentu, atnaujintomis parduotuvėmis - reginys didžiulis, tuo pačiu, smalsumas nugali“ - svarstė ekspertas.

Pasak jo, fenomenalu, jog „Lidl“ pavyko reklaminei kampanijai pritraukti Lietuvos krepšinio legendą Arvydą Sabonį.

„Galime kritikuoti kiek norime, bet matome rezultatą, o rezultatas yra tas, kuris tenkina „Lidl Lietuvą“, - sakė jis.

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ ketvirtadienį Lietuvoje atidarė pirmąsias 15 parduotuvių, prie kurių nuo pat ankstyvo ryto rikiavosi ilgos pirkėjų eilės. Lietuva yra 26-oji rinka, kurioje veikia šis tinklas. Vilniuje ketvirtadienį atidarytos penkios, Kaune – dvi, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje ir Mažeikiuose - po vieną „Lidl“ parduotuvę.

BNS skaičiavimais, įmonė stato ir planuoja atidaryti daugiau nei 30 parduotuvių įvairiuose šalies miestuose. Bendrovė taip pat vis dar aktyviai įsigyja nekilnojamojo turto visoje Lietuvoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

šulcas

šulcas portretas
vėl šūdą mala komentatoriai, teisybę mažiau pusė parašė.šiandiena pats buvau, gal žmonių ir daugoka,o ir vežimėliai vietos užima,bet praeis vajus ir viskas bus normaliai na tik gal žmonių nesumažės,nes kainos daug mažesnės negu senuose parduotuvėse,kuriuos paskutinį kailį lupa žmonėms ypač pensininkams

Kęstas Br.

Kęstas Br. portretas
Ar išgelbės mus nuo didelės emigracijos gabalėlis pigesnės dešros iš Lidl? Ne. Šiandieniniam Seime nėra nei vieno, kuriam rūpėtų profesionali Lietuvos gynyba ir mūsų jaunuolių gyvybės, todėl it toliau tie jaunuoliai, premjero žodžiais tariant, emigruos masiškai. Seimas antradienį po pateikimo pritarė Krašto apsaugos ministerijos teikimui, kad jaunuoliai į kariuomenę būtų šaukiami ir po 2019 metų. Už tokią principinę kariuomenės struktūrą po pateikimo pasisakė 62 parlamentarai, penki susilaikė. Kas nedalyvavo balsavime, tiems irgi nerūpi. Klausinėkime, ieškokime supratingesnių parlamentarų. Daugiau apie tai - guglinant žodžius: mokslas-studijos-ekonomika.

primena sovietmeti,kai isalkusi minia stovedavo

primena sovietmeti,kai isalkusi minia stovedavo  portretas
kilometrineje eileja,laukdama bananu,zefiru majonezo su zirneliais ir tuoletinio popieriaus.
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių