Dėl „Luminor|Nordea“ klientų perkėlimo laikinai neveiks kai kurios paslaugos

  • Teksto dydis:

Dėl „Luminor|Nordea“ klientų perkėlimo į vieningą sistemą birželio 27–28 dienomis neveiks kai kurios banko paslaugos, praneša „Luminor“ bankas.

Pranešime bankas prašo savo klientų būti atidiems ir atkreipti dėmesį, kada ir kokios paslaugos nebus teikiamos bei rekomenduoja visus būtinus mokėjimus atlikti iš anksto.

„Nors dauguma paslaugų klientams bus neprieinamos tik 1–2 dienas, bankas pataria visus būtinus mokėjimus atlikti iki birželio 26 dienos, 13 valandos. Buvusiems „Nordea“ klientams, kurių duomenys bus perkeliami į vieningą sistemą, rekomenduojama paskutinį birželio savaitgalį turėti grynųjų pinigų“, – rašoma „Luminor“ pranešime.

Iš viso į vieningą sistemą bankas vienu kartu perkels 50 tūkst. buvusių „Nordea“ klientų. Didžiausi pokyčiai klientams bus tokie: „MasterCard“ ar „Maestro“ kortelės keičiamos į  „Visa“ korteles, prie interneto banko reikės jungtis Smart-ID, mobiliuoju parašu arba kodų generatoriumi, jeigu klientas jį turi. Sąskaitų numeriai nesikeičia, nurodo „Luminor“.

Perkėlimo darbai turės mažiau įtakos „Luminor“ klientams, kurių duomenys į vieningą sistemą jau buvo perkelti anksčiau. Klientai, turintys aktyvias „Visa” korteles, galės naudotis bankomatais ir atsiskaityti jomis visuose prekybos taškuose (parduotuvėse, restoranuose, degalinėse ir t.t.), tačiau mokėjimai šiomis kortelėmis el. parduotuvėse bus iš dalies apriboti.

Bankas rekomenduoja buvusiems „Nordea“ klientams išsiimti grynųjų prieš paskutinį birželio savaitgalį – „MasterCard“ ir „Maestro“ kortelės bus užblokuotos nuo penktadienio vakaro, o jau nuo šeštadienio popietės klientai galės naudotis naujosiomis „Visa“ kortelėmis, kurios jiems jau yra pristatytos balandžio–gegužės mėnesiais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių