- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„FL Technics“ pasaulinis orlaivių techninės priežiūros ir kapitalinio remonto paslaugų teikėjas kviečia visus norinčius prisijungti prie aviacijos mechanikos specialistų komandos ir pradėti karjerą aviacijoje Kauno arba Vilniaus orlaivių priežiūros angaruose.
Galimybės įžengti į aviacijos pasaulį
Pasak 2024 m. geriausiu darbdaviu („Top Employer Lietuva“) pripažinto „FL Technics“ žmonių ir kultūros skyriaus vadovės Editos Jakučionytės-Lukšės, prie jų komandos gali prisijungti ne tik studijas baigę ar įpusėję asmenys, bet ir gimnazijų ar mokyklų absolventai, tik ką įgiję vidurinį išsilavinimą. Jie čia gali kartu su praktinėmis užduotimis pabaigti edukacinius modulius, būtinus orlaivių remonto priežiūros licencijai įgyti.
„FL Technics“ naujiems prie aviacijos industrijos prisijungusiems darbuotojams garantuoja mokymus, sertifikuotų technikos specialistų mentorystę ir priežiūrą, o taip pat praktines užduotis vienoje vietoje. Pati įmonė šias priemones apibūdina kaip karjerą su „viskas įskaičiuota“. Todėl į mechanikos rolę gali pretenduoti tiek jaunuoliai iš karto po vidurinės mokyklos ar gimnazijos, tiek kolegijos ar universiteto. Asmenys su pagrindiniu išsilavinimu gali vienu metu mokytis specialiųjų modulių bendrovėje ir dirbti su sertifikuotų inžinierių priežiūra „FL Technics“ angaruose Kaune arba Vilniuje. Tokiu būdu asmenys įgauna tiek praktiką, tiek žinias vienoje vietoje. Siekiant įgauti aviacijos veiklos licenciją, mokslams bendrovėje reikia skirti nuo 2 iki 5 metų, priklausomai į kokią specializaciją asmuo pretenduos.
„Komandoje turime ilgametę patirtį sukaupusių sertifikuotų inžinierių, kurie padeda naujai prisijungiantiems kolegoms sėkmingai pereiti visą mokymosi praktinį etapą. Iš pradžių nepatyrę kolegos asistuoja patyrusiems aviacijos technikams-instruktoriams, gauna nesudėtingas orlaivių priežiūros užduotis ir taip semiasi žinių. Įgijus reikiamą veiklos licenciją, specialistas jau gali priimti savarankiškus sprendimus, susijusius su orlaivio remonto darbais. Taigi, prisijungę komandos nariai gauna viską vienoje vietoje: ir mokslus, ir praktines žinias, ir profesionalų komandą, ir karjeros perspektyvas“, – teigė E. Jakučionytė- Lukšė.
Įgyta pasirinktos specializacijos aviacijos licencija galioja ir kitų pasaulio šalių aviacijos angaruose – tai reiškia, kad licenciją įgijusiam asmeniui atveriamas kelias į tarptautinę aviaciją.
Tikros sėkmės istorijos
„FL Technics“ orlaivio konstrukcijos priežiūros inžinierius Sergej Jelkin pažymėjo, kad „FL Technics“ užtikrina karjerą su „viskas įskaičiuota“, kai gaunami ne tik reikiami mokslai, žinios, praktika, atlygis, bet ir vartai į aviacijos pasaulį.
Jo teigimu, svarbiausias kriterijus kandidatuojant į tokias pozicijas yra atsakomybės jausmas bei noras mokytis, tobulėti. Įranga, programinės sistemos, medžiagos čia nuolat keičiasi, atsinaujina.
„Aš pats esu kilęs iš nedidelio miestelio, tiesą sakant, net nemaniau, kad Lietuvoje iš viso yra aviacijos įmonių. Pradžioje pasirinkau studijuoti transporto inžineriją. Studijų draugas pradėjo dirbti „FL Technics“ ir man pasiūlė prisijungti prie jo. Atvažiavau į aviacijos angarą, jis man aprodė, kaip čia viskas vyksta. Buvo daug nuostabos ir noro pasinerti į aviacijos pasaulį. Iš pradžių buvau inžinierių asistentas. Tai buvo labai svarbus laikotarpis, nes reikėjo daug ko išmokti. Laimei, patyrę kolegos man labai padėjo, o pats darbas man iš karto patiko, tad ir užsikabinau. Aišku, reikėjo įgyti labai daug žinių – mokiausi skaityti brėžinius, susipažinau su reikalavimais. Aviacijos mechanikoje labai svarbu perprasti dokumentacijas, suprasti, kokios medžiagos ir kam naudojamos“, – pasakojo daugiau nei dešimtmetį įmonėje dirbantis S. Jelkin.
Jis pažymėjo, kad tikroji jo karjera prasidėjo po trejų metų asistento pozicijoje.
Jauniems žmonėms visada sakau, kad ši sritis – puiki galimybė ir dirbti, ir mokytis tuo pačiu metu.
„Atsirado galimybė ir gavau progą tapti struktūros inžinieriumi. Pamažu kėliau kvalifikaciją, laikiausi mokslų modulius. Informacijos kiekis buvo didžiulis, bet jeigu turi noro, viskas įmanoma, o su patirtimi išmoksti ir geriau mokytis. Tai yra labai svarbu, nes aviacijoje viskas nuolat keičiasi, atsiranda naujų užduočių, problemų, kurių sprendimui turi sugalvoti naują būdą. Nuo iššūkių kartais pavargsti, bet tuo pačiu jauti, kad nuolat tobulėji. Man labiausiai patinka tai, kad nuolat susiduri su naujovėmis, bendrauji su klientais, darbuotojais, kitaip tariant, neverdi savo sultyse. Jauniems žmonėms visada sakau, kad ši sritis – puiki galimybė ir dirbti, ir mokytis tuo pačiu metu“, – pažymėjo „FL Technics“ orlaivio konstrukcijos priežiūros inžinierius.
Tarptautinė profesija, tinkanti ir moterims, ir vyrams
S. Jelkin pabrėžė, kad svarbu suprasti, kad aviacija yra tarptautinė industrija. Ji nepriklauso vien Lietuvai, ar Kanadai, ar kitai šaliai. Konkurencija tarp įmonių dėl specialistų yra globali, o tai reiškia, kad patyrusių specialistų atlyginimų rėžiai yra pakankamai aukšto lygio.
„Pavyzdžiui, aš be to, kad esu struktūros inžinierius, dar ir aktyviai mokau naujokus. Tenka tai daryti ir užsienyje. Viena iš vietų, kur vedu mokymus, yra Salvadoras. Ten įsikūręs labai didelis orlaivių priežiūros angaras, o jame dirba labai daug moterų: mechanikių, avionikių, šaltkalvių ir t.t. Taigi, būtų labai klaidinga sakyti, kad moterys negali dirbti aviacijoje. Savo komandoje taip pat turime moterų ir merginų, kurios labai sėkmingai išlaikė reikiamus modulius ir dirba prie orlaivių. Taigi, praktika rodo, kad čia nėra jokių kliūčių. Tiesiog nereikia savęs įrėminti stereotipais“, – teigė patyręs inžinierius.
„FL Technics“ moderniuose ofisuose, angaruose ir dirbtuvėse dirba daugiau nei 2000 profesionalų komanda, įmonė taip pat operuoja didžiausiame nepriklausomų linijų techninės priežiūros stočių tinkle visoje Europoje, Azijos Ramiojo vandenyno regione, Artimuosiuose Rytuose ir Š. Amerikoje. Įmonė nuolat investuoja, kad sukurtų puikią darbo aplinką ir užtikrintų nuolat augančios komandos gerovę Lietuvoje ir visame pasaulyje.
Visi norintys daugiau sužinoti apie aviacijos mechaniko profesiją ir programos galimybes įmonėje „FL Technics“ rašykite el. paštu: cv@fltechnics.com.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Sutriko „Swedbank“ e. bankininkystės veikla, bankas trūkumus šalina
Ketvirtadienio pavakarę sutriko „Swedbank“ interneto banko veikla, dėl to dalis klientų patiria trikdžių. ...
-
Seimas svarstys siūlymą Žemės ūkio agentūrai perduoti dalį ŽŪM funkcijų
Seimas svarstys siūlymą, kuriuo norima Žemės ūkio ministerijos (ŽŪM) vykdomą tautinio paveldo produktų ir tradicinių amatų meistrų atestavimo funkciją perduoti Žemės ūkio agentūrai. ...
-
VERT: „Amber Grid“ GIPL saugumo patikrą turės atlikti iki sausio 15 dienos
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) ketvirtadienį pusmečiui – iki kitų metų sausio 15 dienos pratęsė terminą, per kurį Lietuvos gamtinių dujų perdavimo bendrovė „Amber Grid“ turi atlikti nepriklausomą 2022 metais nut...
-
VKC: valstybės įmonių valdysenos rezultatai – geriausi nei bet kada anksčiau
84 proc. valstybės valdomų įmonių (VVĮ) per 12 pastarųjų mėnesių pasiekė teigiamų valdysenos rezultatų – 8 procentiniais punktais daugiau nei prieš metus, kai gerai įvertinta 76 proc. VVĮ. ...
-
Lietuviai vis labiau vertina kokybišką produkciją „iš lauko – ant stalo“1
„Tie, kurie paragauja mūsų ūkio kokybiškų produktų, visuomet sugrįžta. Džiugu, kad jau turime savo pirkėją, kuris moka atskirti, kur yra gera kokybiška mėsytė, sūris ar medus, o kur – masinės gamybos produktas“, &n...
-
„BIOVELA Group“ dvigubina pajėgumus: investavo 8 mln. eurų į naują skerdimo liniją Utenoje3
Didžiausia Baltijos šalyse mėsos perdirbimo įmonių grupė „BIOVELA Group“ investavo 8 mln. eurų į moderniausią kiaulienos skerdimo liniją Baltijos šalyse. Anot bendrovės BIOVELA-UTENOS MĖSA generalinio direktoriaus Žilvino ...
-
Senjorų klausos problemos – tik požiūrio klausimas3
Spalio 1-ąją tradiciškai minima Tarptautinė pagyvenusių žmonių diena. Visas šis spalvingas rudens mėnuo yra skirtas atkreipti dėmesį į žmonių, pasiekusių savo amžiaus „rudenį“ problemas ir iššūkius. Viena...
-
Užsienyje populiarėja kremavimas vandeniu: ar šios paslaugos galime tikėtis ir Lietuvoje?3
Lietuvos gyventojai vis dažniau renkasi tradicinį palaikų kremavimą, tačiau užsienyje mirusiųjų artimieji išbando ir kitus būdus. Vienas jų – kremavimas vandeniu, siūlomas kai kuriose Europos valstybėse, Australijoje, Jungtinėse Valst...
-
Lietuvos bankas panaikino „Kevin EU“ mokėjimo įstaigos licenciją
Lietuvos banko (LB) valdyba panaikino bankrutuojančios finansų technologijų įmonės „Kevin EU“ mokėjimo įstaigos licenciją. ...
-
Seimo komitetas – už atnaujintą pašto rinkos reguliavimą, liberalesnį siuntų pristatymą1
Seimo Ekonomikos komitetas pritarė naujai Pašto įstatymo redakcijai, kuria siūloma atnaujinti universaliųjų pašto paslaugų (UPP) reguliavimą bei gerinti kitų pašto paslaugų kokybę, pavyzdžiui, leisti registruotas siuntas atsiimt...